abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2008 @ 09:52:42 #26
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_58246948
Ik denk dat het sowieso een heerlijk gevecht gaat worden. Ongeacht de uitkomst zullen de vonken ervanaf spetteren, dus laat maar komen!
  woensdag 23 april 2008 @ 10:11:46 #27
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58247377
Gerucht:

Bisping vs Leben @ UFC85

Dat vind ik dan wel weer een main event waard in de UK
Kan ook een prachtig gevecht worden trouwens!
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 23 april 2008 @ 10:54:36 #28
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58248390
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:11 schreef Paxlie het volgende:
Gerucht:

Bisping vs Leben @ UFC85

Dat vind ik dan wel weer een main event waard in de UK
Kan ook een prachtig gevecht worden trouwens!
Damn... dat zou wel heeeeel erg vet zijn ja..

Ik ben ook van mening dat bisping absoluut een topper is in deze gewichtsklasse.. Maar ik hoop zo ontzettend dat mijn all time hero Leben gaat winnen (maar ik ben er toch een beetje bang voor... Bisping vecht met zijn kop en Leben met zijn hart...)
  woensdag 23 april 2008 @ 11:30:32 #29
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58249383
Even snel over Penn vs Sherk.. ik hoop dus juist dat Sherk Peen zo hard gaat domineren dat ie nog niet meer weet wat voor en achter is!! Hoe zouden jullie het vinden om (onterecht) beschuldigd te worden van drugsgebruik en daardoor een half jaar iets niet meer mogen doen wat z o goed als je 'leven' is.. logisch ben je dan kwaad. En die grote bek van BJ kan ik al helemaal niet waarderen "Sherk is dead" ... anyway

Gisteren trouwens MCDonald vs. Doerksen eindelijk gezien en was een erg vette partij!! Jason zat echt diep in de problemen maar wist zich er prima uit te vechten!!

Clementi steps up to fight again!
quote:
Just three days after defeating Sam Stout at this past Saturday's UFC 83 event in Montreal, veteran fighter and rising lightweight contender Rich Clementi (31-12-1 MMA, 4-3 UFC) has agreed to fill in for an injured Rob Emerson to fight Terry Etim (10-1 MMA, 1-1 UFC) at UFC 84.

The UFC today announced the change for the May 24 card, which takes place at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. The organization did not disclose the injury that forced Emerson to pull out of the preliminary-card fight.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 23 april 2008 @ 11:44:19 #30
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58249769
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Even snel over Penn vs Sherk.. ik hoop dus juist dat Sherk Peen zo hard gaat domineren dat ie nog niet meer weet wat voor en achter is!! Hoe zouden jullie het vinden om (onterecht) beschuldigd te worden van drugsgebruik en daardoor een half jaar iets niet meer mogen doen wat z o goed als je 'leven' is.. logisch ben je dan kwaad. En die grote bek van BJ kan ik al helemaal niet waarderen "Sherk is dead" ... anyway
Als het allemaal niet waar is, waarom heeft Sherk dan niemand aangeklaagd omdat de testresultaten niet goed zijn? Ik vind het al helemaal belachelijk dat hij vind dat de titel nog van hem is. Hij is gepakt met dope, klaar over en uit.

Ja er zijn vragen over de manier van testen en nog veel meer, maar hij is beschuldigd en dat is bewezen. Daarmee is de kous voor mij gewoon af. Die irritante toon die die verspreid dat het niet waar is en bladiebla. Het bleef bij roepen en hij heeft nooit de aanval ingezet. Alleen de verdediging.

Disclaimer: Hierbij geef ik niet aan dat ik vind dat hele zaak netjes is afgehandeld.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:54:02 #31
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58250036
Wat een bullshit allemaal...

De toppers in de UFC (en andere organisaties) gebruiken meer dope dan jij zou denken... Het verschil zit hem in het stukje professionele begeleiding dat ze hebben waardoor de ene niet gepakt wordt en een andere weer wel.
Sherk is een van de hardst trainende vechters op deze planeet.. Ondanks het feit dat hij maar een mens is houdt hij het toch vol. rara

dope gebruiken is niet om spieren te kweken maar om juist sneller te herstellen van trainingen..
En komop.. Face it.. Sherks fysiek is te onwaar om zonder dope te zijn.

En geloof me.. als ie al echt onschuldig was... dan had ie er heus wel meer aan gedaan om het aan te vechten.

Ik vind het belachelijk dat ie zijn belt nog heeft...
  woensdag 23 april 2008 @ 11:55:18 #32
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58250065
Ohja..

Ik vind het persoonlijk prima dat de anabolen gebruiken... (want is het een loodzwaar leventje dat ze hebben)... Maar ga niet liggen janken als je gepakt wordt.. Dat risico is van te voren bekend.
  woensdag 23 april 2008 @ 12:01:38 #33
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58250220
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:55 schreef Dacide het volgende:
Ohja..

Ik vind het persoonlijk prima dat de anabolen gebruiken... (want is het een loodzwaar leventje dat ze hebben)... Maar ga niet liggen janken als je gepakt wordt.. Dat risico is van te voren bekend.
dat is dus hetgeen waar ik over val. Ik snap ook wel dat ze van alles en nog wat gebruiken dat hoort gewoon bij topsport.
  woensdag 23 april 2008 @ 12:17:48 #34
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58250621
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_58250775
Bij gyms met een beetje serieuze aanpak (waar dus UFC vechters uit voortkomen en daar vervolgens ook blijven) word je vast gewoon goed begeleid. Net zoals met wielrennen, als je tussen de wedstrijden niet onverwacht test pak je de meeste niet. Er zal idd zo nu en dan eens een stommeling tussen zitten die het niet goed heeft aangepakt, maar je kunt het prima maanden gebruiken in je opbouw en training voor je gevecht. Time je het goed en gebruik je de juiste maskerende middelen, dan ben je weer "clean" zodra je gevecht eraan komt. Je hebt alleen wel je lichaam op onmenselijke manier geprepareerd en de gevolgen en voordelen daarvan werken natuurlijk nog wel een tijdje door.
  woensdag 23 april 2008 @ 12:27:04 #36
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58250869
*kuch* Chris Benoit *kuch*
  woensdag 23 april 2008 @ 16:03:29 #37
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58256224
News update
quote:
Just prior to March's UFC 82 event, the UFC announced a major deal with Anheuser-Busch, the largest brewing company in the U.S. and the world's biggest spender of sports-marketing dollars.

Today, Tito Ortiz, a UFC light heavyweight who has a well-documented feud with UFC president Dana White, will announce a major sponsorship with Mickey's, which is part of Miller Brewing Company -- and Anheuser-Busch's biggest rival.

MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) was told of the signing by Mickey's executives on Tuesday.

Ortiz has just one fight remaining on his current UFC deal and is expected to leave the organization after a UFC 84 bout with Lyoto Machida.

As part of his deal with Mickey's, the company will develop promotions, events and packaging featuring Ortiz. Mickey's will also work alongside Ortiz's Team Punishment clothing brand for cross-promotional opportunities.

Mickey's had been a longtime sponsor of the UFC, but the partnership ended due to the UFC's deal with Anheuser-Busch and the Bud Light brand. The "Fine Malt Liquor" company had sponsored many UFC fighters and presented a handful of UFC events.

Ortiz, 15-5-1, held the UFC light heavyweight title from April 2000 to September 2003. He remains one of pay per view's top draws and is one of only a few MMA stars to find mainstream success. The 33-year-old, who is currently dating Jenna Jameson, recently appeared on the NBC hit "The Celebrity Apprentice."

A formal announcement of the Ortiz-Mickey's signing is expected later this morning
  woensdag 23 april 2008 @ 16:07:58 #38
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58256340
pi_58258294
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:48 schreef Fyodor het volgende:
De card van UFC85 is inderdaad niet geweldig, maar ik meen mij te herinneren dat ik fight cards gezien heb die absoluut niet geweldig waren, maar uiteindelijk er een zeer vette show te zien was. Dus wie weet...
Tuurlijk ik snap je punt! Ik vind Fight Nights meestal een stuk leuker, maar waar het mij om ging is dat ik kaartjes zou halen en dan verwacht je opeens een stuk meer. Ik bedoel je gaat vergelijken met andere cards en ik keek dan naar de voorgaande card en vergeleek het met de card waar ik naartoe zou gaan:
UFC 84
B.J. Penn vs. Sean Sherk
Tito Ortiz vs. Lyoto Machida
Wanderlei Silva vs. Keith Jardine
Rameau Thierry Sokoudjou vs. Kazuhiro Nakamura
Thiago Silva vs. Antonio Mendes
Rich Clementi vs. Terry Etim
Jon Koppenhaver vs. Yoshiyuki Yoshida
Wilson Gouveia vs. Goran Reljic
Rousimar Palhares vs. Ivan Salaverry
Jason Tan vs. Dong Hyun Kim
Christian Wellisch vs. Shane Carwin

en dan deze card....

UFC 85
Fabricio Werdum vs. Brandon Vera
Roan Carneiro vs. Ryo Chonan
Nathan Marquardt vs. Thales Leites
Thiago Tavares vs. Matt Wiman
Martin Kampmann vs. Jorge Rivera
Jess Liaudin vs. Paul Taylor
Luis Arthur Cane vs. Jason Lambert
Marcus Davis vs. Mike Swick

Begrijp je nu wat ik duidelijk probeer te maken?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 23 april 2008 @ 19:14:44 #40
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
  donderdag 24 april 2008 @ 08:28:43 #41
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58271090
jups
pi_58272124
Jups!
Je punt is zeker duidelijk. Als ik in je schoenen stond zou ik ook blij zijn dat ik ze nog niet aangeschaft had!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 24 april 2008 @ 17:37:47 #43
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58282689
News update
- UFC 85 zal wel te zien zijn via PPV en niet via Spike TV!
- Horn vs. Lister added to TUF7 finale
- Barnett vs. Monson @ Sengoku II

TUF epsiode van deze week was een beetje saai, volgende week wordt genieten zo te zien

[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 25-04-2008 11:39:58 ]
pi_58283266
Wel erg vet gevecht
  donderdag 24 april 2008 @ 21:19:57 #45
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58287697
Uitzending idd relatief saai.. gevecht was top
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58297576
Zo zeg die hamstring van the Iceman ziet er lelijk uit! Balen zeg, was een vette match-up!!! Hoelang is hij uitgeschakeld?

Gister UFC Serra vs GSP gekeken; wat een koning is die GSP, die belt blijft voorlopig wel van hem. En wat een idioot is die Starnes met zn middelvingertje. Wel erg mooi is het respect dat alle vechters voor elkaar hebben na de partij, wat er ook tijdens de partij gebeurd of vooraf gezegd is

Heeft er iemand kaartjes voor UFC 85 in Londen? Wat kost het nu?
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:46:12 #47
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58298814
Dream pulled from primetime television
quote:
In a less-than-dreamy scenario, Fight Entertainment Group's Dream MMA brand has been ousted from primetime television on the Tokyo Broadcasting System.

The change comes after the debut edition of Dream garnered lackluster ratings in a make-or-break scenario for FEG and TBS.

The event grabbed only an 8.9 percent rating average on TBS in primetime, according to Japan's Video Research Ltd. The telecast's peak was a 12.7 for the Mirko "Cro Cop" Filipovic bout against Tatsuya Mizuno (Pictures), which was edited into the main event slot due to the no-contest debacle in the Shinya Aoki (Pictures)-Gesias Calvancante (Pictures) fight -- the show's true main event. TBS was fifth out of the six major Japanese networks during the time slot, besting only the perennial sixth-place finisher, TV Tokyo.

The ratings were crucial for the primetime continuation of FEG's MMA product. Rumors within the Japanese MMA community surfaced late last year suggesting that TBS could take FEG's Hero's promotion out of primetime due to sagging, lackluster ratings.

Although FEG's restructuring of its MMA program and the invention of Dream were celebrated by hardcore MMA fans, the move was not an altruistic one. Rather, it was an attempt to revitalize FEG's MMA product and ignite interest on television.

TBS is now scheduled to air the forthcoming April 29 Dream card on a week's tape delay in heavily edited one-hour installments. The broadcasts will air both in afternoon and after-midnight timeslots. However, future Dream events will air live on SkyPerfecTV pay-per-view.

The announcement is in no way a death knell for the revamped promotion. Pay-per-view is not a lucrative medium in Japan, though, as it is in North America. Being forced out of primetime does heavily slash advertising revenues for FEG, which will limit the ability for the promotion's growth in the foreseeable future.

For the time being, FEG continues to have television success with its central kickboxing brands, K-1 and K-1 Max. The April 9 K-1 Max telecast on TBS garnered a 12.4 percent rating average in primetime on TBS, and the April 13 K-1 telecast in primetime on Fuji Television scored a 12.8 percent. The only sports programming to score higher thus far in April was the April 5 Nippon Professional Baseball game between the Yomiuri Giants and Hanshin Tigers, which notched a 13.8 rating on NHK.

Despite the disappointing news, there is some measure of a silver lining for hardcore fans. With the shift to pay-per-view, Dream's future events will air unedited, in their entirety. This will resolve the usual griping regarding the heavily edited product created to air in a two-hour primetime television slot, which often leaves many fights unaired or shown only in highlight form. The April 29 Dream pay-per-view telecast is scheduled for roughly six hours of pay-per-view time, broadcasting live from 4:00 p.m. to 9:55 p.m. Tokyo time.

Also, with the shift out of primetime on TBS, the Dream pay-per-view telecast will feature the return of Daisuke Sato, the influential video director who was responsible for the much-celebrated pre-fight promo packages for Pride.
pi_58310012
Vraagje: Stel je voor, je keek weleens naar K-1 en er liep een kerel rond die Jerome LeBanner heette. De finalist van 1995. Toevalligerwijs kwam ene Mirko Filipovic een jaar daarna daar ook eens rondkijken en versloeg de finalist van het jaar daarvoor gewoon in zijn eerste gevecht! de vraag nu luidt: Zou je ze nog eens tegen elkaar willen zien vechten?

Want kennelijk vechten Cro Cop en LeBanner tijdens DREAM 4 tegen elkaar, ja je leest het goed DREAM = MMA rules!

Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 25 april 2008 @ 21:34:52 #49
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58310265
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 21:14 schreef roepdeman het volgende:
Vraagje: Stel je voor, je keek weleens naar K-1 en er liep een kerel rond die Jerome LeBanner heette. De finalist van 1995. Toevalligerwijs kwam ene Mirko Filipovic een jaar daarna daar ook eens rondkijken en versloeg de finalist van het jaar daarvoor gewoon in zijn eerste gevecht! de vraag nu luidt: Zou je ze nog eens tegen elkaar willen zien vechten?

Want kennelijk vechten Cro Cop en LeBanner tijdens DREAM 4 tegen elkaar, ja je leest het goed DREAM = MMA rules!

LeBanner is nog te stom om een goede stand-up strategie te hebben
  vrijdag 25 april 2008 @ 21:43:38 #50
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58310421
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

LeBanner is nog te stom om een goede stand-up strategie te hebben
mwoah, vind hem de laatste tijd ontzettend goed vechten. Het wordt een puur kickbox gevecht en ik denk dat JLB gewoon kan winnen. Zeker hoe CC de laatste tijd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')