In d'r naam staat een trema boven de e, dat bedoelt ie.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:36 schreef Rumille het volgende:
'Ze' nog wel?
En wat bedoel je met/mét je spoiler?
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op woensdag 23 april 2008 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah ik zat tot 1800 uur vast op school
Kijk als je dan even helpt, is dat zo gepiept... die zes pagina'squote:
Dat maakte ik met techniek in de tweede klasquote:Op woensdag 23 april 2008 21:38 schreef Rumille het volgende:
Echte mannen gaan meteen aan de slag.
Beste wat Rumille heeft gemaakt is een aan elkaar gesoldeerde kubus.
Ik ben niet zo'n baggeraar.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk als je dan even helpt, is dat zo gepiept... die zes pagina's
Dat was ook het laatste jaar dat ik techniek hadquote:Op woensdag 23 april 2008 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakte ik met techniek in de tweede klas
Omdat ik dat alleen in VBL hoor te doen op aanvraag, voor TT-change in STA moet je in feedback zijn en Misstique een keer lief aankijken o.i.d.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:46 schreef Rumille het volgende:
Waarom gebruikt zijn blauwe powers niet om de TT te veranderen?
maak er dan 'was' vanquote:Op woensdag 23 april 2008 21:35 schreef Blawh het volgende:
TT is ook al een beetje gedateerd trouwens.
goedzoquote:7 voor Business Assignment.
[FB] Ik STA er op!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maak er dan 'was' van
jij kunt dat
[..]
goedzogrote jongen
en als je in haar fobo/profiel kijkt zie je dat het een ze isquote:Op woensdag 23 april 2008 21:36 schreef Rumille het volgende:
'Ze' nog wel?
En wat bedoel je met/mét je spoiler?
Proefperiode?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:51 schreef Rumille het volgende:
Maar Blawh is nog in zijn proefperiode en moet zich dus gedragen.
donequote:Op woensdag 23 april 2008 21:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
[FB] Ik STA er op!
Vraag daar maar even.
Ik weet het dat ik goed bezig ben.![]()
solderenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:38 schreef Rumille het volgende:
Echte mannen gaan meteen aan de slag.
Beste wat Rumille heeft gemaakt is een aan elkaar gesoldeerde kubus.
ga je toetsenbord eens wassenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:53 schreef Rumille het volgende:
Niet?
Ik dacht dat Fok! deel is van Microsoft.
de jokerquote:Op woensdag 23 april 2008 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nietDe laatste uren zet ik meestal de joker in, maar vandaag was belangrijk, dusss...
zo moest het toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |