quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Chucky en dat exorcistmeisje zijn samen op stap geweest.
Daar kwam een kindje uit voort.
En ze noemden haar Amanda.
Dus is het mysterie van "wie is de mamma van del" hierbij opgelost
[ afbeelding ]
Zelfs het haar is hetzelfde
schat, ze zitten in een "spel", waar ze "tegen elkaar" spelen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:58 schreef riri het volgende:
[..]
Ze is DE grote liefde van zijn leven....
hij is dolverliefd op haar....dat ziet toch iedereen,hij gaat niet voor niet zo snel met haar trouwen.
Je ziet hoe dolgelukkig hij is,zo gelukkig dat hij zich nog steeds druk maakt over de andere bewoners
Pardon?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:10 schreef Borga het volgende:
Ik zie dat CL air E het verkrijgen van een longkanker niet van een vreemde heeft
Ik juist nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Duidelijk, bedankt, nu kan ik slapen vannacht!
dat magquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:13 schreef fredfik het volgende:
[..]
ik vind dat fruitvliegje uit tilburg anders heel aardig
quote:
Ik ben het eens met de vergelijking, daardoor slaap ik juist nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Let's agree to disagree, mkay?
![]()
Ik ieder geval is het wel een treffende vergelijking in mijn ogen.
Dan missen wij het ook...quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:06 schreef Lady-night het volgende:
A&B missen al enkele dagen post van Alex...
ja dat was een uniek plan van die halve zool uit bonairequote:Op dinsdag 22 april 2008 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er werd tegen gestemd dat hij 3 gasten mag uitnodigen.
Maar de algemene verwachting is, dat er ondanks dat toch wel iets georganiseerd wordt, vanavond.
jaja, je kan dat wat lief is niet waarderen.quote:
Is het nu bewezen dat je longkanker krijgt van rokenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:35 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Keep your peuk up high is ons motto..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |