Dat ga ik eens even lezenquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
moblo, wat heb ik gelachen om dat topic van die 27jarige die op zichzelf wil wonen
. Goed bezig
.
Juh, hij heeft wel wat autistische trekjes..quote:Op maandag 21 april 2008 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou voor begeleid wonen gaan als ik jouw posts zo lees![]()
mèn!
wow, bij ons allemaal binnen een week na 18e verjaardag begonnenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:11 schreef DJKoster het volgende:
En je rijbewijs niet hebben is niet zo heel gek hoor, van de 4 volwassen kinderen van mijn ouders is er net 1 begonnen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje, jij hebt een tof leven H_M![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]Die KLB/ONZ trekjes van je zijn best irritant
H_M kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]Die KLB/ONZ trekjes van je zijn best irritant
Mjah, allemaal studenten dus OVquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wow, bij ons allemaal binnen een week na 18e verjaardag begonnen.
Ik ook, op m'n verjaardag meteen. Ik had verdomme al lang genoeg gewachtquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wow, bij ons allemaal binnen een week na 18e verjaardag begonnen.
Jij kunt echt zo'n heerlijke afzeikbitch zijn hèquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Moet er zelf niet aan denken iemand in een groep te hebben die bij alles wat men zegt even moet gaan lopen azijnzeikenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij kunt echt zo'n heerlijke afzeikbitch zijn hè
Punt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Azijnzeiken gaat nergens over, moblo had wel een punt.
ik gaf je eenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Moet er zelf niet aan denken iemand in een groep te hebben die bij alles wat men zegt even moet gaan lopen azijnzeiken
je zit op Fok! het zou kunnenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Punt?Omdat ik een grappig momentje post is dat meteen het hoogtepunt van m;n jaar?
Jij eerstquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je zit op Fok! het zou kunnen
maar vertel 's wat leukers dan?
Nou.. ik liep laatst op straat...!!!! En ehm...quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou.. ik liep laatst op straat...!!!! En ehm...
oh nee..
wacht...
daar kom ik niet..
Fok! is mijn leven
Had je dat fortuin maar niet vast moeten zettenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:21 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mjah, allemaal studenten dus OV![]()
En Enschede is nou niet zo groot dat je een auto nodig hebt om ergens te komen..
En zelf heb ik momenteel geen geld voor een rijbewijs of auto.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Dat staat niet vastquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Had je dat fortuin maar niet vast moeten zetten
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:10 schreef DJKoster het volgende:
Ik zie een Mikkie, ik zie een Yashaa, ik zie mezelf, ik zie een bepaald bordspel...
De spijker op z'n kop. Een auto kopen is het probleem niet. Het probleem is maandelijks de wegenbelasting, verzekering, en die sloten brandstof die je erin moet tiefen...quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:09 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat staat niet vast
Maar van mijn maandelijks inkomen kan ik geen auto onderhouden, denk ik..
Ik had dezelfde plannen en heb ze wel uitgevoerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik dacht altijd dat ik op m'n 18e meteen zou gaan lessen... nu ben ik bijna 22 en heb ik geen rijbewijs en nog geen poging gewaagd ook
Owja dat wilde ik van de zomer óók nog doen... rijlessen...
M'n zomervakantie staat beetje volgepland al
Lekker duidelijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
.. Ik heb toch ook geen auto.. of nou jah heb ik wel maar eik ook weer niet
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe vriendinnetje net
****** zegt:
wat spreken we af voor open rechten feest morgen ??
Helen - I am still standing.. zegt:!!
Helen - I am still standing.. zegt:
is dat morgen dan
Ik vind het juist heerlijk. Stukje rijden ter ontspanning, af en toe eens naar Duitsland ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lekker duidelijk.
Ik vind autorijden geen fuck aan, maar het is nou eenmaal nuttig om van plek A tot plek B te komen.
Mjah, misschien ik gewoon maar eens een proeflesje nemen ofzo, dat ik het dan opeens geweldig vindquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je hoeft toch niet perse meteen een auto te onderhouden dan.. Ik heb toch ook geen auto.. of nou jah heb ik wel maar eik ook weer niet
hehehe en ik zag dat bordspel ook al voor me
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:20 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Autorijden is echt te relaxed!! Dak eraf, muziekje op, zonnebril op en cruisen maar
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk. Stukje rijden ter ontspanning, af en toe eens naar Duitsland ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |