Whahahaquote:
Beetje vroeg voor kerst vind je niet ? alhoewel ik wel een stukje kerststol zou lustne nuquote:Op donderdag 24 april 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
ik krijg de neiging om vrede op aarde te gaan zingen
da's waar, bestaat er niet een hemelvaartsdagstol?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor kerst vind je niet ? alhoewel ik wel een stukje kerststol zou lustne nu
Ja eigenlijk wel. Niet alles was even geweldig, maar het was altijd wel het kijken waardquote:Op donderdag 24 april 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WhahahaJammer dat die serie gestopt is he
doe maar koninginnestolquote:Op donderdag 24 april 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar, bestaat er niet een hemelvaartsdagstol?
Oranjebitter FTWquote:Op donderdag 24 april 2008 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe maar koninginnestoloranje glazuur erover
Het was altijd wel amusant om te bekijkenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Niet alles was even geweldig, maar het was altijd wel het kijken waard
klinkt ook niet verkeerd!quote:Op donderdag 24 april 2008 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe maar koninginnestoloranje glazuur erover
Dude...dat meen je echt nietquote:
dat is een partij ranzig. net accuzuurquote:
Dat wat hij zegtquote:Op donderdag 24 april 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is een partij ranzig. net accuzuur![]()
![]()
Krijg je een stalen strot vanquote:Op donderdag 24 april 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is een partij ranzig. net accuzuur![]()
![]()
kan je beter aan je moeder geven danquote:
Aaaightquote:Op donderdag 24 april 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je beter aan je moeder geven dan![]()
mogguh!quote:Op donderdag 24 april 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
![]()
gisteren mario kart gespeeldecht geweldig
tis echt gaaf als je met 12 man de race aangaat
Komt goedquote:Op donderdag 24 april 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh!
ik wil ook mario kart![]()
mogguh!quote:Op donderdag 24 april 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
![]()
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 24 april 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
![]()
Hoe frustrerend..ik heb MarioKart maar nog geen Wiiquote:
hihi dat lijkt me ook frusterend!quote:Op donderdag 24 april 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe frustrerend..ik heb MarioKart maar nog geen Wii
Gelukkig maarquote:
zijn die dingen nou nog steeds uitverkocht ?>quote:Op donderdag 24 april 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vandaag of morgen, val mijn broer er nu al steed mee lastigquote:Op donderdag 24 april 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dat lijkt me ook frusterend!
en beller kreeg je nou gister of vandaag je ps3?
krijg je er spleetogen van ?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaag of morgen, val mijn broer er nu al steed mee lastig
En de reacties die ik dan terug krijg via de sms
"Shut up Daniel-san. Be patience young grasshopper"
Zou 'm deze week krijgen, maar da's inmiddels al volgende week gewordenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn die dingen nou nog steeds uitverkocht ?>
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaag of morgen, val mijn broer er nu al steed mee lastig
En de reacties die ik dan terug krijg via de sms
"Shut up Daniel-san. Be patience young grasshopper"
Hehequote:Op donderdag 24 april 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee mijn vlechtjes zaten gewoon te strakquote:Op donderdag 24 april 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je er spleetogen van ?
"Hai Sempai... Wax on... Wax off"quote:
dat die dingen nog steeds zo moeilijk te verkrijgen zijn zeg. echt neit normaal.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou 'm deze week krijgen, maar da's inmiddels al volgende week geworden
mhoa ook online gespeeld en daar sta ik eigenlijk wel dik onder de 1500 grensquote:Op donderdag 24 april 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
nog een beetje kunnen winnnen ?
ps. misschien handig als we onze mario-kart codes toevoegen aan onze sig ? ben het zelf vergeten gisteren eigelijk
kinkyquote:Op donderdag 24 april 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee mijn vlechtjes zaten gewoon te strak
Jeweetschquote:
damn dat is echt vervelend. m'n broertje heeft echt geluk gehad merk ik maar weer.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou 'm deze week krijgen, maar da's inmiddels al volgende week geworden
laterzquote:Op donderdag 24 april 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen.
Menschen 'werk' ze vandaag en tot later
que? waar stond je op te wachten?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
zooooo ik sta lekker al voor 3 maanden voor niks te wachten
nee voor mn oproep bij de revalidatie in nijmegenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
que? waar stond je op te wachten?
3 maanden is wel erg lang... ow wacht je bedoeld de wii?
het blijkt dat je er al terecht kon of ze hadden je niet op de lijst gezet?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee voor mn oproep bij de revalidatie in nijmegen
sta niet op de lijst, dus waar alles nou weer mis gaat, vorige maand nog bij mn eigen revalidatie arts geweest en die zou er spoed achter zetten die vond 2 maanden al te langquote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef tripack het volgende:
[..]
het blijkt dat je er al terecht kon of ze hadden je niet op de lijst gezet?
wat een stelletje halve garequote:Op donderdag 24 april 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sta niet op de lijst, dus waar alles nou weer mis gaat, vorige maand nog bij mn eigen revalidatie arts geweest en die zou er spoed achter zetten die vond 2 maanden al te lang
maar daar sta ik er gewoon niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |