Heeft Seinfeldquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Cheiron het volgende:
Je beter voelen omdat je in 3 delig pak een snickers met mes en vork eet
Ik eet brood altijd met mijn handen. Als ik hier op mijn stage lunch, eet ook iedereen brood met zijn/haar handen tenzij de directeur erbij is dan zijn er een paar lui die ineens hun bammetje met mes en vork gaan eten.quote:Kijk, dat mensen in groepsverband hun eigenwaarde uit dit soort dingen moeten halen moeten ze zelf weten. Ik eet mn brood gewoon (90% van de tijd) met mn handen.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Cheiron het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kut topic.
Kut reactie's.
Kut titel.
Kut brood.
Kut mes & vork gezeik.
Kut TS.
Het is maar waar je je druk om maakt.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kut topic.
Kut reactie's.
Kut titel.
Kut brood.
Kut mes & vork gezeik.
Kut TS.
Ik snap niet waarom mensen denken dat het meervoud van reactie, met 's moetquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kut topic.
Kut reactie's.
Kut titel.
Kut brood.
Kut mes & vork gezeik.
Kut TS.
ze zien je aankomen bij de burger king of mc donalds "mag ik er bestek bij? ik wil geen vieze handen"quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Daarnaast zijn dikbelegde broodjes JUIST het probleem om netjes te eten. Ik neem wel eens een hamburger, en dan zie ik mensen prutsen met sla wat er uitvalt, saus wat alle kanten opspuit.
Ik, prik mijn vork erin zodat alles eraan geregen is, snij een beschaafd deel eraf, en breng dat richting mijn mond, waarna ik netjes met mijn mond dicht het voer verkauw. Sowieso krijg je last van vieze handen als je dergelijke broodjes met je handen eet.
Sterker: brood als side dish moet je volgens de etiquette met je handen breken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:19 schreef CloseToTheEdge het volgende:
In de regels van de etiquette staat niet beschreven dat je brood met mes en vork moet eten.
Driedelig kostuum, ben je buschauffeur ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:31 schreef Fritztiaan het volgende:
Ach, dat zijn de etiquettes die gelden aan tafel.
Maargoed, paupers ondervinden daar geen hinder van. Dat krijg je pas bij de hogere kringen. Als ik ga eten met mijn collega's (type 3delig kostuum, voornamelijk managers), eten we ook brood met mes en vork.
Croissantjes, pistoletjes, maar ook boterhammen eten we met mes en vork.
Het ziet er beter uit dan mensen die met hun handen eten, en je hebt ook geen last van resten langs je mondhoeken, wat ik dan wel weer vaak bij mensen zie die met de hand eten.
Maak 'm zelf.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:05 schreef Quir het volgende:
Waar blijft de flauwe lemming? Kom op, hier moet toch iets uit te halen zijn...
dat dusquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Een broodje smaakt op de een of andere manier zoveel lekkerderder met je handen gegeten.
Gewoon lekker dubbelklappenquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Brood met mes en vork etenHoe vreemd is dat
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Cheiron het volgende:
Soms snap ik dat ook niet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen denken dat het meervoud van reactie, met 's moet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |