Je moet 24 sowieso niet kijken op yorin, om de 5 mins reclame haalt de spanning er al snel vanaf, als je het gewoon op DVD kijkt ofzo heb je meteen alle afleveringen en veel mooier beeld + geluid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:12 schreef Life het volgende:
Volgens mij zijn ze weer een seizoen terug gewoon bij Yorin, maar goed dat ik ze allemaal gedownload heb. Nederland zuigt gewoon met het uitzenden van nieuwe afleveringen van series, als je geluk hebt zenden ze season 4 over 2 jaar uit hier.
Inderdaad, alles draait om spanning in 24, en die irritante reclame blokken om de 15 minuten halen je volledig uit de sfeer die 24 creeert.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:15 schreef Myers het volgende:
[..]
Je moet 24 sowieso niet kijken op yorin, om de 5 mins reclame haalt de spanning er al snel vanaf, als je het gewoon op DVD kijkt ofzo heb je meteen alle afleveringen en veel mooier beeld + geluid.
Precies, als ik een heel seizoen heb dan kijk ik per dag zo 10 afleveringen achter elkaar, zo verslavend is het. Ik heb weleens 24 laten zien aan vrienden/familieleden, nou ze waren meteen HOOKED, sloten zich 1 of 2 weken lang op om alles te zien en daarna is het afkicken en wachten op het volgend seizoenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:19 schreef Life het volgende:
[..]
Inderdaad, alles draait om spanning in 24, en die irritante reclame blokken om de 15 minuten halen je volledig uit de sfeer die 24 creeert.
Hehe ja het wachten op het volgende season is 1 van de zwaarste dingen op dit moment, depressies of auto ongelukken zijn er niks bij vergeleken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef Myers het volgende:
[..]
Precies, als ik een heel seizoen heb dan kijk ik per dag zo 10 afleveringen achter elkaar, zo verslavend is het. Ik heb weleens 24 laten zien aan vrienden/familieleden, nou ze waren meteen HOOKED, sloten zich 1 of 2 weken lang op om alles te zien en daarna is het afkicken en wachten op het volgend seizoen![]()
[afbeelding]
Seizoen 3.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Haha, tering dan heb je goed je best gedaan.
dan weet je vast wel welk seizoen ze nu 's nachts uitzenden op yorin, ik heb namelijk geen idee
Ok thanx, want ik was op vakantie geweest en opeens snapte ik het verhaal niet meer. Waarschijnlijk dus het einde van 2 gemist god damn.quote:
Ik vond seizoen 2 erg goed worden in vooral de laatste 5 afleveringen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:46 schreef stFz het volgende:
Het wachten op het volgende seizoen 24 is inderdaad erg zwaar. Persoonlijk vind ik seizoen 3 het beste maar dat komt misschien omdat ik seizoen 2 op tv heb gezien en dat is dodelijk.
[afbeelding]
24 kan anders niet tippen aan The Sopranos.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:09 schreef Myers het volgende:
De kwaliteit van 24 wordt niet minder, 24 is de beste serie die ooit gemaakt is
Daar ben ik het dus niet mee eens. Het leuke aan seizoen 1 was juist dat er plottwisten waren. Je zat van te voren helemaal uit te zoeken wie nou de mol zou kunnen zijn. Dat heb ik niet gehad bij de seizoenen daarna. Het is niet dat ik de seizoenen niet leuk vind. Maar het heeft zijn kwaliteiten wel verloren. Seizoen 4 heeft duidelijke wat schoonheidsfouten dat gewoon niet kan kloppen:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:53 schreef Palau het volgende:
Deze serie kun je idd meerdere keren kijken. Ik heb s1 en 2 al 2 keer gezien en seizoen 3 ook bijna (is nu bezig). Seizoen 4 begint als vanouds weer in september, dus dat is dichtbij.
Verder is 24 een goede serie die tot nu toe nog niks aan kwaliteit verloren heeft. Dat zal door het concept ook niet echt veranderen denk ik. Er zijn veel plottwists die je niet zou verwachten en de sfeer van de serie is erg goed. 24 is een concept dat lang meekan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, Septemberquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:20 schreef SHERMAN het volgende:
We hebben in Nederland toch net 3 gehad? En 4 kwam in oktober ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |