Ah, zo belangrijk was het nietquote:Op woensdag 23 april 2008 11:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Klote, maja moet je ook maar 2 wekkers zetten
Hé! Daar kom ik ook vaakquote:Op woensdag 23 april 2008 12:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Snuggere jongens hier in Arnhem:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je... luxeprobleem?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar he shit ik heb het in 1x gehaald, baal ik wel beetje van, krijg je 4 herkansingen hoef je er geen gebruik van te maken
Ander luxeprobleem zojuist is dat ik niet meer in aanmerking kom voor kwijtschelding gemeentebelastingen omdat ik daarvoor teveel verdien nuquote:
Dat is mooi zonde dan. Ik ben ooit vergeten mn OV in te leveren toen ik m'n stufi stop zette: 200 euro boetequote:Op woensdag 23 april 2008 13:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ander luxeprobleem zojuist is dat ik niet meer in aanmerking kom voor kwijtschelding gemeentebelastingen omdat ik daarvoor teveel verdien nu
En een gewoon probleem is dat ik te laat m'n administratie aan het bijwerken ben, en de bezwaar termijn van 6 weken verstreken is... en ze een fout hadden gemaakt die me 80 euro meer kost...
Klopt. Maar zoiets is een tijdje terug toch ook berekend.....dat je amper meer over houdt als je werkt (40u) dan wanneer je bijstand trekt en thuis zit? En daarbij is zwart bijbeunen niet eens meegerekend.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je kan beter net rond bijstandsniveau zitten dan er dusdanig net boven dat je alle shit als vrijstellingen, kortingen, toeslagen etc niet krijgt
quote:ZEELAND - Bij een ongeval met een vrachtwagen op een rotonde op de Peelweg in Zeeland (Noord-Brabant) zijn woensdagochtend zeventien varkens om het leven gekomen
quote:De nog levende dieren zijn met een ander voertuig naar het slachthuis gebracht, aldus de politie
Was jij rond half 9 op de fiets aan het wachten voor de overgangslichten voorbij station heyendaal?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:ik zit nu via men tel op fok. te kansloos.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:ik zit nu via men tel op fok. te kansloos.
als ik een big ass zonnebril op had dan was ik het ja. en piet ik heb nu een maand eindeloos online van hi. dus ff uitproberen:) en zie de filmpjes wel gewoon maar zit in les dus kan niet kijken of ze het ook doen. fok is wel geschikt gemaakt voor mobiel zo te zien.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Was jij rond half 9 op de fiets aan het wachten voor de overgangslichten voorbij station heyendaal?
Nou, ik heb je alleen van achteren gezien eikquote:Op woensdag 23 april 2008 16:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
als ik een big ass zonnebril op had dan was ik het ja. en piet ik heb nu een maand eindeloos online van hi. dus ff uitproberen:) en zie de filmpjes wel gewoon maar zit in les dus kan niet kijken of ze het ook doen. fok is wel geschikt gemaakt voor mobiel zo te zien.
En ze had een roze string, een zwarte bh, d'r wenkbrauwen waren naar voren gekamd en ze had lipgloss van de kruidvat op.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nou, ik heb je alleen van achteren gezien eik![]()
Zo goed ben ik in mensen herkennen die ik nog nooit irl gezien heb
Stond er een vrachtwagen rechts van je en had je een spijkerbroek aan en haar tot net over de schouders op je rug?
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op woensdag 23 april 2008 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
hoe kan je iemand die je van internet kent en alleen maar van voren ziet op foto's nu van achter herkennenen geen idee van die vrachtwagen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ze had een roze string, een zwarte bh, d'r wenkbrauwen waren naar voren gekamd en ze had lipgloss van de kruidvat op..
Dat is toch niet schitterend man?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schitterende volvo, minder dan een ton gelopen en minder dan 3.000 euri.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |