Wil ik ook weleens weten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:23 schreef Jivis het volgende:
Waarom speelt Donald Sutherland eigenlijk niet de vader van Jack? Was de uitgelezen mogelijkheid geweest.
Dan hadden we ons opgemaakt voor de season finale, waarvan we onze verwachtingen diep beneden het vriespunt hadden ingesteldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:11 schreef -Mo- het volgende:
Zonder staking hadden we er nu gewoon weer een teleurstellend seizoen op zitten.
Damn it.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:58 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Voor wie een 24-loze zomer niet ziet zitten: er komen weer 4 nieuwe boeken aan met de spannende avonturen van Jack
Ja, die boeken, is dat wat? Ik heb er nog nooit ene van gelezen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:58 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Voor wie een 24-loze zomer niet ziet zitten: er komen weer 4 nieuwe boeken aan met de spannende avonturen van Jack
HIMYMquote:
Hij heeft een medegevangene vermoord en nu moet 'ie 5 jaar zittenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:46 schreef Symer het volgende:
[..]
HIMYM
Anderhalf jaar 24-pauze
Database-errors
Gal gespuwd. Zit Suth. nog in de bak eik, voor de ontopic?
Gelukkig is Kiefer de ene helft van een tweeling. Kan die andere helft mooi de Bauer gaan uithangen en niemand die het in de gaten heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft een medegevangene vermoord en nu moet 'ie 5 jaar zitten.
Onzin, dit nieuws is naar buiten gebracht zodat de wereld zou denken dat hij daar nog daadwerkelijk zit, terwijl hij in werkelijkheid binnen twee uur ontsnapt was.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft een medegevangene vermoord en nu moet 'ie 5 jaar zitten.
24 seizoen 5...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Wie schreven hier nu ook alweer over hun avonturen tijdens het stappen met de Jack Bauer onliners?Ik mis die anekdotes
Ik bedoel de hilarisch toffe conversatie in het reguliere 24 topic!quote:
Ik vond ze tegenvallen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, die boeken, is dat wat? Ik heb er nog nooit ene van gelezen.
Ik zou er ook nooit aan beginnen, zelfde voor boeken n.a.v. films etc.quote:
Er is ook al casting bekend voor de film:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef Symer het volgende:
Die 24-film wordt wel lekker actueel zo. Als ZA nog een beetje de pan uit escaleert kunnen ze er misschien een live-event van maken.
bron: AICNquote:The “24” TV-movie, which deals with counterterrorism agent Jack Bauer averting an international crisis as a new U.S. president is sworn into office, has added more cast members.
Tony Todd (“Chuck”) plays the cruel dictator Juma – a character who will reappear during “24’s” regular seventh season, which launches January 2009.
Gil Bellows (“Ally McBeal”) plays a U.S. official who serves Bauer a subpoena.
Eric Lively (“The L Word”) will play the new U.S. president’s son.
Robert Carlyle (“28 Weeks Later”) was previously cast as a Bauer mentor.
The project will air on Fox Nov. 23.
Tony Toddquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is ook al casting bekend voor de film:
[..]
bron: [/url=http://www.aintitcool.com/node/36848]AICN[/url]
Het is toch ook een tv-seriequote:
Wanneer precies?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:58 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |