...ten, sms-jes, pic's, linkje en een poll!Ja, tis niet om vervelend te zijn ofzo hoor...
Maar mijn eigenste dikste rode straatrace monster staat nu momenteel bij de garage voor een reparatie, er rammelde namelijk iets!..

!
Nu heb ik dus een andere auto moeten regelen, en heb ik een deal gesloten met mijn ouders ipv met de garagehouder, dat ik tijdelijk hun autotje even mag gebruiken voor een dagje, op en neer naar mijn werk te rijden en terug!
En dat is er dus zo één,
![]()
..
Maar dan wel een blauwe!..

Nou, heb ik er dus al even in gereden, van hun woning naar de mijne, en ik heb de hele weg dubbel gelegen van 't lachen!
Iedereen die wel eens in zo'n een vreemde auto gereden heeft kent 't wel, het is even wennen. Veel te veel gas geven en de koppeling te laat op laten komen, niet vooruit te branden,
't regelmatig afslaan van de motor bij stoplichten, het idee hebben dat je bij iedere bocht die je maakt op z'n zijkant knalt, je wilt je lichten aan doen en dan blijkt 't de toeter te zijn! enz. enz.
Maar wat een vreselijk gare kut bak is dat, zeg!!!..
Dus na een beetje op adem te zijn gekomen van de lachkick en adrenaline rush van de dollemans rit, dacht ik, even mededelen en laten weten aan mijn papsie & mamsie (via sms) wat ik nou eigenlijk van dit autootje vind!
Dus stuurde ik hun een sms-je als volgt:
quote:
Whahahahahaha, Lol..

!
Wat een vreselijke gare bak, zeg!
Die blauwe!
Het is levensgevaarlijk!!..

Krijg ik een sms-je terug,
quote:
Zeg ondankbare lamlul!..
Doe eens niet zo negatief over ons schattige autootje!!..
Maak 'em niet kapot, hé!?..
En wat betekend Lol?..
..

!
Maar goed, ik moet morgen dus in dat ding, 80 km rijden, met +/-80 Km/u (harder durf ik niet met dat ding) van Roermond naar Budel, voor mijn werk, en weer terug, over de A2 (de No.1 gevaarlijkste snelweg van Nederland)
En ik ben bang dat ik dit niet ga overleven!!..

Dus hieronder even een poll, want ik wil toch wel even weten wat volgens jullie mijn kansen zijn om dit te overleven.
En nu heb ik eindelijk ook eens een rede om een topic te openen met een poll erin, wat ik al zolang wilde doen, maar er nooit een goede rede voor had! *Zucht!..
Maar goed, wat denken jullie!?,
Poll: Zal TS de rit overleven?Ja
Nee
Tussenstand:
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
Dus als iemand van jullie, morgenochtend en middag op de A2, een blauwe Hyundai Atos zien rijden, met een toffe gast erin, in de style alla "eerste keer level 1, van 't spel NFSProStreet"!
"Please, be gentle" en houd afstand?!..
Even zwaaien mag, natuurlijk!..
Ik ben maar even alvast een cassettebandje aan 't opnemen met o.a. een paar nummertjes van the game
waaronder dit nummertje, bijvoorbeeld! (klik)
Voor in de Atos. En om mijzelf even mentaal voor te bereiden op "Death race 2008"
En om eventueel te pimpen met de raampjes open bij 't stoplicht! En misschien durf ik dan ook wat harder te rijden, 100 Km/u ofzo!
Dus om een lang verhaal kort te maken, hier zijn de,
KLACHTEN:
Mijn auto staat in de garage en moet gemaakt worden,
Dat kost weer geld,
Hyundai Atos is een vreselijk gare kut bak,
Ik heb geen leenauto geregeld via die garage,
Ouders die niet weten wat "Lol" betekend,
80 KM met 80 km/u NFSProStreet style over de gevaarlijkste snelweg van Nederland rijden,
Mogelijk is dit mijn laatste klaagbaaktopic,
Werken met mooi weer,
Niet harder dan 80 kunnen/mogen.
..