Had wel verwacht dat hij me eerst niet zou geloven, ik nam het eerst ook niet serieus hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, teringlijer! Krake smste ook al vol verbazing met de vraag of wij een seizoenskaart wouden hebben
![]()
Whehequote:Op donderdag 24 april 2008 10:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat hij me eerst niet zou geloven, ik nam het eerst ook niet serieus hoor.
Ligt eraan, lessen op de middelbare school vond ik ook dodelijk saai. Bij deze studie heb ik er eigenlijk weinig problemen mee, dodelijk saai is het zeker niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:37 schreef Lau. het volgende:
School is uberhaupt niet leuk, maar dat is mijn mening
Andere school geen optie?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:43 schreef Lau. het volgende:
Hm ligt ook aan de leraren en mede-leerlingen denk ik
Ik vind de vakken ook niet dodelijk saai, maar de leraren zijn zo erg ..
Hm, nee geen andere school.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Andere school geen optie?
Aan de andere kant is dat weer kut als je wel leuke mede-leerlingen hebt.
Heb me altijd prima vermaakt tijdens onze studiequote:Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ligt eraan, lessen op de middelbare school vond ik ook dodelijk saai. Bij deze studie heb ik er eigenlijk weinig problemen mee, dodelijk saai is het zeker niet.
DTPquote:Op donderdag 24 april 2008 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat voor studie doe je dan Lau. (mét een puntje!)?
Desktop Publishing?quote:
wat houd dat precies in?quote:
quote:
Wikipediaquote:Desktoppublishing, of DTP, is het bewerken en opmaken van documenten voor drukwerk, en die dus meestal bestemd zijn voor publicatie, zoals boeken, tijdschriften, brochures, en dergelijke, met gebruik van een pc. Desktoppublishingsoftware, zoals QuarkXPress of Adobe InDesign, is speciaal ontworpen hiervoor. In het algemeen vervangen deze programma's de tekstverwerkers en grafische programma's niet, maar worden ze gebruikt om de inhoud die met deze programma's gemaakt is te verzamelen en te verwerken: tekst, rasterafbeeldingen (zoals afbeeldingen die bewerkt zijn met Adobe Photoshop) en vectorafbeeldingen (zoals tekeningen/illustraties die gemaakt zijn met Adobe Illustrator, of CorelDraw). Wanneer het materiaal klaar is voor publicatie, kan DTP-software deze uitvoeren als Postscript of Adobe PDF, die vervolgens door commerciële drukkers kan gebruikt worden om drukplaten te maken.
Als het gaat lukken dan wil ik zeer zekers mee uiteraard.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
Bas; als je je goed voelt mee naar Damsko met koninginnedag?
je wordt nog drukquote:Op donderdag 24 april 2008 13:32 schreef Rumille het volgende:
Middag. Half uurtje aan KCV PO werken, dan weer naar huis en dan verder werken. Daarna training en dan weer verder werken en dan hopelijk afmaken![]()
Naisquote:Op donderdag 24 april 2008 13:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als het gaat lukken dan wil ik zeer zekers mee uiteraard.![]()
Uiteraard als het mooi weer is, met dat baggerweer zit ik er ook niet op te wachten. Zit je daar net als in Hengelo 2 jaar geleden onder zo'n parasol waar de regen onder waait te vernikkelen van de kou.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais! Mits t mooi weer is natuurlijk, geen zin om door de regen te banjeren! Vooruitzichten zijn niet zo best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |