abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57905067
Mijn poes Kikker was vorige week doodziek, veel niezen, viezigheid in linkeroog, moeilijk ademhalen, onzichtbaar want ze verstopte zich overal om te gaan slapen. Vrijdag naar de DA geweest omdat ik toch wel heel erg ongerust was. Daar antibiotica, oogdruppels, pillen gekregen om dit meermaal daags te geven.

Nu zit mijn arm dus in verband, gebruik ik allerlei zalfjes want Kikker vind mij niet lief als ik drupjes in ze ogen wil doen of een pilletje in ze mond wil stoppen, ze word helemaal hysterisch, is niet vast te pakken, krabt me helemaal open (lijk nu wel emo ) en nog krijg ik het niet voor elkaar, met een deken, handdoek in de buurt komen lukt ook niet, ze klimt bijna tegen de muur op om over het plafond te lopen

Maar zondag leek kikker weer helemaal beter te zijn maar toen begon Disney (de kater) ineens zwaar heftig te niezen, kreeg een dik rood ontstoken oog, snot (wel schone snot geen geel of groen of bahbah snotjes), we mochten haar niet meer aanhalen, slapen op de wc of in douchebak, in de wasbak, overal waar het maar koud was. Zomaar ineens, de avond ervoor was ze nog onwijs speels
Meteen maandag morgen naar DA geweest want ik was en ben bang voor niesziekte of ander virus. Bleek Disney koorts te hebben 40,9, zwaar ontstoken oog, slijm in neusholtes. Meteen prik antibioticum, prik pijnstiller, pillen en oogdruppels.
Gelukkig is hij makkelijker in omgang en na een beetje mokken krijg ik hem alles toegedient. Nu nog steeds lusteloos maar gelukkig miauwt ze weer een beetje en komt ze bij ons socializen, maar vind het zo zielig om te zien, hij loopt zo met ze ziel onder ze armen.

En ik weet gewoon niet waar het vandaan komt, ze komen niet buiten, hebben alle inentingen, ik kom niet met andere katten in directe aanraking, ze krijgen goed voer van Hill's.

Zo dat was het dan, maar vind het zieluuuuug want dieren kunnen niet praten en zeggen waar ze auwie hebben

Oja waar is het centraal katten topic, kon hem nergens vinden
pi_57905211
Toch ergens de niesziekte opgelopen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_57905845
Een van mn katten is ook ziek
Niezen, dikkige wangen, zielige ogen.
Slaapt erg veel, niet op z'n normale plekken, en is veel minder aan het socializen dan normaal. Eet nog wel redelijk.
Dacht zelf ook aan de niesziekte, maar kunnen ze dat vaker krijgen? Hij is er voor ingeent toen ie klein was.
Ik zie em niet zo vaak (woont bij mn ouders, vond 20m2 een beetje zielig als ze eerst een heel huis + buiten tot hun beschikking hadden), maar heb mn ouders gezegd dat ze naar de dierenarts moeten als het eind van de week nog zo is.
pi_57912001
Nu naar dierenarts komt bloed uit ze neusje
pi_57912056
Sterkte man, klinkt niet goed
† The 3 Kings †
pi_57915415
Sterkte.
pi_57915586
Hoe is het afgelopen?
† The 3 Kings †
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:43:48 #9
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57915590
Wat vervelend Ik hoop dat hij snel opknapt!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:00:46 #10
105263 Litso
Interlectueel.
pi_57918670
Wow, arme Disney..
Ik ben erg benieuwd inderdaad hoe het nu met 'm is!
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_57921829
Met Disney naar DA geweest, heeft waarschijnlijk zichzelf in ze neus open gehaald, zit een wond in ze neus wat ie waarschijnlijk met ze eigen nagels omdat ie zo'n last van ze neus heeft ivm snot en dichtzitten. Kan ook bijna alleen door mond ademhalen nu. Hij heeft best wel zwaar
Moet vannacht nog aankijken anders gaan ze kijken of er misschien iets dieper in ze neusholte zit wat misschien een ontsteking kan veroorzaken.
Disney had nu 40,5 koorts, dus weer pijnstiller en antibiotica gekregen....

Op dit soort moment word ik herinnerd aan dat het soms wel verstandig is om je huisdier te verzekeren ookal zou ik al me geld er voor overhebben om ze beter te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')