Ben benieuwd. Geen slechte zet met het vertrek van Davids.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Demy de Zeeuw komt naar Ajax. Bron hou ik lekker voor me.
Stap in de goede richting lijkt me.
Dus nu moeten we jou woord geloven?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee.. Laat die maar zitten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:47 schreef w00h00 het volgende:
Marcel Meeuwis zou ik ook een hele nuttige aankoop vinden.
Is je bron net zo betrouwbaar als Insider Fuckbuddy?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap dat je hier niet naar gaat zetten hoe of wat, maar kun je me wel aangeven waarom je zo zeker bent van je zaak, of in ieder geval zo overkomt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan hij sneller naar Engeland...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Geen slechte zet met het vertrek van Davids.
Overigens, voor iedereen die denkt dat we een Argentijn binnen halen: hij heeft zowel een Kroatisch als een Argentijns paspoort maar is geboren is Kroatie.
Zou zeker een goede aankoop zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Je krijgt wel iets te veel aandacht he voor je berichtquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zou AZ best begrijpen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik neem het voorlopig ook met een korrel zout waar. Scheringa () heeft recent al aangegeven dat het vertrek van hun ''toppers'' onbespreekbaar is.
Net als Silenus toen zekerquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is nog niet rond oid, maar hij gaat weg bij AZ en heeft een huis in Amsterdam gekocht. Dat is wel zeker iig...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik snap dat je hier niet naar gaat zetten hoe of wat, maar kun je me wel aangeven waarom je zo zeker bent van je zaak, of in ieder geval zo overkomt?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Je werkt toch voor een zeeuws sufferdje?
Amsterdam en Alkmaar liggen ook heeeel ver van elkaar af hequote:Op dinsdag 22 april 2008 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is nog niet rond oid, maar hij gaat weg bij AZ en heeft een huis in Amsterdam gekocht. Dat is wel zeker iig...
Ah, meneer krabbelt al terug.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is nog niet rond oid, maar hij gaat weg bij AZ en heeft een huis in Amsterdam gekocht. Dat is wel zeker iig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |