Deze uitspraak wordt toch altijd bewaard tot er iets fout gaat?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:51 schreef Aurelianus het volgende:
Ik denk dat je de uitspraak iets te serieus opvat.
Ik was al bang dat de cabaretvoorstelling geen vervolg meer zou krijgen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:24 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben ik blij dat Hamer fractievoorzitter is geworden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zal Bos blij zijn. Maar voor hoe lang?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:24 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben ik blij dat Hamer fractievoorzitter is geworden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:10 schreef Hexagon het volgende:
Mevrouw Hamer is wel zo'n beetje de personificatie van mijn reden om niet op de PVDA te stemmen.
ze zegt dus eigenlijk dat ze er niet voor Nederland is, nee, ze is er voor de zelfverijkende kliek die PvdA heet.quote:''Ik ga voor die partij, altijd, overal en onder alle omstandigheden.''
quote:Rood is allang het rood niet meer
het rood van rode rozen
de kleur van liefde van weleer
lijkt door de haat gekozen
Dat mooie rood was ooit voor mij
een kleur van passie en van wijn
Ik wil haar terug, die mooie tijd
Maar zij lijkt al lang vervlogen
En alle beelden op tv
van bloed en oorlog om ons heen
werken daar ook niet echt aan mee
Dus ik neem heel bewust het besluit
de krant leg ik weg
en de tv gaat uit
Je trekt het natuurlijk wel weer lekker in het belachelijke. Ze is lid geworden van de PvdA omdat de standpunten haar aanstaan, zolang daar niets aan gewijzigd wordt is deze stelling waarschijnlijk van toepassing op haar, en zou het ook moeten zijn aangezien zij voorzitter is van de partij, als die het al niet eens is met het beleid/de standpunten wie dan wel...quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:53 schreef Viajero het volgende:
''Ik ga voor die partij, altijd, overal en onder alle omstandigheden.''
Aldus mevrouw Hamer, de nieuwe voorzitter van de PvdA.
Ik vind dit dus een heel gevaarlijke stelling. Ze zegt hiermee letterlijk dat het niet uitmaakt wat die partij nou eigenlijk denkt of doet, ze zal er altijd achter blijven staan.
PvdA eist dat Nederland uit de EU stapt?
PvdA eist dat alle blanke mannen gecastreerd worden?
PvdA eist annexatie Vlaanderen, desnoods met militaire middelen?
PvdA wil Limburg aan Duitsland verkopen?
PvdA wil gevangenisstraf voor alle PVV stemmers?
Ok, deze voorbeelden zijn natuurlijk heel extreem, maar ze vallen wel onder haar uitspraak.
Dit lijkt mij een perfecte instelling voor een onderdaan van een fascistische of communistische staat, maar zeker niet voor een voorzitter van een democratische partij in Nederland.
Wat vinden jullie? Overdrijf ik of is het gewoon een enge uitspraak?
NB: Ik zit hier niet te wachten op een scheldpartij op de PvdA, ik wil het puur over deze uitspraak hebben.
hoi mocroquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:22 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Over monotone stem gesproken... Damn, heeft die wijf problemen met praten ofzo? Ik kan het werkelijk niet bevatten dat zo'n wijf boven Samson wordt gekozen. Het is gewoon Dijksma de Tweede. Dat trekt nooit kiezers aan.
Op naar de nulquote:Op woensdag 23 april 2008 00:52 schreef PJORourke het volgende:
Hamer. Doe nog maar eens vijf zetels er af.
Volgens mij is het een wedstrijdje zelfdestructie. De VVD lag lange tijd op kop, toen moest de PvdA wel wat doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
Op naar de nul![]()
Is de Pvdatop trouwens een vijfde colonne oid? Je zou het haast gaan denken als je de beslissingen ziet![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Volgens mij is het een wedstrijdje zelfdestructie. De VVD lag lange tijd op kop, toen moest de PvdA wel wat doen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
Een Hamertopic op de late avond. Niet compleet zonder foto
![]()
[ afbeelding ]
Je overdrijft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:53 schreef Viajero het volgende:
Aldus mevrouw Hamer, de nieuwe voorzitter van de PvdA.
Ik vind dit dus een heel gevaarlijke stelling. Ze zegt hiermee letterlijk dat het niet uitmaakt wat die partij nou eigenlijk denkt of doet, ze zal er altijd achter blijven staan.
PvdA eist dat Nederland uit de EU stapt?
PvdA eist dat alle blanke mannen gecastreerd worden?
PvdA eist annexatie Vlaanderen, desnoods met militaire middelen?
PvdA wil Limburg aan Duitsland verkopen?
PvdA wil gevangenisstraf voor alle PVV stemmers?
Ok, deze voorbeelden zijn natuurlijk heel extreem, maar ze vallen wel onder haar uitspraak.
Dit lijkt mij een perfecte instelling voor een onderdaan van een fascistische of communistische staat, maar zeker niet voor een voorzitter van een democratische partij in Nederland.
Wat vinden jullie? Overdrijf ik of is het gewoon een enge uitspraak?
NB: Ik zit hier niet te wachten op een scheldpartij op de PvdA, ik wil het puur over deze uitspraak hebben.
Zucht...quote:Op woensdag 23 april 2008 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een vrouw is het niet iig.
Die hebben het niet over 'wijf'.
Ook op de vroege ochtend is het een prachtige vrouw!quote:Op woensdag 23 april 2008 01:19 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige foto
Je post ook in de verkeerde topics. Beter is te posten in de gebruikelijke topics in R&P, LIF en SHOquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:02 schreef PJORourke het volgende:
Volgens mij is het een wedstrijdje zelfdestructie. De VVD lag lange tijd op kop, toen moest de PvdA wel wat doen.
Dat kan ik bijna met zekerheid zeggen. Woordkeuze, retoriek is nou niet bepaald van die van een man. Hij doet mij heel sterk denken aan Lemmeb. Dezelfde houding, dezelfde opvattingen. Afzetten tegen religie etc. etc.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een vrouw is het niet iig.
Die hebben het niet over 'wijf'.
Wat een monster.quote:
Strak planquote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Topic kan wel weer dicht. Genoeg gelachen om die trol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |