het moet volgende week wel goed weer wordenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais! Mits t mooi weer is natuurlijk, geen zin om door de regen te banjeren! Vooruitzichten zijn niet zo best
gewoon iets sneller schrijven/typenquote:
lief van jouquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:48 schreef Lau. het volgende:
[..]
heel soms kan ik wel eens af en toe een beetje lief zijn
Precies ja!quote:Op donderdag 24 april 2008 13:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Uiteraard als het mooi weer is, met dat baggerweer zit ik er ook niet op te wachten. Zit je daar net als in Hengelo 2 jaar geleden onder zo'n parasol waar de regen onder waait te vernikkelen van de kou.
goed bezigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Precies ja!
Net gesprek gehad met manager van een andere afdeling, wordt waarschijnlijk daar binnenkort geplaatst! Afdeling waar ik nu werk zijn alle achterstanden weg gewerkt en kan ik weinig meer doen
! BETUR
Hahaha dat is een heel oud (?) kindertekenfilmpje over bananen in pyjama's. Mijn vriendin begon het opeens te zingen, en toen had ik het ook in m'n hoofd.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bananen in pyamas
wat is dat voor nummer?
Zwaar terecht dat ze worden verboden!!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:42 schreef Samzz het volgende:
Ik had vandaag een flinke discussie over Eventing, of het wel of niet verboden moet worden. Mijn klasgenoten (met eventingverstand van een koe) baseren hun mening op enkele filmpjes die ze zien, waar de paarden een rotational fall maken en omdat mijn lerares zei dat er afgelopen jaar (2007) 11 doden zijn gevallen.
Dikke bullshit om daarom een sport te verbieden
met eventing is te denken aan de militry?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:42 schreef Samzz het volgende:
Ik had vandaag een flinke discussie over Eventing, of het wel of niet verboden moet worden. Mijn klasgenoten (met eventingverstand van een koe) baseren hun mening op enkele filmpjes die ze zien, waar de paarden een rotational fall maken en omdat mijn lerares zei dat er afgelopen jaar (2007) 11 doden zijn gevallen.
Dikke bullshit om daarom een sport te verbieden
Waarom?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zwaar terecht dat ze worden verboden!!
Military Boekelo, Kentucky horse trails, Badminton, al de grote eventing wedstrijden ( en kleine )quote:Op donderdag 24 april 2008 17:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met eventing is te denken aan de militry?
Genoeg te doen in het land hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:42 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik met Koninginnenacht ga doen...
dan is er ook in de hoeve feestquote:Op donderdag 24 april 2008 17:42 schreef Samzz het volgende:
Tralalala vanavond lekker de stad in
Ik zit te bedenken wat ik met Koninginnenacht ga doen...
De Hoeve is wel het partyparadise, of niet?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is er ook in de hoeve feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |