Same here.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:32 schreef Ruiseart het volgende:
John is zo'n speler die ik nog wel een tijdje ga missen. Je hebt voetballers, hoe goed ze ook zijn, waar je na een tijdje niet veel meer aan denkt, niet met weemoed in ieder geval. Maar John staat bij mij in het rijtje waar ook bijvoorbeeld Chivu en Litmanen in staan.
Het is toch gewoon zo, of druk jij je altijd uit in zinnen als "Even dreigt de meedogenloze verdediger weg te zakken in het drijfzand van de melancholie."quote:
Ajax moet zeker verder, tijd voor een goede vervanger.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo, of druk jij je altijd uit in zinnen als "Even dreigt de meedogenloze verdediger weg te zakken in het drijfzand van de melancholie."
Staat verder buiten kijf dat het een erg goede verdediger is. En een van de tofste spelers van Ajax. Maar hij gaat alleen maar naar een andere club hoor, af en toe lijkt het wel alsof hij overleden is. Ajax moet ook verder.
Wat moeten ze dan schrijven? "Heitinga zit ff met z'n gedachten bij de goeie ouwe tijd en zegt niets meer".quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo, of druk jij je altijd uit in zinnen als "Even dreigt de meedogenloze verdediger weg te zakken in het drijfzand van de melancholie."
Zou Bassie Mathijsen ophalen in Hamburg?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ajax moet zeker verder, tijd voor een goede vervanger.
Vermaelen en vd. Wiel wel of is Vermaelen linksbenig?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:54 schreef Nashje het volgende:
Mathijsen is geen rechtsbenige verdediger. Lijkt me stug.
Vermaelen is inderdaad linksbenig en redelijk blessuregevoelig.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vermaelen en vd. Wiel wel of is Vermaelen linksbenig?
eens.. maar dan mogen de supporters er nog wel moeite mee hebben.. wtf is mis met jou..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Staat verder buiten kijf dat het een erg goede verdediger is. En een van de tofste spelers van Ajax. Maar hij gaat alleen maar naar een andere club hoor, af en toe lijkt het wel alsof hij overleden is. Ajax moet ook verder.
Wauw, wat ben jij grappig zeg. jij moet echt caberet gaan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan snappen in ieder geval alle Ajacieden het.
Koningskoppelquote:Koningskoppel Klaas-Luis moet drie keer buigen
De productie van Klaas-Jan Huntelaar en Luis Suárez was afgelopen seizoen enorm. Samen waren de twee Ajacieden goed voor vijftig doelpunten en daarmee mogen ze zich het meest succesvolle koningskoppel noemen van deze jaargang.
Huntelaar eindigde op 33 en kwam er eentje tekort om één op één te lopen na 34 duels. Suárez sloot zijn beste seizoen af met zeventien goals door op de laatste speeldag nog eens toe te slaan.
De vijftig gezamenlijke doelpunten is de beste prestatie van de laatste tien jaar, maar geen record. Drie koningskoppels deden het beter in de laatste 25 jaar. Het PSV van 1998/99 en het Ajax van 1985/86 delen de eerste plaats.
Ruud van Nistelrooy en Luc Nilis bezorgden de Eindhovenaren er negen jaar geleden 55, Marco van Basten en John Bosman de Amsterdammers dertien jaar eerder hetzelfde aantal.
Vitesse had tien jaar geleden een uiterst trefzeker duo in de gelederen. De Griek Nikos Machlas en de Serviër Dejan Curovic schoten en kopten samen 51 keer raak.
quote:
quote:,,Ik wil het hebben over de grootheid van deze club", zegt hij, nu iets harder en strenger. ,,Ajax is zo verschrikkelijk mooi. Als je ziet wat deze club allemaal heeft voortgebracht, waar hij voor staat en wat er is gewonnen, dan weet je dat het een unieke club is in de wereld. Welke andere club heeft zo’n cultuur, is in alle geledingen zo herkenbaar? Zeg het maar.
En met die Argentijn achter de hand als Klaas het jaar erna wél vertrekt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop dat het koningskoppel volgend jaar intact blijft.
Thomas van Ajax Netwerk (van dat scoutingsrapport) is weer eens te enthousiast over deze Rosales-kloon. Als dit de vervanger is van KJH, (wat mij sterk lijkt, omdat 't een totaal andere voetballer is) dan gaat Ajax er flink op achteruit.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:23 schreef Pritt het volgende:
Tsvietanietsj whoooohoooooo Tsvietanietsj whooohoooooo
Klinkt best goed, jammer dat DAM gebanned is die zou misschien wel wat nuttigs over deze knul kunnen zeggen, misschien cultheld wel.
Als Huntelaar vertrekt is de kans sowieso erg klein dat je erop vooruit gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Thomas van Ajax Netwerk (van dat scoutingsrapport) is weer eens te enthousiast over deze Rosales-kloon. Als dit de vervanger is van KJH, (wat mij sterk lijkt, omdat 't een totaal andere voetballer is) dan gaat Ajax er flink op achteruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |