abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58281388
Ik mag hopen dat Fritztiaan niet serieus meent wat hij zegt. Doe je dat wel, dan ben je nogal een misselijkmakend figuur.
  donderdag 24 april 2008 @ 21:01:14 #127
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_58287214
Hey, niet zo brutaal he allemaal tegen mij. Dat doe je maar tegen je collega's of ander supermarktpersoneel

Ik weet hoe het hoort en jullie niet. Basta. Dat geldt ook voor jou Eamon
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
pi_58300995
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:01 schreef Fritztiaan het volgende:
Hey, niet zo brutaal he allemaal tegen mij. Dat doe je maar tegen je collega's of ander supermarktpersoneel

Ik weet hoe het hoort en jullie niet. Basta. Dat geldt ook voor jou Eamon
Je weet dus wie er achter mijn username schuil gaat? Doe eens een gok? Met een houding zoals die van jou kom je niet heel ver, maar dat is uiteraard volledig je eigen zaak.
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:25:45 #129
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58301310
Brood is natuurlijk sowieso een middenklasse gerecht.
pi_58301341
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Brood is natuurlijk sowieso een middenklasse gerecht.
Eensch.

Is er dan ook luxebrood?
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:31:32 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58301486
Natuurlijk is er luxebrood, maar dat is in mijn optiek net zo middenklasse. Mijn moeder vindt brood in elk geval een bijzonder armoedig gerecht.
Met brood lunchen of ontbijten deden wij van huis uit alleen op zondag. Een beetje nette lunch bestaat uit diverse hammen, vis filets of schaaldieren, fruit, salades en vlees.
  vrijdag 25 april 2008 @ 19:22:25 #133
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_58308535
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Eamon het volgende:

[..]

Je weet dus wie er achter mijn username schuil gaat? Doe eens een gok? Met een houding zoals die van jou kom je niet heel ver, maar dat is uiteraard volledig je eigen zaak.
Gokken is voor paupers. Verder lijkt het me verstandig als jij je bemoeienissen staakt. Is dat duidelijk?

[ Bericht 2% gewijzigd door Fritztiaan op 25-04-2008 19:33:41 ]
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
Peace out homies
  vrijdag 25 april 2008 @ 19:26:14 #134
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_58308594
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:31 schreef SHE het volgende:
Natuurlijk is er luxebrood, maar dat is in mijn optiek net zo middenklasse. Mijn moeder vindt brood in elk geval een bijzonder armoedig gerecht.
Met brood lunchen of ontbijten deden wij van huis uit alleen op zondag. Een beetje nette lunch bestaat uit diverse hammen, vis filets of schaaldieren, fruit, salades en vlees.
Dus omdat jouw moeder iets vindt, neem jij die mening over? En jij voelt je geroepen om die mening te ventileren in een discussie wanneer die niet eens gevraagd is? Los van het feit dat hij niet van jou is, maargoed, na al die opgesomde missers kan deze er ook wel bij.

Daarnaast is een "beetje nette lunch" zeer gevarieerd. Je schotelt mensen geen dingen voor die ze misschien niet eens lusten, daarom ben jij ze een stap voor en doe je het gevarieerd. Maar ik hoor het alweer, je hebt er geen kaas van gegeten. Met mes en vork.. wel te verstaan

[ Bericht 1% gewijzigd door Fritztiaan op 25-04-2008 19:32:20 ]
Peace out homies
  vrijdag 25 april 2008 @ 19:28:06 #135
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_58308621
dubbel
Peace out homies
pi_58308782
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:27 schreef Ringo het volgende:
Ik vind dat toch zo sneu, hè. Zie je zo'n Hollands kneuterkoppel ergens in een croissanterie zitten, met bijvoorbeeld een broodje zalmsalade voor zich -- gaan ze dat broodje met mes en vork opeten.

"Ja zo hebben wij dat thuis geleerd", mispelt de man gereformeerd als ik hem naar zijn vreemde gewoonte vraag.
"Goed zo Joop", zegt zijn vrouw. "Eet je sla op."

Zijn sommige mensen bang voor hun eten?? Waarom kan je een broodje niet gewoon met je handen eten? Of zit er poep aan je vingers?

"Poep, dat is een lelijk woord", zegt de vrouw. "Eet je sla op, Joop."

Als het zulk proza oplevert is het het croissantworstelen waard.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:37:52 #137
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58309558
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 19:26 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Dus omdat jouw moeder iets vindt, neem jij die mening over? En jij voelt je geroepen om die mening te ventileren in een discussie wanneer die niet eens gevraagd is? Los van het feit dat hij niet van jou is, maargoed, na al die opgesomde missers kan deze er ook wel bij.

Daarnaast is een "beetje nette lunch" zeer gevarieerd. Je schotelt mensen geen dingen voor die ze misschien niet eens lusten, daarom ben jij ze een stap voor en doe je het gevarieerd. Maar ik hoor het alweer, je hebt er geen kaas van gegeten. Met mes en vork.. wel te verstaan
Mijn waarde heikneuter,

Op een openbaar forum is het doorgaans meer regel dan uitzondering dat men ongevraagd een mening ventileert. Aangezien het internet nog geen klasse-verdeling kent, zijn zelfs self-proclaimed wijsneuzen zoals jijzelf niet anders dan een ongevraagde mening binnen een paar bits en bytes.

Even terugkomend op de missers; Ik hoef je hopenlijk niet te herinneren aan je bijna tragische ondergang eerder vandaag met betrekking tot het waarderingsmodel binnen het restaurant wezen.
Niet alleen was elke leek getuige van je schrijnend gebrek aan enige taalvaardigheid, maar was tevens de hele wereld getuige van je armoedige algemene ontwikkeling.

Verder kan ik je melden dat ik inderdaad zo weinig mogelijk kaas eet. Het is vet en weinig voedzaam en zal men niet snel terugvinden in een uitzonderlijk goede keuken.
Waarmee ik eigenlijk wil zeggen, dat ik het toejuich dat je je plaats probeert te vinden in het virtuele daar ik met aan zekerheid grenzende stelligheid kan beweren dat je buiten de virtuele grenzen naar alle waarschijnlijkheid een stuk minder aandacht zult vergaren.

Moge de weelderige croissant je welbekomen.
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:48:45 #138
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58309695
En een broodje warm vlees met het vlees erop gedonderd? dat is neit op te tillen
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:57:45 #139
69994 seto
-|||--------|||-
pi_58309819
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:37 schreef SHE het volgende:
win
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_58314288
Ik ken overigens geen drie sterren restaurants zonder kaas.
anonieme razernist
  zaterdag 26 april 2008 @ 16:22:58 #141
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_58322220
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:37 schreef SHE het volgende:

[..]

Mijn waarde heikneuter,

Op een openbaar forum is het doorgaans meer regel dan uitzondering dat men ongevraagd een mening ventileert. Aangezien het internet nog geen klasse-verdeling kent, zijn zelfs self-proclaimed wijsneuzen zoals jijzelf niet anders dan een ongevraagde mening binnen een paar bits en bytes.

Even terugkomend op de missers; Ik hoef je hopenlijk niet te herinneren aan je bijna tragische ondergang eerder vandaag met betrekking tot het waarderingsmodel binnen het restaurant wezen.
Niet alleen was elke leek getuige van je schrijnend gebrek aan enige taalvaardigheid, maar was tevens de hele wereld getuige van je armoedige algemene ontwikkeling.

Verder kan ik je melden dat ik inderdaad zo weinig mogelijk kaas eet. Het is vet en weinig voedzaam en zal men niet snel terugvinden in een uitzonderlijk goede keuken.
Waarmee ik eigenlijk wil zeggen, dat ik het toejuich dat je je plaats probeert te vinden in het virtuele daar ik met aan zekerheid grenzende stelligheid kan beweren dat je buiten de virtuele grenzen naar alle waarschijnlijkheid een stuk minder aandacht zult vergaren.

Moge de weelderige croissant je welbekomen.
Blablabla

Figure of speech. You fail
Peace out homies
pi_58326418
Bestaat alles niet uit etiquette tegenwoordig. Als dat er niet was liepen we wel in onze blote reet.
pi_58326430
Kom op, ga eens ontopic.
pi_59461825
Ik vin dat iedereen een beetje afdwaalt; buh.
Als iedereen nou even terugkomt, kunnen we het weer over vinex adel en andere mooie dingen van het leven hebben. Kan SHE het topic weer in 1 zin verpulveren.

Wat is trouwens bestek precies? Of zijn hier geen Amsterdammers?
IMHO
pi_59461904
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 20:36 schreef tonks het volgende:
Kom op, ga eens ontopic.
Ja jongens. Kom op!
pi_59462186
HOAX, want TS durft vreemden niet aan te spreken.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')