Open jij het volgende topic met je eigen bedachte TT? Bloedhond!quote:Op maandag 21 april 2008 18:33 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter] heeft echt een grondige grafhekel aan TT's met daarin de zinssnede "Waar er [random activiteit/gebeurtenis "
Huilliequote:Op maandag 21 april 2008 18:33 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter] heeft echt een grondige grafhekel aan TT's met daarin de zinssnede "Waar er [random activiteit/gebeurtenis "
En GTA kan me gestolen worden, lijkt me best leuk hoor, maar het blijft een game, waarvan ik niet zeker ben dat ik hem langer dan 10 uur zou spelen...
Ik vind het ergerlijk dat men alleeeeeen maar topics opent met "Waar men schapen neukt" of "Waar men kwijlend wacht op het orgasme GTA IV" ipv wat origineler uit de hoek te komen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Open jij het volgende topic met je eigen bedachte TT? Bloedhond!
Zeg eens "beh"?quote:
Nee natuurlijk niet! dat kan dat ding niet aan man!quote:Op maandag 21 april 2008 18:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wanneer komt dat stink Live weer online? En waarom is het eigenlijk down? gaan ze eindelijk de 6-persoons-chat-optie activeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |