Alsof jij het erg vind 200+ km te rijdenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet over 2 weken naar Delfzijl, wat een hell is dat zeg. Even 200+ km rijden
Als ik met de trein ga nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ikmaar dan kost het je maar 2,5 uur
niet liegen over 3 uur
(Yesse ik beantwoord je PM wat later eerst lekker douchen!)
Dat is voor mij maar 15 minquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet over 2 weken naar Delfzijl, wat een hell is dat zeg. Even 200+ km rijden
Ik ga maar sparen voor een auto, anders wordt de meet echt een rampquote:
Als jij betaaltquote:
Ik krijg het druk met leren kennen op de meetquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland mag je best mee, en wie weet hoe goed wij elkaar kennen na de meet!![]()
sorry? ik nodig Yesse uit, ik zie nergens staan dat ik zeg dat de rest ook mee mag!quote:
dan mag je wel 2 dagen eerder vertrekken!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga maar sparen voor een auto, anders wordt de meet echt een ramp
Zal ik je anders komen halen, en dan rijden we samen naar Utrecht
Is dat niet juist het hele idee erachter??quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg het druk met leren kennen op de meet
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg het druk met leren kennen op de meet
Wie betaalt bepaaldquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry? ik nodig Yesse uit, ik zie nergens staan dat ik zeg dat de rest ook mee mag!
Dat niet.... Maar dat ga je niet redden met mijn autoquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vind 200+ km te rijden
* G.Fawkes pakt gelijk nummertje 1quote:
Hangt er vanaf hoeveel er mee gaanquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ga maar alvast sparen, kunnen we over 10 jaar
Wat rij je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat niet.... Maar dat ga je niet redden met mijn auto
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel er mee gaan
Kuno valt af, die wil niet
Blijven wij 2 over, das nog wel te doen![]()
Je zou toch raar staan te kijken als ik met 2 tickets op de meet staquote:
Een auto. Dat zegt ie tochquote:
Opel Astra Station van bijna 3 jaar oud. Lease-auto, een diesel met slechts 80PKquote:
Ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou toch raar staan te kijken als ik met 2 tickets op de meet sta
Gelukkig ben ik niet zó raar
Ja, Opel, daar heb je het al. Dat red je niet inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Opel Astra Station van bijna 3 jaar oud. Lease-auto, een diesel met slechts 80PK
dan zeg ik jou lekker niet wanneer ik ga!quote:
ik ga zowiezo wel, maar ik ga er studerenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel er mee gaan
Kuno valt af, die wil niet
Blijven wij 2 over, das nog wel te doen![]()
Als je een vent bent doe je hetquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou toch raar staan te kijken als ik met 2 tickets op de meet sta
Gelukkig ben ik niet zó raar
Mij hoor je anders niet klagen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, Opel, daar heb je het al. Dat red je niet inderdaad.
Dan had ik niets moeten zeggenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je een vent bent doe je het
*Eens isquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat ligt hem aan jezelfquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan had ik niets moeten zeggen
En alsof ik het durf
Nou, jij staat dus straks met twee tickets klaar op de meetquote:
Orgineelquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, jij staat dus straks met twee tickets klaar op de meet
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat ik zei dan Yesse wel mee mocht naar Nieuw Zeeland!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Cry me a riverquote:
Tuurlijk wil je dat welquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
Volgens mij wil ik niet eens naar die meet..
Ik had beter anders kunnen reageren: ik kan het wel doen, maar ik kan niet kiezen tussen Yesse en Marloesquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Voor je het weet loop je een reis naar Nieuw Zeeland misquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
Volgens mij wil ik niet eens naar die meet..
Ik wist niet dat je er wasquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga der ff vandoor.. boodschapjes doen
Ik zou ook wel een leasebak willen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, Opel, daar heb je het al. Dat red je niet inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |