quote:Op woensdag 23 april 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das mn moeder, niet ikze is er klaar voor
nee liever niet hahaquote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]die moeders van ons zouden eens door onze topics moeten lezen
Ik wel, alleen zal er dan gif in m'n vreten zittenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee liever niet hahadan hoef ik nooit meer aan tafel te schuiven
ah GHB in je eten, das weer wat nieuwsquote:Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wil, alleen zal er dan gif in m'n vreten zitten
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah GHB in je eten, das weer wat nieuws
Als je maar uitgeslapen bentquote:Op woensdag 23 april 2008 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Volgens mij ben ik een beetje te laat
Helaasquote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
Smokez is ook weer in het land der levenden
Zou wel een 'relaxed' baantje zijn jaquote:Op woensdag 23 april 2008 11:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas
Ik ga toch maar eens op zoek naar een baan als matrassentester ofzo. Tegen de tijd dat je uitgeslapen bent schrijf je een review over hoe lekker je hebt geslapen, en totdat je weer moet werken hoef je niet eens meer te slapen! En als je moet werken... Juist ja, dan ga je lekker slapen
jaja slapen! t zal wel met moeders te maken hebben!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas
Ik ga toch maar eens op zoek naar een baan als matrassentester ofzo. Tegen de tijd dat je uitgeslapen bent schrijf je een review over hoe lekker je hebt geslapen, en totdat je weer moet werken hoef je niet eens meer te slapen! En als je moet werken... Juist ja, dan ga je lekker slapen
Wereldbaan, punt uit!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas
Neehoor, daar ben ik de overige 16 uur van de dag mee bezigquote:Op woensdag 23 april 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja slapen! t zal wel met moeders te maken hebben!
ps. mogge!
Moet je wel zorgen dat je dat 's avonds kan doen. Anders heb je er nog weinig aanquote:Op woensdag 23 april 2008 11:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas
Hoezo, je kan dan 's avonds gewoon gaan stappenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen dat je dat 's avonds kan doen. Anders heb je er nog weinig aan
mja je bent niet de enigste matrastester.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, daar ben ik de overige 16 uur van de dag mee bezig
je zou er een script voor moeten schrijven die dat elke dag op het zelfde tijdstip postquote:Op woensdag 23 april 2008 12:19 schreef Sgele het volgende:
Dat ik geen zin meer heb, mag ook een gegeven feit zijn
Jij zit wel vol met goeie ideeen is het niet?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef tripack het volgende:
[..]
je zou er een script voor moeten schrijven die dat elke dag op het zelfde tijdstip post
das dan wel het enige wat van mij komt vandaag...zo inproductief als ik weet niet watquote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij zit wel vol met goeie ideeen is het niet?
Wanneer wel?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:19 schreef Sgele het volgende:
Dat ik geen zin meer heb, mag ook een gegeven feit zijn
int weekendquote:
ach het laatste maandje? dan ben je er van afquote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
Had ik al gezegd dat ik mijn werk kut vind? Nee? Nu wel...
Gast... was het maar zo'n feest, ik moet nog tot 1 augustusquote:Op woensdag 23 april 2008 12:35 schreef tripack het volgende:
[..]
ach het laatste maandje? dan ben je er van af
dan ist wel nog lang ja...zeker als je werk kut isquote:Op woensdag 23 april 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast... was het maar zo'n feest, ik moet nog tot 1 augustus
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 april 2008 12:47 schreef tripack het volgende:
[..]
dan ist wel nog lang ja...zeker als je werk kut is
ook zo vermoeiend!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
Werken met je donder Sgele
En zo saai Draakje?
Ja dat kan ik me voorstellenquote:
Werken? wasdaquote:Op woensdag 23 april 2008 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
Werken met je donder Sgele
En zo saai Draakje?
Verstandig jaquote:Op woensdag 23 april 2008 13:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb ook gezegd na de pauze niet meer terug te komen
Hmm mooi klotequote:Op woensdag 23 april 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD het KUT systeem ligt hier weer plat
dat zuigt.... beetje met elkaar dingen bespreken en jou er buiten latenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
Pff wat gaat de tijd langzaam hier... heb echt niet het gevoel dat ik bij het grotere geheel betrokken word
Understatement ja...quote:Op woensdag 23 april 2008 14:31 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zuigt.... beetje met elkaar dingen bespreken en jou er buiten laten
Oh ik ben zo'n eikel die dat dus hardop roept...quote:Op woensdag 23 april 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Understatement ja...
Collega: Ja Bob, dan ga jij dat doen he
Ik: Que?
Collega: Ja joh, dat hebben we net even besproken
Ik: Wie is 'we'? Jij en de rest van de wereld?
Loop pissed weg en mompel nog even in mijzelf, teringlijer
dat vind me moeder niet leuk!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh ik ben zo'n eikel die dat dus hardop roept...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |