En hangt die niet in de wegquote:
Ze zullen toch niet van mij geschrokken zijn?quote:Op woensdag 30 april 2008 23:22 schreef prupke het volgende:
Iedereen al moe en voldaan (lees dronken ) naar bed??
tis hier wel heel rustig
Of ze zijn een plan an het beramen om die DE koffiemolen ongezien van je muur af te halenquote:Op woensdag 30 april 2008 23:25 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet van mij geschrokken zijn?
Nee dat is niet mijn manier om aan spullen te komen.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Of ze zijn een plan an het beramen om die DE koffiemolen ongezien van je muur af te halen
volgens mij kan je ze ook nog wel gewoon kopen bij de desbetreffende DE shopsquote:Op woensdag 30 april 2008 23:37 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nee dat is niet mijn manier om aan spullen te komen.
Toch maar even via het ouwe trouwe marktplaats aan het bieden.
Ik heb ook al gekeken maar ik kan het niet vindenquote:
Nee gelukkig niet ladder zat, maar heb het wel leuk gehad.quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Meer mensen die gisteren om 6 uur 's avonds al helemaal ladderzat waren en het tóch enorm leuk hebben gehad?
Jij was ladderzat en hebt nu GEEN kater? Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Meer mensen die gisteren om 6 uur 's avonds al helemaal ladderzat waren en het tóch enorm leuk hebben gehad?
Tof! wie gaat dat proberen dan? Jimi is wel geweldig!quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij was ladderzat en hebt nu GEEN kater? Hoe doe je dat?
Goeiemorgen trouwensIk ga straks een recordpoging "Hey Joe van Jimi Hendrix spelen" fotograferen
Ben benieuwd
Prima, buiten dat ik een beetje moe benquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:48 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet ladder zat, maar heb het wel leuk gehad.
BTW hoe is het nu met je??
Ik ben niet zo katergevoelig, gelukkigquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij was ladderzat en hebt nu GEEN kater? Hoe doe je dat?
Mwjah...viel tegen. Wel een extra bandje (tof bandje ook trouwens) erbij en een extra fotograaf. Nou schijnt het in Polen wel allemaal gelukt te zijn dus al met al toch geslaagd, maar de zaal bleef eng leegquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof! wie gaat dat proberen dan? Jimi is wel geweldig!
Tis gelukt.quote:
Nope, mijn vriendinnen wonen en niet in de buurt en ze hebben ook kinderen (en niet zo snel een oppas in de buurt )quote:Op woensdag 30 april 2008 10:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Prup: jammer dat PK er niet van houdt. Geen vriendinnetjes in de buurt die er ook van houden?
of heb je pasta gegeten voor je ging drinkenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Prima, buiten dat ik een beetje moe ben.
[..]
Ik ben niet zo katergevoelig, gelukkig.
Nope, ik had 's middags brood met aardbeitjes, en een stukje rijstevlaai. En toen ben ik aan de zuip gegaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:38 schreef prupke het volgende:
[..]
of heb je pasta gegeten voor je ging drinken
Aardbeienquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope, ik had 's middags brood met aardbeitjes, en een stukje rijstevlaai. En toen ben ik aan de zuip gegaan. En om half 11 een frietje gepakt.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Tis gelukt.
Vandaag eentje op marktplaats gekocht en meteen opgehaald voor slechts ¤ 20.00
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:57 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske ontbijttafel alvast klaarzet voor vroege vogels
hoewel, wie moet er nu vroeg uit
[ afbeelding ]
plaatje ff geleased
Succesquote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij hebt je best gedaan!
* An24 Snel een hapje neemt, omdat ze vandaag in totaal vijf uur moet reizen om een bruiloft te schieten
Dat is inderdaad spannend!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:03 schreef loehoes het volgende:
Mogguh!
Ik heb zo ook een bruiloft,maar dan gewoon als gast![]()
Eind juni wel 1 fotograferen! Spannend, nog nooit eerder gedaan.
Ik ga morgenavond weerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:31 schreef -Marjo- het volgende:
daarna kijken hoe de bollenvelden staan...
Wa's da?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:20 schreef Erasmo het volgende:
Vanavond ga ik een Pipe-band concert schieten ^^
Doedelzakken, drums en dansersquote:
Ik zou ook niet zeker weten of je flitslicht wel voldoende sterkte zou hebben om dat allemaal te verlichtenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Doedelzakken, drums en dansers![]()
[ afbeelding ]
Zoals je ziet wordt het lichtsterk spul meenemen, vooral omdat ik niet weet of ik mag flitsen
Ohja, concours Hippique, wilde ik ook nog even langs.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:37 schreef gr8w8 het volgende:
Doedelzakken?
Ik ga zondag naar de Concours Hippique, perdjes op de plaat zetten. Ben benieuwd hoe het gaat met de nieuwe camera!
Ik neem een 135mm 2.8, een 16-50mm 2.8 en een 50mm 1.7 mee, dat moet toch wel genoeg zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zeker weten of je flitslicht wel voldoende sterkte zou hebben om dat allemaal te verlichten. Maar ziet er wel gaaf uit. Ben alleen niet zo van het doedelgejengel
.
[..]
Ohja, concours Hippique, wilde ik ook nog even langs.
Oe...da's vetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Doedelzakken, drums en dansers![]()
[ afbeelding ]
Zoals je ziet wordt het lichtsterk spul meenemen, vooral omdat ik niet weet of ik mag flitsen
Markelo is te ver weg helaasquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit keer in Markelo, maar ze treden overal in Europa op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |