Het zou het verhaal wel extra glans geven als ie na een half jaar terug wil omdat ie heimwee heeftquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Voor iedereen zonder de Kick Off
[..]x 20
Waar komt dit stuk vandaan?quote:
Ik heb meer het gevoel dat ik het juist Heitinga wel erg gun om een mooie transfer te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar komt dit stuk vandaan?![]()
Zijn afscheid vreet zoveel meer aan me dan het vertrek van Sneijder bijvoorbeeld
Ik geloof ook geen enkel gerucht meer, al vind ik Sandman altijd wel goed en betrouwbaar overkomenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:39 schreef StarGazer het volgende:
Ik geloof pas in de komst van De Zeeuw wanneer het op Ajax.nl staat
En Johnny
Ik ook! Nuttige en goede voetballer voor de balans in t elftalquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik geloof ook geen enkel gerucht meer, al vind ik Sandman altijd wel goed en betrouwbaar overkomen.
Anyway, ik zou De Zeeuw er graag bij hebben.
Wat een held..quote:Wat zouden ze in Madrid voor je zingen? Als ze al iets voor je zingen… Nooit meer 'Oh Johnny, zing een liedje voor mij…'. Welk liedje moet ik zingen, voor wie?"
Even dreigt de meedogenloze verdediger weg te zakken in het drijfzand van de melancholie. Een stilte volgt. Een stilte waarin hij zich kennelijk een beeld heeft gevormd. ,,Het zal zo gek zijn om een ander shirt te dragen", zegt hij nauwelijks hoorbaar. ,,Ik weet niet beter dan dat schitterende Ajax-shirt.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Precies wat er hier gezegd word.. heb me in tijden niet zo kut gevoeld bij een afscheid als bij het van Sjonnie..
[..]
Wat een held..
Hij is toch ook Argentijn, dus miep eens niet zo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:59 schreef Black-Death het volgende:
Heitinga, wat een held!
En voor de tweede keer, 'die Argentijn' is geboren in Kroatie
Hij had gelijkquote:
tis een echte Ajacied, jarenlang trouwe dienst en een goede band met de supporters. logisch dat ie zulke reacties krijgt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Het wordt wel allemaal flink gedramatiseerd en geromantiseerd, allemachtig zeg.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Het wordt wel allemaal flink gedramatiseerd en geromantiseerd, allemachtig zeg.
Volgens de VI info is hij ook geboren in Argentinie. Maar misschien hebben die het mis.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij is toch ook Argentijn, dus miep eens niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |