abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58231067
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:28 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Lijkt mij het logischste? Dat Van Geel dat heeft gedaan in naam van Van Basten.
Bij alle geruchten heb ik tot nu toe gelezen wie er bij is betrokken. Bij dit nieuws heb ik geen enkele keer vernomen wie hem nu daadwerkelijk heeft binnengehaald.

En dan nog lijkt mij ook logisch dat er naar deze speler is gescout. Alleen komt dat bericht van Moreno wel in de media, en deze niet.
pi_58231082
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=58893
dat was toch die gast die Ajax wilde huren?
pi_58231090
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Verder trek ik zijn kopkracht toch wel in twijfel, omdat het een mannetje van 1.75 blijft. Die zie ik niet veel kopduels winnen van Rob Penders of Michael Dingsdag.
Zamorano kon dat ook zo goed
pi_58231111
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:35 schreef toma het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=58893
dat was toch die gast die Ajax wilde huren?
Volgens de geruchten wel.
pi_58231118
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:34 schreef stefmans het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg kleinere spelers die goed kunnen koppen, dat heeft natuurlijk ook te maken met springkracht en timing. Maar het is meer een type speler die in dienst hoort te spelen van een type huntelaar omdat hij dan meer ruimte krijgt.
Oh hij zal best wel doelpunten met het hoofd maken (deed ie in Arg ook, maar dan vooral omdat ie slecht werd gedekt, of zelfs ongedekt stond bij bijv. een corner), maar ik vraag me af of hij eenzelfde kopkracht als Huntelaar heeft; dat lijkt me sterk. Als je 1.86 bent en fysiek redelijk sterk bent voor een voetballer, dan win je nou eenmaal veel meer kopduels dan wanneer je 1.75 bent en nog geen 70 kilo weegt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58231150
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat hij Huntelaar niet kan vervangen, er is denk ik geen haalbare speler die Huntelaar uberhaubt kan vervangen. Ik hoop dan ook dat hij voor de rechterkant is gehaald en dat Luque, Urzaiz, Rommedahl en mischien wel Kennedy vertrekken.
pi_58231196
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:38 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat hij Huntelaar niet kan vervangen, er is denk ik geen haalbare speler die Huntelaar uberhaubt kan vervangen. Ik hoop dan ook dat hij voor de rechterkant is gehaald en dat Luque, Urzaiz, Rommedahl en mischien wel Kennedy vertrekken.
4-4-2 hopelijk als Huntelaar weg gaat
pi_58231206
quote:
Ik denk toch eerder voor de nummer 10/reserve nummer 9 positie hoor. Van Basten ziet het zitten in Martina en daarnaast heb je een Suarez, Leonardo, Rommedahl en Bakircioglu die daar (momenteel) allen kunnen spelen. Ik denk NIET dat hij als vervanger voor Huntelaar is gekocht.
pi_58231209
quote:
Schijnt dat die in het verleden bij Banfield ook op rechts heeft gestaan en daar niet zoveel potten heeft gebroken. Nu ie in de spits laat ie al veel meer zien en scoort ie regelmatig.
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:40:52 #260
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_58231213
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Oh hij zal best wel doelpunten met het hoofd maken (deed ie in Arg ook, maar dan vooral omdat ie slecht werd gedekt, of zelfs ongedekt stond bij bijv. een corner), maar ik vraag me af of hij eenzelfde kopkracht als Huntelaar heeft; dat lijkt me sterk. Als je 1.86 bent en fysiek redelijk sterk bent voor een voetballer, dan win je nou eenmaal veel meer kopduels dan wanneer je 1.75 bent en nog geen 70 kilo weegt.
Daar heb je natuurlijk een punt, aangezien Huntelaar wel een van de meest kopsterke spitsen in de wereld is. Maar we zien het wel het is iig al een speler die niet met het bord op de schoot is ontdekt.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_58231257
Romario was ook niet groot waar hebben we het over
AFC AJAX
pi_58231261
quote:
Ik blijf van mening dat Luque gewoon een degelijke vervanger zou zijn voor Huntelaar. DIe man is gewoon goed voor 25 goals per seizoen als ie op een fatsoenlijke plek wordt neergezet. Maar hij heeft dit seizoen 0,0 kansen gehad om dat te laten zien.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58231312
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:42 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik blijf van mening dat Luque gewoon een degelijke vervanger zou zijn voor Huntelaar. DIe man is gewoon goed voor 25 goals per seizoen als ie op een fatsoenlijke plek wordt neergezet. Maar hij heeft dit seizoen 0,0 kansen gehad om dat te laten zien.
drugs is very bad my son
AFC AJAX
pi_58231397
quote:

[..]

Hij heeft anders genoeg tijd gehad op de tribune.
pi_58231422
Ik zou Luque gewoon verkopen, kun je twee leuke talentjes voor halen voor dat salaris wat dan vrij komt.
pi_58231443
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:44 schreef BonJovi het volgende:

[..]

drugs is very bad my son
Hij heeft een paar keer als vleugelspeler mogen spelen.. Terwijl iedere nitwit snapt dat het een spits is. En als ie dan ff niet scoort dan is het meteen weer een drama. Zolang ie niet mag spelen in de spits vind ik niet dat je hem voor die positie mag afschrijven.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58231448
quote:

[..]

Tja ik heb het hele seizoen gehoopt dat hij gewoon de kans zou krijgen op links, maar Koster heeft het hem totaal niet gegund en eerlijk gezegt zie ik het Marco ook niet doen.
pi_58231807
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Baradero in Kroatie lag
Hmm vreemd, dan staat (stond) het fout op Teletekst.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58231878
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:51 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij heeft een paar keer als vleugelspeler mogen spelen.. Terwijl iedere nitwit snapt dat het een spits is. En als ie dan ff niet scoort dan is het meteen weer een drama. Zolang ie niet mag spelen in de spits vind ik niet dat je hem voor die positie mag afschrijven.
Bij Deportivo speelde hij ook vaak vanaf de linkerflank hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58231920
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bij Deportivo speelde hij ook vaak vanaf de linkerflank hoor.
Volgens mij speelde Deportivo altijd met Luque en Makaay en Djalminha erachter.. Maar dat is al tijdje terug dus je zou gelijk kunnen hebben..
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:36:10 #271
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58232310
Ach Luque, Ik heb hem altijd de verkeerde persoon op de verkeerde plaats gevonden. Suarez en Huntelaar zijn basisspelers en om dan Luque en Perez nog in het elftal te hebben vind ik een beetje te veel. Hij is wel een stuk beter dan Rommedahl, Kennedy, Mitea, Leonardo. En als vervanger van Huntelaar of Suarez zou het een goede zijn. Het is gewoon een paniekaankoop geweest waar je nu niks meer aan hebt met weer een nieuwe spits.
#FreeHat
pi_58232621
Leonardo gaat volgend jaar denk ik weg iig, ze blijven aanvallende spelers halen en ik zou niet weten voor wie Leo erin moet komen.
  Moderator dinsdag 22 april 2008 @ 19:24:38 #273
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58233485
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:50 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou Luque gewoon verkopen, kun je twee leuke talentjes voor halen voor dat salaris wat dan vrij komt.
Je hebt gewoon gelijk hoor dat is het verstandigste en wellicht beste voor Ajax, dat staat buiten kijf. Maar toch zou ik zo graag Luque willen zien opbloeien, ik geloof er echt heilig in dat er in hem een goede voetballer schuilt en dat hij echt van meerwaarde kan zijn...

Ik hoop althans dat hij van Marco een echte kans krijgt om zich te ontwikkelen gedurende een aantal wedstrijden, wie weet blijkt wel dat ik er compleet naast zit maar toch, ook voor hem moet het waardeloos zijn om te worden gehaald naar Ajax een club waar hij zich (schijnbaar) als catalaan verbonden mee voelt en compleet geen kans te hebben gekregen...
pi_58233785
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef Jasza het volgende:
Leonardo gaat volgend jaar denk ik weg iig, ze blijven aanvallende spelers halen en ik zou niet weten voor wie Leo erin moet komen.
Die accepteert het ook niet om wissel te zijn.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58234374
Ik weet het zo net nog niet met onze Argentijn. De manier waarop hier gevoetbalt wordt is totaal anders dan in Nederland en dan komt die ook nog eens van Banfield
Een vervanger van Huntelaar is het zeker niet en ook als vleugelaanvaller is hij niet denderend (wat ik hier gehoord heb) Dus is hij denk ik (hoop ik) gehaald als 2e spits of misschien als nummer 10 achter Huntelaar.
Koning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')