Dat dus.. En het gaat over iets waar ik niet veel over weetquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
In vergelijking met vanochtend is het stil
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:47 schreef makkie88 het volgende:
kep weeer 3 topics gemist![]()
of hebbe jullie alleen maar zitte schijten in de topics?
Tip; op verschillende plekken opslaan (bv usb-stick ofzo) en altijd een backup hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:49 schreef PieterBas het volgende:
Dacht dat ik ff gek werd.. Werd net even mijn scriptie document weergegeven als corrupted. Gelukkig kon ik hem nog ergens anders opslaan
Moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben er ook weer, moest ff vergaderen!
Ja, had gelukkig nog een backup.. van gisteren.. De schade was gelukkig beperktquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tip; op verschillende plekken opslaan (bv usb-stick ofzo) en altijd een backup hebben
Heyquote:
Goedemiddagquote:
Het is ook veel te lekker weerquote:
Ik gisterenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:04 schreef Stienn het volgende:
Oei, ben heerlijk met de laptop in de tuin van de zon te genieten..!.
Ja, hier ook. Maar daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gelukkig hebben we voor de echte zomermaanden wel airco
Vooral gezongen door een goede zangeres.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:41 schreef jna het volgende:
Portugees vind ik juist schitterend klinken
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey![]()
En nog gefeliciteerd met kampioenschap he
Dit is ongeveer de 3e keer dat ik het vertel denk ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
Piles, wat deed jij nou eigenlijk voor stage, of heb ik dat gemist
Sorryquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de 3e keer dat ik het vertel denk ik
Maar dat geeft niet hoor, het gaat soms zo snel hier
Ik zit bij een woningcooperatie, op de financiele afdeling
Waar was die heen dan? Mijn iPhone is er nog niet en ze zeggen dat het minimaal tot vrijdag gaat durenquote:
Nouja is weer terug.. Kreeg net belletje.. Hij was kapoet dus terug naar de fabriekquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Waar was die heen dan? Mijn iPhone is er nog niet en ze zeggen dat het minimaal tot vrijdag gaat duren
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja is weer terug.. Kreeg net belletje.. Hij was kapoet dus terug naar de fabriek
Ik vind het ook niet 'raar' om te hebben ofzo.. Het is wel mn gehoor, en die is heul kostbaar..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Oordopjes, binnenkort moet ik er ook aan geloven. Vrijdag en zaterdag stond het geluid toch weer dusdanig hard dat het soms vervelend was. En ik wil nog wel een aantal jaartjes zonder problemen naar muziek kunnen luisteren, dus er gaan binnenkort goede oordopjes komen. Er zit hier zelfs een zaak die dat doet, volgens mij, binnenkort maar informeren.
Maar 100 euro is best veel geld. Daar kan ik minimaal 2 concerten van bezoeken...quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet 'raar' om te hebben ofzo.. Het is wel mn gehoor, en die is heul kostbaar..En je ziet ze niet
Ik vind mn oordopjes belangrijker, zaterdag skihut en daar worden altijd je trommelvliezen uit je oren geblazen door combi te harde muziek + gastoetersquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vind mijn iPhone belangrijker. Ik wil hem terug, ik mis hem
Mijn nieuwe is vandaag bezorgd en die ga ik vanavond als ik thuis ben weer vertroetelenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vind mijn iPhone belangrijker. Ik wil hem terug, ik mis hem
Nou nou nou. Zo hard staat de tyfusherrie toch niet in de skihut?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind mn oordopjes belangrijker, zaterdag skihut en daar worden altijd je trommelvliezen uit je oren geblazen door combi te harde muziek + gastoetersEn dan heb ik zelfs aan mn partyplugs lang niet genoeg...
Ik zit er zwaar aan te twijfelen om de mijne door te verkopen en een nieuwe te kopen. Ik wil een nieuwe...quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Mijn nieuwe is vandaag bezorgd en die ga ik vanavond als ik thuis ben weer vertroetelen
Ik heb een nieuwe en nog een 16gb ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zit er zwaar aan te twijfelen om de mijne door te verkopen en een nieuwe te kopen. Ik wil een nieuwe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |