Maar als dat zo gaat dan kan je er weinig tegen doen he?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waar het vandaan komt zal waarschijnlijk niet onderzocht worden, krijg er hoogstwaarschijnlijk gewoon een pilletje bij, of ze gaat me afraden mn werkuren verder op te bouwen, voor mij dus eigenlijk niet de beste opties.
klopt en volhouden doe ik het zo ook nietquote:Op donderdag 24 april 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar als dat zo gaat dan kan je er weinig tegen doen he?
Ik stress niet... vind het gewoon gruwelijk irritantquote:Op donderdag 24 april 2008 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stress ligt ALTIJD aan jezelf. het is gewoon de manier hoe je met de situatie omgaat
mogge!quote:
ja zolang je het maar van je af laat glijden. anders hoopt het alleen maar op.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik stress niet... vind het gewoon gruwelijk irritantDat is alles
En doordat ik wel mijn best doe, maar verder geen reactie krijg, heb ik ook zoiets van... stik er maar snel in
is wel zo maar dat vind ik dus juist echt heel moeilijk!quote:Op donderdag 24 april 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
Dracu, je zal toch eerst aan jezelf moeten denken voor je ook maar naar je werk gaat kijken.
Als je die uren uit gaat bouwen en je lichaam vind het niet echt fijn, schiet je er bijzonder weinig mee op denk ik?
Ik doe datgene wat ze van mij vragen, maar zal vooral niet harder gaan rennen voor zequote:Op donderdag 24 april 2008 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zolang je het maar van je af laat glijden. anders hoopt het alleen maar op.
ze zoeken het maar uit, doe gewoon je werk , en voor je het weet is het augustus.
oh dacht zal eens wat leuks daar wegzettenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge!
waarom gelijk het superman teken ?? heb je weer iemand neergehoekt in de trein ?
Beller! Jazeker! Alles prima hier.quote:
ik weet natuurlijk niet wat jij onder netjes verstaatquote:Op donderdag 24 april 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
oh dacht zal eens wat leuks daar wegzetten
Ik heb me verder netjes gedragen
Mooi zoquote:Op donderdag 24 april 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beller! Jazeker! Alles prima hier.
Bij jou niet zo fantastisch (qua werk dan).
Nog ff volhouden!
idd de smeerlapquote:Op donderdag 24 april 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk niet wat jij onder netjes verstaat
Bwehehequote:
Je kan ook gewoon ff de vraag van WL lezen, en dan heb je het antwoordquote:Op donderdag 24 april 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk niet wat jij onder netjes verstaat
shooters. kan je niet gewoon beter hele flessen kopen ? ik wil je niet aan de drank helpen hoor, maar tochquote:Op donderdag 24 april 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doe datgene wat ze van mij vragen, maar zal vooral niet harder gaan rennen voor ze
En ik krop het niet op, lekker mijn gal spuien over het werk in de avond met mijn vriendin, en natuurlijk shooters
Nee....GIJ!quote:
Bedoelt ie niet shooters als in games?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
shooters. kan je niet gewoon beter hele flessen kopen ? ik wil je niet aan de drank helpen hoor, maar toch
oh hahahahahha dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 24 april 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bedoeld ie niet shooters als in games?
Of ik zit er naast en jij hebt gewoon gelijk hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh hahahahahha dat kan natuurlijk ook
ik met mn zotte kop
Bwehehehequote:Op donderdag 24 april 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
shooters. kan je niet gewoon beter hele flessen kopen ? ik wil je niet aan de drank helpen hoor, maar toch
quote:
Mijn waterquote:
Tegen 'm zeggen "relaxing...ur doin' it wrong"quote:Op donderdag 24 april 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BweheheheNee shooters als in BOEM!!! HEADSHOT!!
Zit trouwens een knakker hier tegenover mij en die heeft het zweet op z'n voorhoofd staan![]()
hij is misschien blij je te zienquote:Op donderdag 24 april 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BweheheheNee shooters als in BOEM!!! HEADSHOT!!
Zit trouwens een knakker hier tegenover mij en die heeft het zweet op z'n voorhoofd staan![]()
LIEK OMG! Niagra waterfalls UR Doin it wrongquote:Op donderdag 24 april 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tegen 'm zeggen "relaxing...ur doin' it wrong"![]()
foto van maken en op de lolcat/hotdog site planten
heb je al een ras op het oog ?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
vandaag naar een asiel bellen trouwens over hond gesproken ( en nee ik hoef ff geen preek of het nu slim is)
hebben er 1tje gezien waar we wel ff mee willen proefwandelen!
had ik wel gedaan hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon ff de vraag van WL lezen, en dan heb je het antwoord![]()
Alla Austin Powersquote:Op donderdag 24 april 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is misschien blij je te zien
Een schijtlijster?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je al een ras op het oog ?
dit is een kruising labrador, weet alleen niet waarmee dus dat ook even vragenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je al een ras op het oog ?
Da's toch helemaal geen hond jonguuuhquote:
Afgekeurde blinde geleiden hond... ik wil niet weten wat er met die mensen gebeurd isquote:Op donderdag 24 april 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dit is een kruising labrador, weet alleen niet waarmee dus dat ook even vragen
voor de rest sta ik op de lijst voor afgekeurde blinde geleidehonden, dus ook vooral labrador en/of golden retriever of kruising daarvan
Daar had ik gisteren een filmpje van gezienquote:
ha ha ze zijn dan ook tijdens de trainig al afgekeurd omdat ze hun examen bijvoorbeeld niet halen of gezondheids problemen hebbenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Afgekeurde blinde geleiden hond... ik wil niet weten wat er met die mensen gebeurd is
Jonguuuuh ga jij nou maar een broodje bakpoa etenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's toch helemaal geen hond jonguuuh
zou jij een hond met gezondheidsproblemen willen hebben ?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ze zijn dan ook tijdens de trainig al afgekeurd omdat ze hun examen bijvoorbeeld niet halen of gezondheids problemen hebben
Verrekte Mongol!quote:Op donderdag 24 april 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jonguuuuh ga jij nou maar een broodje bakpoa eten![]()
Dat vraag ik me ook af ?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou jij een hond met gezondheidsproblemen willen hebben ?
Lijkt mij niet de meest ideale situatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |