Die flopt niet hoor, en ik geloof best dat ie niet weg wil bij PSV opzich.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef cultheld het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=62640![]()
![]()
Wat een volksmenner is 't ook; mocht ie floppen bij de Spurs, dan heeft ie PSV nog altijd achter de hand.
Niemand vond het een goed idee om Jol eruit te trappen alleen die idiote voorzitter.quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef Yi-Long het volgende:
Tja... hij staat nog steeds iedere wedstrijd goed te keepen, maar je kunt het vergelijken met Vd Sar bij Fulham: hij krijgt nu 10x zoveel ballen op hem af en dan ben je soms ook gewoon kansloos.
Jammer dat tottenham zo'n zwak team heeft. Verdedigend is het echt helemaal niets, en aanvallend is iedereen vertrokken geloof ik. Daarnaast kan die Ramos nu ook niet bepaald de indruk wekken dat het slim was om Jol de deur uit te trappen.
Derksen meldde gisteren dat Redknapp het niet in Gomes ziet zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:55 schreef Blight het volgende:
Kreeg gisteren een smsje van een maat van me dat Tottenham van Gomes af zou willen, maar ik kan er niets over vinden. Iemand?
Tja, dat heeft echt iedere keeper. Nu valt het gewoon op bij Gomes want hij krijgt 10x zoveel ballen op hem af, dan normaal gesproken. Dan zit er dus ook minder tijd tussen de 'slippertjes', en valt het meer op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:31 schreef Blight het volgende:
Mja, hij is helaas af en toe ook wat ongelukkig geweest. Tegen Udinese was daar weer een prima voorbeeld van. Desalniettemin staan zijn kwaliteiten natuurlijk buiten kijf. Hij komt er wel bovenop.
quote:Spurs wint; zware blessure Gomes
Tottenham Hotspur heeft woensdagavond een veredeld B-elftal van Liverpool de League Cup uitgejaagd. Bekerhouder Tottenham bereikte de kwartfinale door een 4-2-zege, maar zag doelman Heurelho Gomes zwaar geblesseerd uitvallen.
Halverwege was het al 3-0. Roman Pavlioetsjenko en Fraizer Campbell scoorden beiden twee keer voor de Spurs.
Gomes, voormalige sluitpost van PSV, werd in de tweede helft aan het hoofd geraakt bij een poging Philipp Degen van een treffer af te houden. Medici behandelden de Braziliaan minutenlang op het veld, voor hij voorzichtig met een brace om de nek per brancard werd afgevoerd.
Bij Liverpool ontbraken veel sterren. Ryan Babel begon wel in de basis.
Telegraaf
Toch klopt het wel, alleen staat het wat verwarrend.quote:
Omg, ik lees het nu pas goedquote:Op donderdag 13 november 2008 01:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Toch klopt het wel, alleen staat het wat verwarrend.
Hij zat er wel weer naast bij de corners. Misschien moet ie gewoon eens op zn lijn blijven, want dit werkt zo niet.
Weer een Cultheld pareltjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef cultheld het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=62640![]()
![]()
Wat een volksmenner is 't ook; mocht ie floppen bij de Spurs, dan heeft ie PSV nog altijd achter de hand.
En de sfeer er verder er alleen maar slechter is geworden en hij denk ik ook zeker zal botsen met Stevens.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:34 schreef Rikketik het volgende:
Frappant dat hij terug wil naar PSV, terwijl de reden van zijn vertrek er nog steeds zit.
Video verdommequote:Op zaterdag 13 december 2008 21:24 schreef Dos37 het volgende:
Die laatste redding op de vrije trap van Giggs![]()
Dat was de Gomes die we kenden
Gomes is gewoon een softie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:34 schreef Rikketik het volgende:
Frappant dat hij terug wil naar PSV, terwijl de reden van zijn vertrek er nog steeds zit.
Hij huilt al als ie nog nie eens weg isquote:Op zondag 14 december 2008 00:19 schreef VoreG het volgende:
Gomes is gewoon een softie.
Het gaat ergens even niet en hij wil huilend terug naar z'n oude ploeg. Lafaard.
hij heeft het allang uitgepraat met Reker en ze hebben elkaar de hand geschut, de kou is uit de lucht. Bovendien schijnt Gomes met Lemic gebroken te hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:34 schreef Rikketik het volgende:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |