Lens=Overhyped.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alleen maar buitenlanders. Kopen we gewoon Lens, hebben we ten minste nog een Amsterdammer en ex-Ajacied in de aanval.
Bovendien speelt Lens de laatste weken stukken beter dan Sulejmani en is hij waarschijnlijk goedkoper.
Dat vind ik van Sulejmani.quote:
Ik vind het allebei niet zo spannendquote:
Maar weer een subtopper met 10 miljoen opschepen, omdat iedereen dat roept -tot z'n eigen trainer aan toe- vind ik nog onzinniger.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:45 schreef Urquhart het volgende:
Ik weet niet wat ik van een Lens moet denken. Maar hem gaan halen omdat er anders geen Nederlander/Amsterdammer voorin loopt, vind ik weer een beetje onzinnig. Hoewel de kern natuurlijk wel Nederlands moet blijven.
Het punt is: als je toch een extra aanvaller wilt halen, neem dan niet de dure Serviër maar de goedkopere Amsterdammer die m.i. net zo goed is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:45 schreef Urquhart het volgende:
Ik weet niet wat ik van een Lens moet denken. Maar hem gaan halen omdat er anders geen Nederlander/Amsterdammer voorin loopt, vind ik weer een beetje onzinnig.
Ah, dan zal Scheringa 'm inderdaad wel voor een paar ton naar Amsterdam laten vertrekken. Doe De Zeeuw er dan ook maar bij voor een miljoen of anderhalf!quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lens gaf al aan naar Amsterdam te willen en in alkmaar hoeven ze geen scorende spitsen ofzo.
Ik denk dat ome Dirk wel flink zal gaan dwarsliggen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lens gaf al aan naar Amsterdam te willen en in alkmaar hoeven ze geen scorende spitsen ofzo.
Ze hebben daar nu toch de beste scout aller tijden lopen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:49 schreef twi het volgende:
Ajax met Zuid-Amerikanen is (meestal) geen fijne combinatie.
schijnen nogal sterk te zijn. Maar dat zou dan toch zeker voor donderdag besloten moeten worden lijkt mequote:Op dinsdag 22 april 2008 11:05 schreef SCH het volgende:
Wat klopt er van de geruchten dat de wedstrijd tegen Heerenveen in de Arena misschien al komend weekend wordt gespeeld, omdat 4 mei niet mag van de gemeente?
Werd zondagavond ook al gezegd door Humberto Tan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:05 schreef SCH het volgende:
Wat klopt er van de geruchten dat de wedstrijd tegen Heerenveen in de Arena misschien al komend weekend wordt gespeeld, omdat 4 mei niet mag van de gemeente?
Ach, persoonlijk heb ik niks met een eventueel thuisvoordeel in de laatste wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
Zou wel eens erg nadelig voor jullie kunnen zijn toch?
mwoah, zit er niet zo mee. Als het hier niet kan die dag, dan draaien we het maar om. Als er maar gespeeld kan worden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
Zou wel eens erg nadelig voor jullie kunnen zijn toch?
Football Manager.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:26 schreef Prosac het volgende:
Kwam ik elders tegen, er zijn dus mensen die hem zo beoordelen.![]()
[ afbeelding ]
enfin, matige spits zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |