quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:20 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Autorijden is echt te relaxed!! Dak eraf, muziekje op, zonnebril op en cruisen maar
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk. Stukje rijden ter ontspanning, af en toe eens naar Duitsland ofzo.
wtf, rij je een porsche of zoquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:20 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Autorijden is echt te relaxed!! Dak eraf, muziekje op, zonnebril op en cruisen maar
Haha men, wat denk je van me. Renault Meganequote:Op dinsdag 22 april 2008 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf, rij je een porsche of zo?
Dat lijkt me dan weer toffer dan autorijdenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog zoiets, motorrijden, zelfde laken en pak.
Koop netzoals ik een toyota starletquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik weet begod niet wat voor startersauto ik zou kunnen kopen... Wat koop je tegenwoordig voor 2 a 3000 euro?
Top Gear zou toch eens vaker betaalbare auto's moeten behandelen
Ja, modbeslissing enzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:59 schreef Mark het volgende:
Weer in Stad en Streek? En wat is er met de OP gebeurd?
Radicaal dan want ik ben er uitquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, modbeslissing enzo, die hebben we gepimpt
, en schoongeveegd
.
En als je er weer in wilt is dat zo gedaanquote:
Dat jullie tegenwoordig deze reeks als slowchat misbruiken, heeft idd tot gevolg dat je zo 10 topics kunt missen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En als je er weer in wilt is dat zo gedaan
Dat je er zo'n 10 topics later achter komt zegt verders wel genoeg lijkt me
Niemand wordt hier misbruiktquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:04 schreef Mark het volgende:
Dat jullie tegenwoordig deze reeks als slowchat misbruiken, heeft idd tot gevolg dat je zo 10 topics kunt missen.
Paar tientjes, maar je kunt ook een simpele zoutoplossing gebruiken ipv dure lensvloeistof - de vloeistof hoeft in principe niet te reinigen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:00 schreef DJKoster het volgende:
Een ultrasone lenscleaner, hoe verzinnen ze het
Is dat niet duur?
Niets mis meequote:Op dinsdag 22 april 2008 22:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat jullie tegenwoordig deze reeks als slowchat misbruiken, heeft idd tot gevolg dat je zo 10 topics kunt missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |