Mijn poes Kikker was vorige week doodziek, veel niezen, viezigheid in linkeroog, moeilijk ademhalen, onzichtbaar want ze verstopte zich overal om te gaan slapen. Vrijdag naar de DA geweest omdat ik toch wel heel erg ongerust was. Daar antibiotica, oogdruppels, pillen gekregen om dit meermaal daags te geven.
Nu zit mijn arm dus in verband, gebruik ik allerlei zalfjes want Kikker vind mij niet lief als ik drupjes in ze ogen wil doen of een pilletje in ze mond wil stoppen, ze word helemaal hysterisch, is niet vast te pakken, krabt me helemaal open (lijk nu wel emo

) en nog krijg ik het niet voor elkaar, met een deken, handdoek in de buurt komen lukt ook niet, ze klimt bijna tegen de muur op om over het plafond te lopen

Maar zondag leek kikker weer helemaal beter te zijn maar toen begon Disney (de kater) ineens zwaar heftig te niezen, kreeg een dik rood ontstoken oog, snot (wel schone snot geen geel of groen of bahbah snotjes), we mochten haar niet meer aanhalen, slapen op de wc of in douchebak, in de wasbak, overal waar het maar koud was. Zomaar ineens, de avond ervoor was ze nog onwijs speels
Meteen maandag morgen naar DA geweest want ik was en ben bang voor niesziekte of ander virus. Bleek Disney koorts te hebben 40,9, zwaar ontstoken oog, slijm in neusholtes. Meteen prik antibioticum, prik pijnstiller, pillen en oogdruppels.
Gelukkig is hij makkelijker in omgang en na een beetje mokken krijg ik hem alles toegedient. Nu nog steeds lusteloos maar gelukkig miauwt ze weer een beetje en komt ze bij ons socializen, maar vind het zo zielig om te zien, hij loopt zo met ze ziel onder ze armen.
En ik weet gewoon niet waar het vandaan komt, ze komen niet buiten, hebben alle inentingen, ik kom niet met andere katten in directe aanraking, ze krijgen goed voer van Hill's.
Zo dat was het dan, maar vind het zieluuuuug

want dieren kunnen niet praten en zeggen waar ze auwie hebben
Oja waar is het centraal katten topic, kon hem nergens vinden