Je moet 24 sowieso niet kijken op yorin, om de 5 mins reclame haalt de spanning er al snel vanaf, als je het gewoon op DVD kijkt ofzo heb je meteen alle afleveringen en veel mooier beeld + geluid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:12 schreef Life het volgende:
Volgens mij zijn ze weer een seizoen terug gewoon bij Yorin, maar goed dat ik ze allemaal gedownload heb. Nederland zuigt gewoon met het uitzenden van nieuwe afleveringen van series, als je geluk hebt zenden ze season 4 over 2 jaar uit hier.
Inderdaad, alles draait om spanning in 24, en die irritante reclame blokken om de 15 minuten halen je volledig uit de sfeer die 24 creeert.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:15 schreef Myers het volgende:
[..]
Je moet 24 sowieso niet kijken op yorin, om de 5 mins reclame haalt de spanning er al snel vanaf, als je het gewoon op DVD kijkt ofzo heb je meteen alle afleveringen en veel mooier beeld + geluid.
Precies, als ik een heel seizoen heb dan kijk ik per dag zo 10 afleveringen achter elkaar, zo verslavend is het. Ik heb weleens 24 laten zien aan vrienden/familieleden, nou ze waren meteen HOOKED, sloten zich 1 of 2 weken lang op om alles te zien en daarna is het afkicken en wachten op het volgend seizoenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:19 schreef Life het volgende:
[..]
Inderdaad, alles draait om spanning in 24, en die irritante reclame blokken om de 15 minuten halen je volledig uit de sfeer die 24 creeert.
Hehe ja het wachten op het volgende season is 1 van de zwaarste dingen op dit moment, depressies of auto ongelukken zijn er niks bij vergeleken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef Myers het volgende:
[..]
Precies, als ik een heel seizoen heb dan kijk ik per dag zo 10 afleveringen achter elkaar, zo verslavend is het. Ik heb weleens 24 laten zien aan vrienden/familieleden, nou ze waren meteen HOOKED, sloten zich 1 of 2 weken lang op om alles te zien en daarna is het afkicken en wachten op het volgend seizoen![]()
[afbeelding]
Seizoen 3.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Haha, tering dan heb je goed je best gedaan.
dan weet je vast wel welk seizoen ze nu 's nachts uitzenden op yorin, ik heb namelijk geen idee
Ok thanx, want ik was op vakantie geweest en opeens snapte ik het verhaal niet meer. Waarschijnlijk dus het einde van 2 gemist god damn.quote:
Ik vond seizoen 2 erg goed worden in vooral de laatste 5 afleveringen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:46 schreef stFz het volgende:
Het wachten op het volgende seizoen 24 is inderdaad erg zwaar. Persoonlijk vind ik seizoen 3 het beste maar dat komt misschien omdat ik seizoen 2 op tv heb gezien en dat is dodelijk.
[afbeelding]
24 kan anders niet tippen aan The Sopranos.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:09 schreef Myers het volgende:
De kwaliteit van 24 wordt niet minder, 24 is de beste serie die ooit gemaakt is
Daar ben ik het dus niet mee eens. Het leuke aan seizoen 1 was juist dat er plottwisten waren. Je zat van te voren helemaal uit te zoeken wie nou de mol zou kunnen zijn. Dat heb ik niet gehad bij de seizoenen daarna. Het is niet dat ik de seizoenen niet leuk vind. Maar het heeft zijn kwaliteiten wel verloren. Seizoen 4 heeft duidelijke wat schoonheidsfouten dat gewoon niet kan kloppen:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:53 schreef Palau het volgende:
Deze serie kun je idd meerdere keren kijken. Ik heb s1 en 2 al 2 keer gezien en seizoen 3 ook bijna (is nu bezig). Seizoen 4 begint als vanouds weer in september, dus dat is dichtbij.
Verder is 24 een goede serie die tot nu toe nog niks aan kwaliteit verloren heeft. Dat zal door het concept ook niet echt veranderen denk ik. Er zijn veel plottwists die je niet zou verwachten en de sfeer van de serie is erg goed. 24 is een concept dat lang meekan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, Septemberquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:20 schreef SHERMAN het volgende:
We hebben in Nederland toch net 3 gehad? En 4 kwam in oktober ofzo.
Nog beter. Heb niks gedownload dus ik weet van niks.quote:
Ik denk dat ik seizoen 3 de beste vond, op de voet gevolg door seizoen 4 en seizoen 2. Seizoen 1 vond ik de minstequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:25 schreef Hoolaa het volgende:
het wachten is nu op S5. ik volg via internet de ontwikkelingen en het schijnt dat S5 beter aansluit op het voorgaande seizoen dan bij de andere seizoenen, waarbij er toch wel eens 3 jaar tussen de "dagen" zaten. ik vond persoonlijk S4 iets over de top. S1 en S3 zijn denk ik mijn favoriet. Goed verhaal en goede plotwendingen.
Jep, ik heb seizoen 1 t/m 3 allebei 2 keer gezien, de 2e keer met iemand erbij en die werd ook meteen verslaafd, we hebben toen 3 seizoennen binnen een maandje gekeken. Mijn favoriet is toch echt wel seizoen 2, geniaal spannend verhaal met vette plottwists en een kei-harde Jack.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:40 schreef Life het volgende:
Je kan hem wel vaker kijken, het is best leuk om het opnieuw te zien met mensen die het verhaal nog niet kennen. Hierdoor ontdek je ook dingen die je de 1e keer nooit opgemerkt hebt!
Ik vond de plottwists in season 2 ook erg leuk, alleen het algemene verhaal vond ik minder interessant dan season 4. Je wist al best vroeg wat er uiteindelijk ging gebeuren, en dat had je bij season 4 niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:02 schreef Myers het volgende:
[..]
Jep, ik heb seizoen 1 t/m 3 allebei 2 keer gezien, de 2e keer met iemand erbij en die werd ook meteen verslaafd, we hebben toen 3 seizoennen binnen een maandje gekeken. Mijn favoriet is toch echt wel seizoen 2, geniaal spannend verhaal met vette plottwists en een kei-harde Jack.
[afbeelding]
Hehe de meningen over wat het beste seizoen is lopen erg uiteen, omdat ze alle 4 zo ontzettend goed en spannend zijn hangt het er gewoon vanaf welk verhaal je het meeste trekt. Kiefer Sutherland speelt Jack wel ongelovelijk goed he? Als je hem over straat zou zien lopen zou je hem gewoon Jack noemen. Hij is ook zo onwijs cool en hard enzo, volgens mij kan ie elk wijf op deze planeet krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:06 schreef Life het volgende:
[..]
Ik vond de plottwists in season 2 ook erg leuk, alleen het algemene verhaal vond ik minder interessant dan season 4. Je wist al best vroeg wat er uiteindelijk ging gebeuren, en dat had je bij season 4 niet.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:12 schreef DarkElf het volgende:
pokke serie maakt je blij met niets: 24... dus na 24 uur ben je van die sukkels af denk je...
en dan al seizoen 5 gemaakt? das 120 dus
Jep ik betwijfel dat er characters bestaat die zijn coolheid kunnen overtreffen. We moeten is een keer vragen of Jack en Tony met ons mee gaan naar een club, meiden krijgen zal dan geen probleem zijn! Vooral als Jack kijkt als het plaatje hieronder krijg je gewoon kippevel, welke vrouw zou dat nou kunnen weerstaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:13 schreef Myers het volgende:
[..]
Hehe de meningen over wat het beste seizoen is lopen erg uiteen, omdat ze alle 4 zo ontzettend goed en spannend zijn hangt het er gewoon vanaf welk verhaal je het meeste trekt. Kiefer Sutherland speelt Jack wel ongelovelijk goed he? Als je hem over straat zou zien lopen zou je hem gewoon Jack noemen. Hij is ook zo onwijs cool en hard enzo, volgens mij kan ie elk wijf op deze planeet krijgen.
[afbeelding]
Ja dat was ik wel van planquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:16 schreef TC03 het volgende:
Gaan we nou bij elke post 24 plaatjes erbij zetten?
Wow ja, dan kunnen de andere mannen net zo goed weggaan want al het vrouwelijk aandacht zal dan op ons gericht zijn, nouja vooral op Jack en Tony dan natuurlijk. En als we een keer ruzie zouden krijgen in die club dan breekt Jack die losers in drie delen en dan zegt ie van 'Shouldn't have been playing with adults'.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:19 schreef Life het volgende:
[..]
Jep ik betwijfel dat er characters bestaat die zijn coolheid kunnen overtreffen. We moeten is een keer vragen of Jack en Tony met ons mee gaan naar een club, meiden krijgen zal dan geen probleem zijn! Vooral als Jack kijkt als het plaatje hieronder krijg je gewoon kippevel, welke vrouw zou dat nou kunnen weerstaan?
Inderdaad, met de uitstraling van Jack en Tony zullen wij ook in het niets vallen, maar we kunnen tenminste nog in hun schaduw staan, wat al een hele eer zou zijn. Wat vind jij trouwens van Michelle?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:31 schreef Myers het volgende:
[..]
Wow ja, dan kunnen de andere mannen net zo goed weggaan want al het vrouwelijk aandacht zal dan op ons gericht zijn, nouja vooral op Jack en Tony dan natuurlijk. En als we een keer ruzie zouden krijgen in die club dan breekt Jack die losers in drie delen en dan zegt ie van 'Shouldn't have been playing with adults'.
[afbeelding]
Ik vind Michelle het mooiste meisje uit de hele serie, nouja op Mandy na dan natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:34 schreef Life het volgende:
[..]
Inderdaad, met de uitstraling van Jack en Tony zullen wij ook in het niets vallen, maar we kunnen tenminste nog in hun schaduw staan, wat al een hele eer zou zijn. Wat vind jij trouwens van Michelle?
Hehe zo te zien heb je dezelfde smaak als ik kwa vrouwen!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:39 schreef Myers het volgende:
[..]
Ik vind Michelle het mooiste meisje uit de hele serie, nouja op Mandy na dan natuurlijk.
[afbeelding]
Wat zou je trouwens doen als Jack ineens dit pistool op je zou richten en je gewoon strak blijven aankijken?
Alvast een beetje bang worden omdat ik een uitgescheurde anus in het vooruitzicht heb?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:43 schreef Life het volgende:
Wat zou jij trouwens doen als Jack zo tegen je huismuur zat en je vervolgens maar bleef aankijken met die look?
[afbeelding]
Ik zou hem eerst vragen waar hij die mooie schoenen gekocht heeft, daarna zou ik hem meenemen naar de schaatsbaan hier in de buurt en dan gingen we samen gezellig schaatsen en praten over terrorisme.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:43 schreef Life het volgende:
[..]
Hehe zo te zien heb je dezelfde smaak als ik kwa vrouwen!
Damn die vraag van je, dat is een moeilijke. Ik denk dat ik eerst verbaasd zou kijken en vervolgens zou proberen uit te leggen dat hij de verkeerde voor zich heeft. Zodra hij dan zn pistool laat zakken, zal ik hem een kopje thee aanbieden en vervolgens om uitleg vragen over welke terroristische aanval hij nu probeert te verijdelen.
Wat zou jij trouwens doen als Jack zo tegen je huismuur zat en je vervolgens maar bleef aankijken met die look?
Dat is een tricky vraag. Ik zou hem eerst vragen of ie z'n schoenen kan uitdoen want anders maakt hij mn ouders nog wakker met zijn sterke stappen. Maar ik zou hem vragen hoe het met Kim gaat, en of ie Tony nog gesproken heeft de laatste tijd. We hebben geen ijsbaan hier dus die optie kan ik niet kiezen, maar inplaats van dat had ik hem meegenomen naar het bejaarde centrum hier in de buurt om vervolgens te gaan jeu de boulen. Natuurlijk zal ik hem mij laten verslaan om zijn ego niet te krenken, want dat kunnen we niet veroorloven bij een persoon die ons gered heeft van meerdere aanslagen, dag in dag uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:47 schreef Myers het volgende:
[..]
Ik zou hem eerst vragen waar hij die mooie schoenen gekocht heeft, daarna zou ik hem meenemen naar de schaatsbaan hier in de buurt en dan gingen we samen gezellig schaatsen en praten over terrorisme.
Wat zou je trouwens doen als nu ineens je slaapkamerdeur openging en je dit zou zien:
[afbeelding]
Wat een goede vraag en wat spannend zou dat zijn zegquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:53 schreef Life het volgende:
[..]
Dat is een tricky vraag. Ik zou hem eerst vragen of ie z'n schoenen kan uitdoen want anders maakt hij mn ouders nog wakker met zijn sterke stappen. Maar ik zou hem vragen hoe het met Kim gaat, en of ie Tony nog gesproken heeft de laatste tijd. We hebben geen ijsbaan hier dus die optie kan ik niet kiezen, maar inplaats van dat had ik hem meegenomen naar het bejaarde centrum hier in de buurt om vervolgens te gaan jeu de boulen. Natuurlijk zal ik hem mij laten verslaan om zijn ego niet te krenken, want dat kunnen we niet veroorloven bij een persoon die ons gered heeft van meerdere aanslagen, dag in dag uit.
Wat zou jij trouwens doen als je opeens wakker werd midden in de nacht om Jack door je raam te zien kruipen terwijl hij opgejaagd werd door terroristen?
Hieronder een plaatje van zijn medische situatie terwijl hij door je raam klimt:
Hehe je weet het wel indrukwekkend gemaaktquote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:01 schreef Myers het volgende:
[..]
Wat een goede vraag en wat spannend zou dat zijn zeg, ik zou hem snel naar binnen slepen en ervoor zorgen dat de terroristen dit niet zien. Daarna zou ik Jack een kopje koffie aanbieden en stel ik hem voor aan onze vier katten. Als eenmaal het gevaar geweken is zal Jack waarschijnlijk weer weggaan, dus dan vraag ik mijn moeder of ze ons even op de foto wilt zetten zodat ik altijd een aandenken heb aan de spannendste avond van mijn leven.
Trouwens, wat zou jij doen als je in het bos je hond aan het uitlaten was en ineens zou je Jack gehurkt zien bij een boom, zoals hier:
[afbeelding]
Hij zegt dat hij je hulp nodig heeft, hij wijst je een afgelegen huisje aan en zegt dat er in dat huisje 4 terroristen een aanslag aan het voorbereiden zijn, Jack is alleen maar heeft nog 1 persoon nodig die zijn rug moet dekken, hij biedt je een pistool + silencer aan, wat doe je?
Ik zou Jack uiteraart meteen herkennen en een echte burger zoals ik beseft natuurlijk dat er ingegrepen moet worden. In mijn kinderjaren heb ik veel Van Damme films gezien dus ik kan mezelf erg goed verdedigen in een noodsituatie zoals deze. Ik zou er dus meteen op af lopen om vervolgens mijn jojo uit mijn broek te halen en de mannen mijn beste jojo-truukjes laten zien. Omdat ze zo onder de indruk zijn van mijn jojo-kunsten kan Jack een verassingsaanval uitvoeren en de 2 mannen overmeesteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:08 schreef Life het volgende:
[..]
Wat had jij trouwens gedaan als je gewoon over straat liep naar je huis, om plotseling rechts van je dit te aanschouwen?
Ik zou er natuurlijk bewust van zijn dat het mijn fout was, door rood rijden is namelijk niet toegestaan. In 1e instantie zou ik heel opgelucht zijn om te zien dat Jack in orde was en zelfs nog zo fit om naar zijn pistool te grijpen. Ik zou rustig op hem inpraten zodat hij z'n pistool laat zakken, als dit niet werkt ben ik geforceerd andere maatregelen te nemen door zijn toekomst te voorspelen wat er namelijk in de volgende seasons gaat gebeuren met hem. Door deze actie zal zijn toekomstlijn veranderen en is hij in staat meer tijd te steken in zijn familie omdat hij door mij weet wie de slechterikken zijn en wie hij kan vertrouwen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:19 schreef Myers het volgende:
[..]
Ik zou Jack uiteraart meteen herkennen en een echte burger zoals ik beseft natuurlijk dat er ingegrepen moet worden. In mijn kinderjaren heb ik veel Van Damme films gezien dus ik kan mezelf erg goed verdedigen in een noodsituatie zoals deze. Ik zou er dus meteen op af lopen om vervolgens mijn jojo uit mijn broek te halen en de mannen mijn beste jojo-truukjes laten zien. Omdat ze zo onder de indruk zijn van mijn jojo-kunsten kan Jack een verassingsaanval uitvoeren en de 2 mannen overmeesteren.
Wat zou je trouwens doen als je tijdens het autorijden per ongeluk door rood rijdt en volop tegen de auto van Jack aanknalt en hij vervolgens met een pishumeur uit z'n auto stapt en zo op je afloopt terwijl hij al naar zijn pistool grijpt?
[afbeelding]
Dat is een moeilijke situatie zegquote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:27 schreef Life het volgende:
[..]
Wat had jij trouwens gedaan als Jack jou zou wurgen als in dit plaatje omdat je z'n dochter had misbruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |