quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:50 schreef Breach het volgende: Alle andere dingen waar jullie het regelmatig over hebben als Dream en Sengoku kan ik helaas nergens vinden en kan daar dus ook niet mn oordeel over geven.
Verder zal ik de komende tijd wel wat vaker mee gaan posten in dit topic

Als je bekend bent met torrents kan ik je wel aan die shows helpen

Mijn voorspellingen voor UFC 84
Sean Sherk vs. B.J. PennPenn zal de eerste 2 rondes winnen maar dan is het Sean Sherk die de match naar zich toe trekt.
Laten we zeggen.. een 4th round (T)KO
Wanderlei Silva vs. Keith JardineJardine is een sukkel en Silva slaat hem KO
Wilson Gouveia vs. Goran ReljicReljic is 7-0 maar goed, hij heeft ook niet echt tegenstanders van formaat gehad zo te zien.
Gouveia met een 1st round (T)KO victory
Tito Ortiz vs. Lyoto MachidaTja.. Tito Ortiz.. als hij zich 100% voorbereid heeft en zijn hoofd 100% in de wedstrijd zit gaat ie zeker weten winnen.. dat gezeik over "hij is de oude Tito niet meer" vind ik echt BS! Ik ga voor een JD maar dan wel in het voordeel van Tito dus
Thiago Silva vs. Antonio MendesSilva moet Mendes niet onderschatten want hij zou nog welus verrassend uit de hoek kunnen komen, maar ik gun hem zijn unbeaten record (nu 12-0) altijd leuk om te zien in de octagon dus ik ga voor een
(T)KO victory!!
Rousimar Palhares vs. Ivan SalaverrySalaverry.. hmmmz.. deze zal niet gemakkelijk worden om te voorspellen.. ik vind hem beetje overrated als ik de 'kenners' zo over hem hoor praten.. denk dat Palhares welus voor een kleine upset kan gaan zorgen door Salaverry net voor tijd in een submission te pakken!!
Rameau Thierry Sokoudjou vs. Kazuhiro NakamuraSokoudjou uiteraard ONTZETTEND teleurstellend tegen Machida.. maar zijn KO victoríes tegen Arona en Nog waren absoluut geen flukes!! Hij zal er weer een W bijkrijge, Nakamura mag dan wel de nodige ervaring hebben, ik ga voor een 1st round (T)KO!!
Rich Clementi vs. Terry EtimClementi is wel kix.. Etim is beetje een rare.. ik zou er niet écht van opkijken als Terry wist te winnen maar ik denk dat het voordeel bij Clementi ligt.. en ik ga voor een (T)KO victory ipv een submission victory
Yoshiyuki Yoshida vs. Jon KoppenhaverYoshida heeft echt fucking veel KO power voor zijn lichaamsbouw en vicious elbows zo te zien

1st round victroy voor hem dus.. mss wel door een cut.
Dong Hyun Kim vs. Jason TanBoeit me eigenlijk niet zoveel deze fight.. ken beide ook niet echt goed ofzo.. Tan in de UFC? Laat hem dat maareens gaan bewijzen. ik ga echter voor de FAIL.. Kim met een (T)KO
Christian Wellisch vs. Shane CarwinWellisch weet wat ie op de grond moet doen.. dus zodra het gevecht naar de mat gaat is hij in het voordeel, ondanks dat Carwin ook geen vreemde op de grond is. Submission zege voor Wellisch in de 3e ronde
Ben benieuwd wat jullie picks zijn!!