Heerlijk zo'n harleydag! Is altijd tof foto's makenquote:Op zondag 27 april 2008 22:47 schreef prupke het volgende:
Zo nog 2 daagjes werken en dan lekker vrij
met koninginnedag hebben ze hier een harley dag georganiseerd (zal wel weer een kabaal zijn)
heel de markt vol met ronkende blikken waar de schroefjes en ander klein spul sneller losdenderd dan vast te draaien is
svavond allerlei bandjes ed
en dan met hemelvaart is er straat theater en god weet wat nog meer
@freud thanx : het gaat heel tof worden(van de week de vloer er in leggen en dan kan het spul geinstalleerd worden
@ robbedoes : het is een douche/stoomcabine met radio en ledlampjes ed dus ja elektra is wel handig
zo ook elektra voor de whirlpool voor de bubbels
Poging tot klinkt niet erg hoopvolquote:Op maandag 28 april 2008 09:29 schreef freud het volgende:
Dito hier. Sporten, ff nieuwe trainingsbroek halen (ben het nu _echt_ zat dat hij steeds mohair wordt door de poes hier), en dan poging tot BTW aangifte en administratie inrichten.
Mja. De eerste keer moet op papier. Heb alleen dat formulier niet gehad. Bel ik de belastingtelefoon. Optie waar ik die vraag kan stellen neemt structureel niet op. Formulier staat niet online. Kies je een andere optie, dan verbinden ze je door met eerdergenoemd keuzemenu.quote:
Doe een aangetekend verzoek tot het ontvangen van het formulier en vermeld dat je tot die tijd uitstel van aangifte en betaling verwacht. Dan is het meestal WEL snel geregeldquote:Op maandag 28 april 2008 11:36 schreef freud het volgende:
[..]
Mja. De eerste keer moet op papier. Heb alleen dat formulier niet gehad. Bel ik de belastingtelefoon. Optie waar ik die vraag kan stellen neemt structureel niet op. Formulier staat niet online. Kies je een andere optie, dan verbinden ze je door met eerdergenoemd keuzemenu.
Echt, zooitje van de belastingdienst tot nu toe helaas...
Aangetekende stukken hebben weinig waarde bij toko's als de belastingdienst. Heb er helaas ervaring mee. Dat soort dingen accepteren ze gewoon niet 9 van de 10 keer. Heb na 30 minuten wachten iemand te pakken gekregen. Ze zouden een nieuw formulier opsturenquote:Op maandag 28 april 2008 11:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe een aangetekend verzoek tot het ontvangen van het formulier en vermeld dat je tot die tijd uitstel van aangifte en betaling verwacht. Dan is het meestal WEL snel geregeld
Bij mij werkt dat tot op heden prima.quote:Op maandag 28 april 2008 14:06 schreef freud het volgende:
[..]
Aangetekende stukken hebben weinig waarde bij toko's als de belastingdienst. Heb er helaas ervaring mee. Dat soort dingen accepteren ze gewoon niet 9 van de 10 keer. Heb na 30 minuten wachten iemand te pakken gekregen. Ze zouden een nieuw formulier opsturen.
Fij dat je je weer beter voelt. De rest komt vanzelfquote:Op maandag 28 april 2008 15:43 schreef Ynske het volgende:
hier net terug van de dok en fysio
fysio heeft magische handjes![]()
![]()
k voel me echt weer top en mensmaar lang zal dat niet duren
maar goed alle vooruitgang is
dok was ook tevreden, bloed zag er in alle waarden top uit, en bloeddruk begint langzaam te zakken
quote:Op maandag 28 april 2008 15:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Fij dat je je weer beter voelt. De rest komt vanzelf
quote:Op maandag 28 april 2008 21:53 schreef Chanty het volgende:
zeedoe de golfjes de groeten van me
[ afbeelding ]
http://www.praktica-collector.de/212_Revue_ML.htm
Ah, een gerebadgede MTL5B. Heerlijk toestel, heb ik jarenlang heel prettig mee gefotografeerd.
Als ik met deze goede foto's kan schieten mag ik van mezelf een digitale spiegelreflex kopen
Prettige vakantie Ynsquote:Op maandag 28 april 2008 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]tis echt heerlijk
en morgen lekker naar zee, uitwaaien
thnx P.
hoelang heb je vakantie?
Van al die rolletjes met ontwikkelkosten kun je dan wel een DSLR kopen jaquote:Op maandag 28 april 2008 21:53 schreef Chanty het volgende:
zeedoe de golfjes de groeten van me
[ afbeelding ]
http://www.praktica-collector.de/212_Revue_ML.htm
Als ik met deze goede foto's kan schieten mag ik van mezelf een digitale spiegelreflex kopen
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:11 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, nog 1 dagje werken en dan 5 dagen vrij...
Het was ook lekkerquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ziet er lekker uit. Nou ja, niet per se voor de ochtend, maar toch.
Hoi! Trouwen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom nog ff patsen
[ afbeelding ]
Mijn rijsttafel-voor-13-personen-die-zelfs-26-personen-niet-op-had-gekregen
Nee. Jij hebt Nikonquote:
Je kan ze wel lenen, je kan ze alleen niet gebruiken...quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Jij hebt NikonDan kan ik geen coole lenzen lenen
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ze wel lenen, je kan ze alleen niet gebruiken...
Klopt, maar ook die wil er wel eens van kunnen genieten zonder dat ze eerst uren in de keuken moet staan...quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:25 schreef PdeHoog het volgende:OK
Maar...jij was toch al getrouwd met iemand die goed rijsttafels kon maken?
Hahahahahahaha.... arme zijquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar ook die wil er wel eens van kunnen genieten zonder dat ze eerst uren in de keuken moet staan...
Alhoewel zij daar niet onderuit komt als jij daarvoor aanschuift bij ons binnenkort...
Komt wel goed, ik spreek je van de week nog wel ff aan op MSN ofzo om een afspraak te plannen. Desnoods neem jij de restjes mee van afgelopen week!quote:
Is goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik spreek je van de week nog wel ff aan op MSN ofzo om een afspraak te plannen.
Mwjah....we hebben iedereen een flinke doggy-bak meegegevenquote:Desnoods neem jij de restjes mee van afgelopen week!
Sauna, lekker!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:52 schreef An24 het volgende:
Hier een zeer blij persoon. Namelijk weer een saunabezoek gedaan met Freud. Vorige keer werd ik er heel ziek van, maar nu blijkt dat doord e massage te zijn gekomen, in plaats van de sauna zelf (masseur had aanmijn nek gezeten). Met rustige opbouw heb ik niet al te veel last van mijn aandoening. Het was zo heerlijk![]()
Inderdaad, meestal ga ik wat later in de ochtend en dan ook wat later naar huis. Kun je daar nog avondeten en thuis meteen je bed in...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:05 schreef prupke het volgende:
Sauna ....pk houd daar niet van en ik heb geen zin om in mijn eentje te gaan
maar heerlijk is het wel
van 9 uur smorgens tot 5 uur savonds in de sauna rondhangen en slapen en genieten , en dan lichamelijk helemaal op zijn
ach zolandg hij /zij de rekening maar betaald is het goed tochquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:22 schreef Erasmo het volgende:
Soms begrijp ik niks van mijn baas:
> Ik wou graag een tegemoetkoming vragen voor een cursus
< En wat voor cursus betreft dat dan meneer?
> Een kleine fotografiecursus toegespitst op compositie en licht, 5 lessen 's avonds, de kosten zijn ¤71
< Krijgt u daar een certificaat voor
> *Belt* Nee dat niet, hij wordt wel aangeraden door de Visuele Dienst
< Als u geen certificaat krijgt dan kunt u ook geen tegemoetkoming aan vragen
Nou even zoeken dan maar![]()
*10 minuten later*
> Daar ben ik weer, dit keer voor een avondopleiding bij de fotovakschool, het eerste gedeelte van de opleiding kost ¤685, en ja ik krijg een papiertje
< Uw aanvraag wordt in behandeling genomen
Elysium! Zodat ik ook veel andere dingen kon doen als de sauna zelf niet zou gaan. Mjah, heb dat wel vaker hoor. Tijd geleden zat Freud mijn nek te masseren en toen zakte ik ook in, heel stom!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sauna, lekker!Waar zijn jullie geweest?
Wat ontzettend typisch, en tegelijk een beetje eng, dat dat zoveel weerslag kan hebben op je gesteldheid als er 'verkeerd' aan je wordt gezeten...
Ah, dan is de kans redelijk aanwezig dat jullie mijn nieuwe directeur naakt hebben zien rondlopen...quote:Op woensdag 30 april 2008 10:44 schreef An24 het volgende:
Elysium!
Elysium is voor mij dan ook een echte mooi weer sauna. Het buitendeel is geweldig, maar op een dag als deze word ik alleen maar triest van die rustruimtes binnen. Wat mij betreft te krap allemaal...quote:Op woensdag 30 april 2008 11:48 schreef freud het volgende:
Lig je gisteren nog te floaten in de zon, spoel je vandaag weg
Die ooit met punten te krijgen waren? Dat moet goedkoper kunnen, drie jaar terug voor 20 op marktplaats gekocht. Regelmatig in gebruik voor echte espresso.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:48 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo weer terug van de vrijmarkt.
Mijn hemel wat een berg rotzooi.
Ik was op zoek naar een oude koffie molen van DE.
Heb er 1 gezien voor 55 euro.
Ik denk ik loop nog even een rondje en ga dan bieden.
Helaas bij terug komst was hij al verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |