Ow oke.. Jah het is zon ding met een klepje.. maar ik bedoel ijs in het vriesvak an sich heaquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
IJs krijg je toch als 't geheel niet goed sluit? Gaatje in de deur of zo? Geef 'm een beuk zodat ie echt dicht zit.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:25 schreef DJKoster het volgende:
Ow, nog niet
Op TMF, dat intro is zoooooo tof![]()
Dat is toch iets andersquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mietje ik zit morgen van half 9 tot half 6
Wij hebben 't thuis gehad en toen was een nieuwe sluiting afdoendequote:Op dinsdag 22 april 2008 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow oke.. Jah het is zon ding met een klepje.. maar ik bedoel ijs in het vriesvak an sich hea
Jij maakt een uur minder hoor en ik zit ook gewoon saai college te volgen e.d.quote:
Binnenkant van 't vriesvak, en 't deurtje van 't vriesvak in de koelkast.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
En pietje maar heb jij het nu over de binnenkant van de koelkast of de binnenkant van het vriesvak?
Ah, eindelijk gevonden wat die vrouw zingt:quote:
Weer wat geleerdquote:Fly away on the wings of wind
To the homeland, my dear song,
To the land where we can sing you freely,
Where it was so carefree for you and me.
Hoort dat? Geen ideequote:Op dinsdag 22 april 2008 23:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah er hoort toch wel altijd wat ijs te zitten? En bij mij is het gewoon plastic tegen plasticweer zon oud ding wat ik maar gewoon meegenomen heb
dan maar wat vaker ontdooien hoor
Ik denk dat je zojuist de oorzaak gevonden hebtquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
naja ik kan er via de onderkant gewoon een mes in steken en dan zo het deurtje open wippenTis een horizontaal klepje. Maar zo goed sluit het dus af.. In dat klepje zit wel een verdikt stuk wat dan precies in het vriesvak valt maar daar zit geen strip of iets omheen zodat het goed dicht.
Joh, dat valt nog mee. Ik heb zaterdag m'n koelkast om twaalf uur uit gezet, en om tien uur 's avonds zaten de blokken ijs er nog dik in. Heb ruim een uur lopen fohnen voor ik wat dingen los had. Zelf achter m'n vriesvak zat nog, daar kon ik niet bij. Toen ik terug van de verjaardag dat nog met hamer en fohn los zitten bikkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow handig broers die ff langskomen op je kamer
Ik zei dat men vriesvakje zo snel ijsvormt enzo.. dacht ie dat ik de koelkast te hoog had staan.. Heeft ie er aan lopen draaien maar kwam er achter dat ie toch op 1 stond.. Heeft ie hem onder de 1 teruggezet.. Is men vriezer spontaan gaan ontdooien.. TIs maar goed dat ik nog zin had in wat yoghurt anders was men kamer zeiknat geweest.. (en dat ik er een groentela in heb zitten want daar staat nu 5 cm water in.. Kan wel allemaal shit weggooien
Sowieso krijg je dat wel hoor, ook als ie wel goed sluit. Stel je neemt iets mee uit de supermarkt, vanuit het vriesvak. Onderweg ontdooit het iets: condens. Maar je gaat zo'n ding niet afdrogen voor het de vriezer in gaat. Dus: condens in de vriezer wordt weer ijs.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
IJs krijg je toch als 't geheel niet goed sluit? Gaatje in de deur of zo? Geef 'm een beuk zodat ie echt dicht zit.
Ligt er ook aan hoeveel ijs erin zit. Het ijs ín mijn vriesvak was met een uurtje of wat grotendeels weg. Alleen erop, erboven en erachter, dat was de uitdagingquote:Op woensdag 23 april 2008 00:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah snap ook niet hoe het nu zo snel kon gaan.. Misschien omdat het maar een klein vakje is.. En het vrij warm was op men kamer
quote:Op woensdag 23 april 2008 07:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb echt 0,0 zin om naar school te gaan...
Vooral als ik bedenk dat ik vanacht er ook niet voor 4 uur in ga liggen.. Naja het scheelt dat de zon schijntquote:Op woensdag 23 april 2008 07:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Aangenaam, gister tot 24:00 gewerkt, kwart voor 1 in bed, nu weer op, zo naar school, tot 19:00.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
zonder te klikken: is dat Freestyler?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:25 schreef DJKoster het volgende:
Ow, nog niet
Op TMF, dat intro is zoooooo tof![]()
Joh, Bomfunk Mc's talk about your one hit wonders...quote:Op woensdag 23 april 2008 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zonder te klikken: is dat Freestyler?
mogge![]()
Hij stond nog op 4 streepjes gisteravond!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Terecht, sukkel. Je kijkt toch hoever je batterij is, en al helemaal bij een tentamen
. Maar goed ik ben overbezorgd ingesteld wat betreft tentamens enzo
.
Verwijtbaar nalaten of zoiets.
Gewoon net als ik de andere tentamens zo goed maken dat je er 1 kan missen voor je gemiddelde... of is per vak een voldoende nodig?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:33 schreef Mikkie het volgende:
Toppunt van matigheid:
Je wekker zetten op je telefoon. Een telefoon die 's nachts uitvalt. Te laat wakker worden. Je tentamen missen..
Dat laatste. Je moet per vak een voldoende halen om per vak je studiepunten te verdienen. Dusch... dat wordt volgend jaar bikkelenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Gewoon net als ik de andere tentamens zo goed maken dat je er 1 kan missen voor je gemiddelde... of is per vak een voldoende nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |