Krijg ik een sms-je terug,quote:Whahahahahaha, Lol..!
Wat een vreselijke gare bak, zeg!
Die blauwe!
Het is levensgevaarlijk!!..
..quote:Zeg ondankbare lamlul!..![]()
Doe eens niet zo negatief over ons schattige autootje!!..![]()
Maak 'em niet kapot, hé!?..![]()
En wat betekend Lol?..![]()
Ik hoop 't niet!..quote:Op maandag 21 april 2008 22:32 schreef wise het volgende:
Ts wordt een boomkopper
..quote:Op maandag 21 april 2008 22:34 schreef Agiath het volgende:
Ik mis in de poll de optie: "ik hoop het"
..quote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef nattermann het volgende:
Fucking goed topic, met een dikke OP.
Ja, ik kan wel vertellen in wat voor een auto ik rij, maar dan wordt 't weer zo'n verkapt-kijk-mij-in-een-....-rijden-topic!quote:Op maandag 21 april 2008 23:19 schreef DSonnema het volgende:
Wat ben je ook een lamlul...je vertelt ons niet eens wat je eigen auto is!
En tsja.. alleen kijken naar de Atos is al een verschrikking.. vind t knap dat je er in durft te gaan rijden!
Owja... NFS ProStreet
Ik heb alle NFS gespeeld... maar dit is toch werkelijk wel de kutste versie... alleen het menu is al te triest
anyway.. SUCCES!
..quote:Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef Cothen het volgende:
Jouw ma wordt gewoon gepwd door die van mij.
Haar Atos gaat wel 100+
En ze weet wel wat lol is
Jij hebt op "Nee" gestemd?..quote:Op maandag 21 april 2008 23:31 schreef Fyodor het volgende:
Goed topic!
1x raden waarop ik in de poll gestemd heb
Mja, da's idd wel triest, ja!..quote:Op maandag 21 april 2008 23:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Achterlijke klachten.
En iedereen op een kleine enkeling na hoopt dat je het niet overleefd, dus dat zegt ook weer genoeg.
Ok, doeiquote:Op maandag 21 april 2008 22:26 schreef Tism het volgende:
En ik ben bang dat ik dit niet ga overleven!!..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M.a.w.: je kan niet autorijden. Ligt dus niet aan de auto, maar aan JOU.quote:'t regelmatig afslaan van de motor bij stoplichten, het idee hebben dat je bij iedere bocht die je maakt op z'n zijkant knalt, je wilt je lichten aan doen en dan blijkt 't de toeter te zijn!
Verkapte ik-heb-ook-een-Atos-reply.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kankertopic, je probeert grappig te zijn, maar je bent het niet.
Maar gelukkig heb ik nu mijn eigenste dikste rode straatrace monster weer terug, en ik ben blij!..quote:
Bij 't groene cirkeltje stond de belastingdienst met hun CAT-scan Catchken, zo werden kentekens van voorbijrijdende voertuigen nagetrokken in een database van de Belastingdienst, en bij 't rode cirkeltje stonden ze te graaien!..
Nee nee! Een echte Europese auto!..quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:04 schreef McKillem het volgende:
Straatrace auto?
Je hebt toch niet zo'n Japanner met meer plastic dan staal hè?
Catch-ken, ik betwijfel dat ze je daar een medisch onderzoek gegeven hebben langs de autostradequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:58 schreef Tism het volgende:
Hoi!..![]()
Ja, tis niet om vervelend te zijn ofzo hoor, maar...
Jammer voor iedereen die in de poll op "Nee" heeft gestemd, en dat zijn volgens mij bijna alle sjabbie users op Fok!..Met uitzondering van een paar, op één hand te tellen, toffe users!..
![]()
Zoals jullie wel kunnen zien, ik heb 't overleeft!..![]()
Jullie kunnen in de toekomst dus nog wel wat topics van mij verwachten..![]()
Het was werkelijk geweldig kut rijden in zo'n Atos, maar nog wel een iets betere ervaring dan Bungeejumpen!
Ik ben zelfs door diversen vrouwen ingehaald, dat gebeurt mij normaal zelden tot nooit!!..![]()
Dat men mij inhaalt, bedoel ik dan, hè!?...Op de snelweg...Rijdend in een Atos!..![]()
Maar goed...
Ik ben zelfs niet met die Atos door de politie aangehouden, terwijl die nogwel in samenwerking met de graaiers van de belastingdienst, een grote verkeerscontrole aan 't houden waren, op de N280 bij Baexem!..![]()
[..]
Maar gelukkig heb ik nu mijn eigenste dikste rode straatrace monster weer terug, en ik ben blij!..![]()
Dat is wat ik nog even wilde mededelen en met u delen..![]()
BvD!
..
en middag!..quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef honda1990 het volgende:
Je maakt wat mee op een doordeweekse dinsdagmorgen!
Weet ik veel wat ze daar allemaal mee kunnen zien! Maar ik bedoel een Catchken, idd!..quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:11 schreef osmo het volgende:
[..]
Catch-ken, ik betwijfel dat ze je daar een medisch onderzoek gegeven hebben langs de autostrade
Ja, echt wel!..quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:12 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik vraag me af of jouw eigen auto nou zo veel beter is?
Houd ons niet langer in spanning met die kutauto van je.quote:
..quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:20 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Houd ons niet langer in spanning met die kutauto van je.
Een lada is geen Europese auto, toch!?..quote:
Hier heb ik dus nooit last van. Je voelt toch wanneer de koppeling aangrijpt?quote:Op maandag 21 april 2008 22:26 schreef Tism het volgende:
...ten, sms-jes, pic's, linkje en een poll!
Iedereen die wel eens in zo'n een vreemde auto gereden heeft kent 't wel, het is even wennen. Veel te veel gas geven en de koppeling te laat op laten komen, niet vooruit te branden,
't regelmatig afslaan van de motor bij stoplichten,
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:20 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Houd ons niet langer in spanning met die kutauto van je.
Het is even wennen, een vreemde auto, maar na een paar kilometer en 2 stoplichten had ik 't wel onder de knie..quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:40 schreef tong_poh het volgende:
[..]
[Hier heb ik dus nooit last van. Je voelt toch wanneer de koppeling aangrijpt?
Ja, dat had ik dus ook, dat verschil merk je zeker!..quote:Trouwens je hebt niks te klagen. Ik heb laatst de gare subaru justy van mijn moeder moeten lenen. Dat was bagger. Scheelt namelijk 122 pk en dat merk je, ook al is mijn auto bijna 500 kg zwaarder.
..quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:43 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik gok dat je of een Seat hebt. Waarschijnlijk een Ibiza of een Leon. Even lelijk.
Vond je er al het type voor. Iemand die zijn eigen auto helemaal geweldig vindt, terwijl het echt zo'n 13 in een dozijn wagen is.quote:
Ja ja!..quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:51 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Vond je er al het type voor. Iemand die zijn eigen auto helemaal geweldig vindt, terwijl het echt zo'n 13 in een dozijn wagen is.
Heb de foto niet gevondenquote:
Kijk! Dat zijn de Fok!kers die ik wel mag! De sherlocks van Fok!!..quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:53 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Heb de foto niet gevonden, alleen dat je van Seats houdt
Het lachen verging mij na een paar dagenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:49 schreef Tism het volgende:
Ja, dat had ik dus ook, dat verschil merk je zeker!..Vond 't wel lachen zo'n licht motortje!!..
En maar lenen van schoonmoeders he.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:58 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Het lachen verging mij na een paar dagen. Ik haatte het feit, dat ik niet kon inhalen waar ik wilde en dat ik meestal vast zat op de rechterstrook van de snelweg. Samen met de andere gare bakken en de mensen die niet harder durven.
Nee nee, van mijn eigen moeder. Maar net zo triest hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:05 schreef Stali het volgende:
[..]
En maar lenen van schoonmoeders he..
Lampie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:06 schreef Sjibble het volgende:
NFS Pro Street was idd brak. Besturing zuigt enzo. Mooie graphics ja, maar het verhaal slaat nergens op. Gewoon een stom tournamentNFS Underground 2 ftw.
Kutcircuits.
Over een paar maanden heeft mijn moeder tenminste wel een een fatsoenlijk auto (naar mijn mening in ieder geval.) ik zal die denk ik met plezier lenen ook al heeft hij nog steeds minder pk's dan mijn auto.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Stali het volgende:
Yups, want hier worden geen eigen auto's gepimpt.
Welnee, eigen pauperjuweeltje staat weer es bij de garage omdat er wat rammelt. En in plaats van je eigen zaakjes op orde te hebben wordt er maar weer es van moeders/ schoonmoeders geleend en gekankerd..
Tja, ik kan niet tegen rare rammeltjes in en aan de auto, dat ding moet op en top perfect zijn, ik race er mee door 't hele land, voor werk en hobby, en ben wat dat betreft redelijk zuinig op mijn rode monstertje!quote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Stali het volgende:
Yups, want hier worden geen eigen auto's gepimpt.
Welnee, eigen pauperjuweeltje staat weer es bij de garage omdat er wat rammelt. En in plaats van je eigen zaakjes op orde te hebben wordt er maar weer es van moeders/ schoonmoeders geleend en gekankerd..
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:22 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Over een paar maanden heeft mijn moeder tenminste wel een een fatsoenlijk auto (naar mijn mening in ieder geval.) ik zal die denk ik met plezier lenen ook al heeft hij nog steeds minder pk's dan mijn auto.
..quote:Op woensdag 23 april 2008 00:27 schreef Lyzio het volgende:
Ja, 'tis wat. Nietwaar?
Nou, kom, foto's willen we zien van dat godvergeten racemonster van je.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja, ik kan niet tegen rare rammeltjes in en aan de auto, dat ding moet op en top perfect zijn, ik race er mee door 't hele land, voor werk en hobby, en ben wat dat betreft redelijk zuinig op mijn rode monstertje!
Dat ik de Atos van mijn ma moest lenen was vanwege 't feit dat de garagehouder al z'n leenauto's al uitgeleend had en ik dus beroep moest doen op de "good will" van mijn ma!
Verder heb ik mijn zaakjes volgens mij wel op orde!..
Hier, in deze topic kun je een plaatje bewonderen!..quote:Op woensdag 23 april 2008 00:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou, kom, foto's willen we zien van dat godvergeten racemonster van je..
Motorisch en zo is mijn auto top top in orde. Maar ik had laatst een probleem met een bestelling van nieuwe velgen gecombineerd met een natuurlijk onverwachte lekke band.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:30 schreef Stali het volgende:
[..]!
Dus je verwacht dat kroonjuweel van je weer binnen de kortse keren in de garage of hoe moet ik dat precies zien?
Jouw velgen zijn gewoon zwart van viesheidquote:Op woensdag 23 april 2008 00:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Hier, in deze topic kun je een plaatje bewonderen!..![]()
Zwarte velgen.
..![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:41 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Jouw velgen zijn gewoon zwart van viesheid!
Ja, je bent een snoeseke.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Hier, in deze topic kun je een plaatje bewonderen!..![]()
Zwarte velgen.
..![]()
Heb je een topic in PTA?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:38 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Motorisch en zo is mijn auto top top in orde. Maar ik had laatst een probleem met een bestelling van nieuwe velgen gecombineerd met een natuurlijk onverwachte lekke band.
Binnenkort moet ik de motorkap van mijn auto laten overspuiten door schade, maar dan zal ik wel een leenauto krijgen van het bedrijf.
In andere woorden ik zal wel 1 of ander slechte excuus moeten zoekn om de auto van mijn moeder te lenen.
Hij gelooftquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:41 schreef deepart het volgende:
Gij zult geloven in de heer.. Hij geloofd ook in u!.. Leer van u fouten en prijs de heer! Vergeef zijn zonden zoals hij ook de uwen zal vergeven!
Nee, ik heb geen topic. Is ook niets bijzonders ik heb alleen een diepe put in mijn motorkap en de lak is daar zwaar beschadigd. Ik moet het laten overspuiten, want anders roest mijn motorkap weg.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je een topic in PTA?
Ik vind dat altijd leuk om te volgen, die weer mooimakerij. Dat laten spuiten etc doe je niet zomaar natuurlijk..
Je kan niet rijden dus?quote:Iedereen die wel eens in zo'n een vreemde auto gereden heeft kent 't wel, het is even wennen. Veel te veel gas geven en de koppeling te laat op laten komen, niet vooruit te branden,
't regelmatig afslaan van de motor bij stoplichten, het idee hebben dat je bij iedere bocht die je maakt op z'n zijkant knalt, je wilt je lichten aan doen en dan blijkt 't de toeter te zijn! enz. enz.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:04 schreef DJJoris het volgende:
Wat een ondankbare hond ben je eigenlijk, je de auto van je ouders lenen en dan nog klagen ook??
Had je maar niet je auto moeten slopen.
Ja, geweldige gok!..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |