abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58226889
De Zeeuw erbij zou wel mooi zijn
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:36:48 #202
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58226912
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:32 schreef Ruiseart het volgende:
John is zo'n speler die ik nog wel een tijdje ga missen. Je hebt voetballers, hoe goed ze ook zijn, waar je na een tijdje niet veel meer aan denkt, niet met weemoed in ieder geval. Maar John staat bij mij in het rijtje waar ook bijvoorbeeld Chivu en Litmanen in staan.
Same here.

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58226950
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:29 schreef _Mike_ het volgende:
Het is toch gewoon zo, of druk jij je altijd uit in zinnen als "Even dreigt de meedogenloze verdediger weg te zakken in het drijfzand van de melancholie."

Staat verder buiten kijf dat het een erg goede verdediger is. En een van de tofste spelers van Ajax. Maar hij gaat alleen maar naar een andere club hoor, af en toe lijkt het wel alsof hij overleden is. Ajax moet ook verder.
pi_58226988
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het is toch gewoon zo, of druk jij je altijd uit in zinnen als "Even dreigt de meedogenloze verdediger weg te zakken in het drijfzand van de melancholie."

Staat verder buiten kijf dat het een erg goede verdediger is. En een van de tofste spelers van Ajax. Maar hij gaat alleen maar naar een andere club hoor, af en toe lijkt het wel alsof hij overleden is. Ajax moet ook verder.
Ajax moet zeker verder, tijd voor een goede vervanger.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58227018
Dat schijnt Colin te zijn
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:40:47 #206
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58227022
quote:

[..]

Wat moeten ze dan schrijven? "Heitinga zit ff met z'n gedachten bij de goeie ouwe tijd en zegt niets meer".
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58227131
Dan snappen in ieder geval alle Ajacieden het.
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:49:02 #208
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58227191
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ajax moet zeker verder, tijd voor een goede vervanger.
Zou Bassie Mathijsen ophalen in Hamburg?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58227238
Ik hoop het niet:')
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:54:17 #210
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_58227323
Toch vind ik Civard Sprockel wel een goede verdediger met potentie...
pi_58227328
Mathijsen is geen rechtsbenige verdediger. Lijkt me stug.
pi_58227366
Ajax haalt gewoon Puyol
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:00:24 #213
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58227464
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:54 schreef Nashje het volgende:
Mathijsen is geen rechtsbenige verdediger. Lijkt me stug.
Vermaelen en vd. Wiel wel of is Vermaelen linksbenig?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58227515
Vermaelen is linksbenig ja.
pi_58227679
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:00 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vermaelen en vd. Wiel wel of is Vermaelen linksbenig?
Vermaelen is inderdaad linksbenig en redelijk blessuregevoelig.
pi_58227901
quote:

[..]

eens.. maar dan mogen de supporters er nog wel moeite mee hebben.. wtf is mis met jou..
pi_58227981
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan snappen in ieder geval alle Ajacieden het.
Wauw, wat ben jij grappig zeg. jij moet echt caberet gaan doen.

kneus
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58228008
quote:
Koningskoppel Klaas-Luis moet drie keer buigen

De productie van Klaas-Jan Huntelaar en Luis Suárez was afgelopen seizoen enorm. Samen waren de twee Ajacieden goed voor vijftig doelpunten en daarmee mogen ze zich het meest succesvolle koningskoppel noemen van deze jaargang.

Huntelaar eindigde op 33 en kwam er eentje tekort om één op één te lopen na 34 duels. Suárez sloot zijn beste seizoen af met zeventien goals door op de laatste speeldag nog eens toe te slaan.

De vijftig gezamenlijke doelpunten is de beste prestatie van de laatste tien jaar, maar geen record. Drie koningskoppels deden het beter in de laatste 25 jaar. Het PSV van 1998/99 en het Ajax van 1985/86 delen de eerste plaats.

Ruud van Nistelrooy en Luc Nilis bezorgden de Eindhovenaren er negen jaar geleden 55, Marco van Basten en John Bosman de Amsterdammers dertien jaar eerder hetzelfde aantal.

Vitesse had tien jaar geleden een uiterst trefzeker duo in de gelederen. De Griek Nikos Machlas en de Serviër Dejan Curovic schoten en kopten samen 51 keer raak.
Koningskoppel
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58228067
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:24 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Koningskoppel

Toch goed van Suarez hoor. 1e seizoen bij ons en gelijk al zoveel scoren (en assist leveren )!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58228130
Haha, Robbie heeft wel gelijk Volgens mij zakt er maar een iemand weg in het drijfzand van de melancholie en dat is de schrijver van het artikel. Heitinga is trouwens ook niet echt iemand om in interviews verschrikkelijk emotioneel te worden, dus die mijmerende stiltes zullen ook wel gewoon momenten zijn geweest dat John gewoon even niks te vertellen had.

Neemt inderdaad niet weg dat Heitinga tot de mooiste clubvoetballers van de eredivisie behoort. Echt een hele toffe vent in mijn ogen. En zijn Ajax-gevoel heeft hij schitterend verwoord in het artikel.
quote:
,,Ik wil het hebben over de grootheid van deze club", zegt hij, nu iets harder en strenger. ,,Ajax is zo verschrikkelijk mooi. Als je ziet wat deze club allemaal heeft voortgebracht, waar hij voor staat en wat er is gewonnen, dan weet je dat het een unieke club is in de wereld. Welke andere club heeft zo’n cultuur, is in alle geledingen zo herkenbaar? Zeg het maar.
Woo-loo-loo!
pi_58228190
Ik hoop dat het koningskoppel volgend jaar intact blijft.
pi_58228324
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop dat het koningskoppel volgend jaar intact blijft.
En met die Argentijn achter de hand als Klaas het jaar erna wél vertrekt.
pi_58228422
Het zou mooi zijn als het koningskoppel bleef, maar als we achterin zo kwetsbaar blijven winnen we alsnog niks. Verdedigende versterkingen hebben nu prioriteit nummer 1, lijkt mij.
pi_58228441
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:23 schreef Pritt het volgende:
Tsvietanietsj whoooohoooooo Tsvietanietsj whooohoooooo
Klinkt best goed, jammer dat DAM gebanned is die zou misschien wel wat nuttigs over deze knul kunnen zeggen, misschien cultheld wel.
Thomas van Ajax Netwerk (van dat scoutingsrapport) is weer eens te enthousiast over deze Rosales-kloon. Als dit de vervanger is van KJH, (wat mij sterk lijkt, omdat 't een totaal andere voetballer is) dan gaat Ajax er flink op achteruit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58228604
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Thomas van Ajax Netwerk (van dat scoutingsrapport) is weer eens te enthousiast over deze Rosales-kloon. Als dit de vervanger is van KJH, (wat mij sterk lijkt, omdat 't een totaal andere voetballer is) dan gaat Ajax er flink op achteruit.
Als Huntelaar vertrekt is de kans sowieso erg klein dat je erop vooruit gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')