Jouw moeder overschreeuwt de hele wijk.. jeweetsch!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat vind me moeder niet leuk!
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
Pff wat gaat de tijd langzaam hier... heb echt niet het gevoel dat ik bij het grotere geheel betrokken word
ayo shizzle for my frizzle niggah !!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jouw moeder overschreeuwt de hele wijk.. jeweetsch!
Fo Shizzle mah Nizzlequote:Op woensdag 23 april 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ayo shizzle for my frizzle niggah !!
mazzelquote:
ik zou lekker voor mijn bed kiezenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:55 schreef draculettetje het volgende:
hmmm en mn tuin roept me en mn bed
en ik heb geen bed in mn tuin
nee de tuin was dan om in de zon te zittenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:00 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou lekker voor mijn bed kiezen
je moet energie nodig hebben voor de tuin
360quote:Op woensdag 23 april 2008 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
@beller
Grand Theft Auto IV MULTI5 PAL READNFO XBOX360-iCON
\0/
fffp?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef draculettetje het volgende:
pfff
ik heb het gewoon weer eens even gehad vandaar mn pfffffquote:
Dan moet je maar even goed gaan rustenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb het gewoon weer eens even gehad vandaar mn pfffff
al moest ik natuurlijk wel weer lachen om je fffp!
dank!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan moet je maar even goed gaan rustenHopelijk voel jij je dan morgen weer wat beter
helaas beslis ik hier niet over maar mn baasquote:Op donderdag 24 april 2008 07:09 schreef schvvmert het volgende:
Wie gaat er nu al om 7:00u werken als er geen reet te doen is?
Dan kun je er weinig aan veranderen hoe zinloos ook.quote:Op donderdag 24 april 2008 07:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas beslis ik hier niet over maar mn baas
ja , en een voordeel dat ik om 15:30 klaar benquote:Op donderdag 24 april 2008 07:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan kun je er weinig aan veranderen hoe zinloos ook.
hmm... ja er is altijd baas boven baas hehquote:Op donderdag 24 april 2008 07:27 schreef Bellerophon het volgende:
Heuh 15.00 weer klaar, bijna weekend, misschien vanavond een PS3, minpuntje van vandaag... ik heb misschien iets te doen op werk
Meuning WL
Laat het even weten hoe die nieuwe Turok isquote:Op donderdag 24 april 2008 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm... ja er is altijd baas boven baas heh
whehehemja ik kan om 15:30 weekend vieren, heb morgen lekker vrij.
kan ik weer even geld spenderen in rotjeknor, en de nieuwe Turok Game spelen 12GB LOL
ps. mogguh![]()
ja is goed hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat het even weten hoe die nieuwe Turok is
En morgen vrij, pfff mentailiteit hoor![]()
Vandaar dat ik op zo'n kut project zitquote:Op donderdag 24 april 2008 07:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed hoor![]()
tja je krijgt wat je verdient heh
quote:Op donderdag 24 april 2008 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op zo'n kut project zit
Ik denk... ik maak hem maar alvast
Nee dat is ook weer zo! Bij mij is het meer dat ik niet bij het geheel betrokken word, hoe erg ik ook mijn best doe. En wetende dat ik toch per 1 augustus weg ben kan het mij ook niet meer zoveel schelenquote:Op donderdag 24 april 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zo bedoelde ik het niet hoor! gelukkig is het op projectbasis voor je![]()
hoe lang duurt dat eigelijk ?
en het kan nooit zo erg zijn als de collega van droxz
nog niet minder pfff ik hoop na 9 uur wat meer gerustgesteld te zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen draakjeHoe is alles? Minder pfff mag ik hopen
Gerustgesteld? Que?quote:Op donderdag 24 april 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog niet minder pfff ik hoop na 9 uur wat meer gerustgesteld te zijn
ja je kan nu ook een periode beschouwen dat je weet hoe het juist NIET moetquote:Op donderdag 24 april 2008 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat is ook weer zo! Bij mij is het meer dat ik niet bij het geheel betrokken word, hoe erg ik ook mijn best doe. En wetende dat ik toch per 1 augustus weg ben kan het mij ook niet meer zoveel schelen![]()
Bedoel dan heb ik vakantie en daarna zit ik bij een andere organisatie
Ja dat is ook zo, maar dat doe ik dus soms wel. Juist omdat ik het mijzelf kwalijk neem, misschien dat ze zo doen omdat het aan mij ligt? Ik weet het niet...quote:Op donderdag 24 april 2008 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je kan nu ook een periode beschouwen dat je weet hoe het juist NIET moet![]()
als je maar jezelf niet zo opfokt ermee heh
ps. mogge dracu
Ik hoop maar dat ze er achter zullen komenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
ff dokter bellen, in nijmegen kunnen ze me niet vinden en even overleggen was met die kramp / spasme aanvallen te doen
waar het vandaan komt zal waarschijnlijk niet onderzocht worden, krijg er hoogstwaarschijnlijk gewoon een pilletje bij, of ze gaat me afraden mn werkuren verder op te bouwen, voor mij dus eigenlijk niet de beste opties.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze er achter zullen komen
kan me niet voorstellen dat het aan jou ligt, zoals al eerder hier eens gezegd zullen ze het niet zo nauw nemen met projectmatige medewerkers zeg maar.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar dat doe ik dus soms wel. Juist omdat ik het mijzelf kwalijk neem, misschien dat ze zo doen omdat het aan mij ligt? Ik weet het niet...
Ach het kan alleen maar beter worden hierna
stress ligt ALTIJD aan jezelf. het is gewoon de manier hoe je met de situatie omgaatquote:Op donderdag 24 april 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar dat doe ik dus soms wel. Juist omdat ik het mijzelf kwalijk neem, misschien dat ze zo doen omdat het aan mij ligt? Ik weet het niet...
Ach het kan alleen maar beter worden hierna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |