wat een lieve ouders heb ik toch
 wat een lieve ouders heb ik toch 

.
.

.
.

Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:57 schreef Dupje het volgende:
YEAH ik ben aangenomen voor stage volgend jaar in GGZ Venray!!!
 .
.

Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:57 schreef Dupje het volgende:
YEAH ik ben aangenomen voor stage volgend jaar in GGZ Venray!!!
 Wat ga je er precies doen, behalve stage lopen dan?
 Wat ga je er precies doen, behalve stage lopen dan?  

Ik was niet echt op dreef, had geen grap in m'n hoofd, maar naar aanleiding van die post van Pietje moest ik er wel eentje makenquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je grapskills zijn een beetje matig vandaag
 .
.

.
.

echt te druk gehad afgelopen dagen, en de komende dagen ook. Jullie zullen me niet zoveel zien
 echt te druk gehad afgelopen dagen, en de komende dagen ook. Jullie zullen me niet zoveel zien  

.
.

go cryquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb trouwens niet heul veul zin nog in de volgende meet... weer bowlen enzo... doe ik liever paar terrasmeets ofzo

, wat heb ik gelachen om dat topic van die 27jarige die op zichzelf wil wonen
, wat heb ik gelachen om dat topic van die 27jarige die op zichzelf wil wonen  . Goed bezig
. Goed bezig  .
.

quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb trouwens niet heul veul zin nog in de volgende meet... weer bowlen enzo... doe ik liever paar terrasmeets ofzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |