Ze heeft een spuit antibiotica gehad en een spuit ontstekingsremmers en dat al zo'n drie keer. Ook heb ik een vloeistof meegekregen die we in haar bekkie moeten spuiten als ze aan het hoesten is. De preciese namen van de medicijnen weet ik niet. Dat zou ik vanavond even moeten opzoeken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kikker en Disney ziekies
Heb het ook meegemaaktalleen niet het schuimbekken.
Disney is nu aan de betere hand, nog wat last van haar linkeroog en beetje verkouden.
Wat voor medicijnen heeft ze? Disney krijgt nu Cavasan oogzalf en pillen. Die oogzalf heeft als werking om ontsteking in oog op te lossen en via de oog trekt het ook in haar neusholtes tegen opstopping van snot, koorts en benauwdheid.
Veel sterkte in ieder geval, bij disney deed het me pijn om aan te zien zo ziek als hij was, het lijden van zo'n katdie niet kan vertellen waar en hoeveel pijn hij heeft
Disney ook die 2 spuiten 3 keer gehad tot nu toe, ook een spuit met zoutoplossing om haar neus uit te spuiten als ze veel snot heeft. Dit is nu 3 weken aan de gang en waar het vandaan komt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze heeft een spuit antibiotica gehad en een spuit ontstekingsremmers en dat al zo'n drie keer. Ook heb ik een vloeistof meegekregen die we in haar bekkie moeten spuiten als ze aan het hoesten is. De preciese namen van de medicijnen weet ik niet. Dat zou ik vanavond even moeten opzoeken.
Het kan ook komen aanwaaien hoorde ik. Gewoon via de lucht. Het is eigenlijk net een soort griep.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Disney ook die 2 spuiten 3 keer gehad tot nu toe, ook een spuit met zoutoplossing om haar neus uit te spuiten als ze veel snot heeft. Dit is nu 3 weken aan de gang en waar het vandaan komt?ze komen beide niet buiten, ik kom niet in aanraking met andere (zieke) katten....
ovenwanten aan en een spijkerjasje met elastiekjes om de mouwen onder de ovenwanten. Allebei en dan eentje vasthouden en eentje eten geven.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:49 schreef Armageddon het volgende:
Het schuimbekken is niet de hele dag nee. Dit gebeurt meestal na de inname van een antibiotica pilletje of als ze iets ging eten. Het gaat een klein stukkie beter met d'r. Morgenochtend weer naar de dierenarts.
Gisteravond heb ik geprobeerd om haar te dwangvoeden maar dat leverde mij een flinke snee in mijn handen op.
Best kut dat dat beest niet snapt dat je het alleen wilt helpen.
Arma heeft niet zo'n mooi decolletéquote:Op donderdag 24 april 2008 13:43 schreef Twinky het volgende:
is het niet een idee om hem daar even over aan te spreken? Heel subtiel: decolleté en pruillipje van 'hoe duur wordt het eigenlijk allemaal, lieve meneer dierenarts? Ik heb niet zoveel centjes maar mijn lieve lieve Saar moet wel beter worden!'
Julius heeft er 3 dagen over gedaan om van halfdood weer naar min-of-meer levend te gaan, en totaal een kleine 2 weken om weer redelijk fit te zijn. Toen zijn dubbele antibiotica-kuur was afgelopen kon ik ook zonder consult nog een enkele kuur meekrijgen, en tegelijk eentje voor zijn ondertussen ook proestende broertje.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:35 schreef Armageddon het volgende:
Er zit nog geen enkele vooruitgang in de gezondheid. Vanavond weer naar de DA.
Och arm beestjequote:Op maandag 28 april 2008 09:01 schreef Armageddon het volgende:
update:
Vanochtend zat ze er weer als een zielig hoopje kat bij. Vliesjes half over de ogen heen. (alsof ze scheel kijkt) Volgens mij weer niet gedronken en gegeten. Vanavond weer naar de DA.
Verdomme Armaquote:Op maandag 28 april 2008 19:20 schreef Armageddon het volgende:
Net weer bij de dierenarts geweest. Het gaat niet goed.
Ze heeft weer een infuus gehad en we moeten haar nu gaan dwangvoeren. Ze heeft al bijna twee weken niet gegeten namelijk. Als dwangvoeren niet lukt dan gaat ze dood.![]()
Ik verrek het om een beestje van twee jaar te laten doodgaan omdat ze het verdomd om te eten. Er gaat straks eten in, of ze het nou fijn vind of niet.
Ik hoop voor jou en Saar dat het dwangvoeden zijn vruchten af gaat werpen...quote:Op maandag 28 april 2008 19:20 schreef Armageddon het volgende:
Net weer bij de dierenarts geweest. Het gaat niet goed.
Ze heeft weer een infuus gehad en we moeten haar nu gaan dwangvoeren. Ze heeft al bijna twee weken niet gegeten namelijk. Als dwangvoeren niet lukt dan gaat ze dood.![]()
Ik verrek het om een beestje van twee jaar te laten doodgaan omdat ze het verdomd om te eten. Er gaat straks eten in, of ze het nou fijn vind of niet.
Jij bent een goeie poezenpapa en zij is een goeie poezenstiefmamaquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:21 schreef Armageddon het volgende:
Nou, ik en m'n vriendin zijn nu failliet maar Saar doet het weer!!
Dank je welquote:Op woensdag 30 april 2008 03:43 schreef rudedeltadude het volgende:
Oh Arma wat goed!
Wat ben ik blij dit te horen!
Ehmm.. PM je rekeningnummer even...
de katten in huis hebben een zakje snoepjes verdient voor de afgelopen tijd...
Je weet het hè, ik hoef het je toch niet nog een keer te vertellen?quote:
Mensen gaan 75 tot 80 jaar mee. Langer kan, korter is aannemelijker.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
een kat of poes gaat ongeveer 20 jaar mee, langer kan wel korter is meer annemelijk.
Arma is een grote schatquote:Op woensdag 30 april 2008 05:29 schreef static het volgende:
Ergens diep onder die grote muil van Arma......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |