die is al 1 uur en 10 minuten bezig.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:20 schreef RayMania het volgende:
Dag 2: Andreev.
Straight setsquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik verwacht overigens dat Robredo dit gewoon gaat verliezen.
Oh, dat kan niet meer... maar het was wel mijn eerste gedachte toen dekouwe voor een 'zekerheidje' ging.quote:
*kuch* ....quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik verwacht overigens dat Robredo dit gewoon gaat verliezen.
met je glazen bolquote:
Precies.. Grosjean was op papier de ideale pick voor vandaag. Kafstokbroodquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:40 schreef Tim86 het volgende:
Schandalig dat hij dit niet in 2 sets won..Karlo is sowieso een kneus op gravel en hij twijfelde zelfs of hij vanwege zijn blessure wel zou spelen hier.
Viel wel mee hoor, Monaco was op papier veel gemakkelijker, Almagro al helemaal. Moya gisteren was veel erger.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:19 schreef eentwee het volgende:
[..]
Precies.. Grosjean was op papier de ideale pick voor vandaag. Kafstokbrood
Er stond alleen ook wat valse informatie in over die fixer en pillenslikker waar ik op aan het wedden wasquote:
Ik heb het al eerder geroepen. Je speelt nooit safe tegen een servicekanon.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:19 schreef eentwee het volgende:
[..]
Precies.. Grosjean was op papier de ideale pick voor vandaag. Kafstokbrood
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:28 schreef XL het volgende:
[..]
Er stond alleen ook wat valse informatie in over die fixer en pillenslikker waar ik op aan het wedden was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |