Mag je doen, ik zit er niet mee. IK weet hoe het hoortquote:Op woensdag 23 april 2008 13:38 schreef seto het volgende:
Haha, ik lach hier echt om die Fritztiaan.
En dan een 3 deelig pak aan?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik ben een volwaardig lid, mijn beste. ICT Consultants hebben over het algemeen nogal aanzien
Helaas, ik heb zelf net ook 2 croissantjes gegeten in de lunch met mes en vork. Draai me hand er niet voor om. Jij behoort tot de wannabe upperclass.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:19 schreef Repeat het volgende:
Ik zit nu te lunchen, best lastig nog, die croissantjes met met en vork snijden en eten, maargoed, op deze manier behoor ik gelukkig wel tot de upperclass.
Tja, een vier a 5 sterren restaurant [sic!]. Die zijn toch vrij zeldzaam volgens mij. Hotels worden wel vaak ingedeeld volgens zo'n systeem, maar bij restaurants houdt het na drie sterren toch écht wel op. En daarvan zijn er maar 2 in héél Nederland.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:57 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Als je wilt zeggen dat de ironie mij ontgaat van de poster die ik quote, kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat ironie herkennen (want zo zeg je het, en niet zoals jij doet), zeker niet tot 1 van je sterkste punten behoort, daar er geen greintje ironie te herkennen was.
Leer anders de betekenissen van woorden voordat je ze in de mond neemt![]()
Verder zou ik je eens aanraden om eens in een restaurant te kijken, en dan geen van der Valk, maar een 4 a 5 sterren restaurant.
Maargoed, eigenlijk ook dom dat ik dit verschijnsel verdedig op fok. DE verzamelplaats bij uitstek voor paupers
Euhm.. ik heb wel vaker afspraken met klanten in een restaurant. En dan gaan we onder het genot van een avondmaal, zaken bespreken.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:01 schreef Xith het volgende:
[..]
En dan een 3 deelig pak aan?Ik zit hier op het hoofdkantoor van een miljarden bedrijf (rond de 2 miljard USD omzet p/j), en lunch bijna elke dag met de CEO en de board of directors: ok, het is een buffet, dus niet al te veel broodjes, maar het is gewoon eten zoals je wilt. Is iets wat je door moet krijgen wil je doorstoten naar de echte higher management: je moet jezelf zijn. Niet zoals al die wannabee's met 3delige pakken en dasspeltjes jezelf optutten - de top kijkt wel naar wie je bent, waar je voor staat... niet naar hoe je er uitziet of of je nou wel of niet je brood met mes en vork eet.
De 2000 euro brutogrens!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:58 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Mag je doen, ik zit er niet mee. IK weet hoe het hoort
Accepteer gewoon dat mensen bij de 2000 euro bruto grens, er betere normen, waarden en manieren op na houden.
Prima dat jij in de schoolkantine van het VMBO je boterhammen met kaas met je handen eet. Prima dat ik me fatsoenlijk gedraag in beter gezelschep.
Paupers (jij) en belangrijke mensen (ik) moeten er ook zijn
We hebben het over Michelin sterren neem ik aan?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja, een vier a 5 sterren restaurant [sic!]. Die zijn toch vrij zeldzaam volgens mij. Hotels worden wel vaak ingedeeld volgens zo'n systeem, maar bij restaurants houdt het na drie sterren toch écht wel op. En daarvan zijn er maar 2 in héél Nederland.
Mijn hand, m'n waarde. Mijn hand.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:03 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Helaas, ik heb zelf net ook 2 croissantjes gegeten in de lunch met mes en vork. Draai me hand er niet voor om. Jij behoort tot de wannabe upperclass.
Als het lastig gaat, ben je al te min
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:10 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
We hebben het over Michelin sterren neem ik aan?
1 tot 3 sterren is redelijk normaal. Geschikt voor de consument, waar 3 redelijk luxe is. De 4 a 5 sterren zijn het type restaurants waren zakenbesprekingen worden gehouden.
Dat jij hier niet van op de hoogte bent, verbaasd mij eigenlijk niks. Stay tuned.. misschien komen er nog meer verhelderingen naar voren in dit topic voor uwes edeles.
De top restaurants van Nederland zijn erg bekent bij mij, echter ken ik er geen met 5 sterren, misschien wil jij er even eentje noemen?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:10 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
1 tot 3 sterren is redelijk normaal. Geschikt voor de consument, waar 3 redelijk luxe is. De 4 a 5 sterren zijn het type restaurants waren zakenbesprekingen worden gehouden.
Dat jij hier niet van op de hoogte bent, verbaasd mij eigenlijk niks. Stay tuned.. misschien komen er nog meer verhelderingen naar voren in dit topic voor uwes edeles.
Verbaast ...quote:Op woensdag 23 april 2008 15:10 schreef Fritztiaan het volgende:
hehe die van dat geld was dollen. You got me there, maar wat betreft me Nederlands is er niks mis hoor. Ik geef toe, dat ik tegenwoordig meer in het Engels werk, maar dat is omdat ik nu al 2 maanden in Dubai zit. Ik typ hier gewoon wat losser.. omdat het kan !quote:Op woensdag 23 april 2008 15:08 schreef LXIV het volgende:
Je
[..]
De 2000 euro brutogrens!![]()
![]()
Je maakt het nu écht te dol, Fritz. Ik begin gewoon te geloven dat je enkel aan het dollen bent!
Maar goed, beheersing van de Nederlandse taal behoort in ieder geval níet tot de vaardigheden die men in de schoot geworpen krijgt wanneer de 2000 euro bruto grens [sic] gepasseerd wordt.
Trouwens, belangrijke mensen zoals jij moeten toch weten dat een "hoog" inkomen geenszins een garantie is voor goede manieren. Kijk maar naar alle voetballers en BN'ers. Nouveau riche noemt OSM dat toch?
helemaal...quote:Op woensdag 23 april 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbaast ...
En in Nederland heb je heul geen restaurants met meer dan drie sterren.
Goeie comeback!quote:Op woensdag 23 april 2008 15:14 schreef Fritztiaan het volgende:
helemaal...
Wat een rekels. Deze informatie is niet up to date. Morgen gaat er een boze brief uit de deurquote:Op woensdag 23 april 2008 15:12 schreef Xith het volgende:
[..]
De top restaurants van Nederland zijn erg bekent bij mij, echter ken ik er geen met 5 sterren, misschien wil jij er even eentje noemen?
Misschien helpt dit lijstje? http://www.derestaurantsite.nl/michelin
Ah mooi, wilde je even laten zien hoe zwak jouw opening was. Verder nog iets, of is het nu tijd om te gaan voor jou? Ik vind jou een zeer naar persoon.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie comeback!
Dat heul FOK!iaans is, laat ik maar even buiten beschouwing.
Zwak? Ik wijs je even op een domme taalfout. Net als je 'me' gebruik waar het toch echt 'mijn' moet zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:19 schreef Fritztiaan het volgende:
Ah mooi, wilde je even laten zien hoe zwak jouw opening was
kkthxbbai
Ja zwak. Z W A K.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zwak? Ik wijs je even op een domme taalfout. Net als je 'me' gebruik waar het toch echt 'mijn' moet zijn.
Of houd je doorgaans MSN-meetings met de grote baas?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |