Ik weet nog bij de bekerwedstrijd tegen Heerenveen zat ik op een goedkoper vak (quote:Op maandag 21 april 2008 18:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Iedereen in het cafe zat me echt raar aan te kijken toen ik keihard begon te schreeuwen en te zingen toen Urzaiz zijn presentje kreeg.
quote:Op maandag 21 april 2008 18:15 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Van diezelfde site
[ afbeelding ]
Kenneth Perez over slotdag eredivisiequote:Op maandag 21 april 2008 19:09 schreef Urquhart het volgende:
Waar is die reactie te zien/lezen?
Ben benieuwd welke trein hij nu zal opspringen:)quote:
Toch 1 van de meest succesvolle trainers van de laatste 7 jaarquote:Op maandag 21 april 2008 19:38 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke trein hij nu zal opspringen:)
Inderdaad, was wel weer ff lachen. Denk dat ik ook gewoon in de kroeg ga kijken, weet nog wel wat voor klote volk ik vorig jaar naast stond en van het geld dat ik bespaar kan ik mooi bier kopenquote:Op maandag 21 april 2008 16:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja misschien dat ik een thuiswedstrijdje meepak op Zuid 1 ofzo maar verder ga ik niet denk ik, wilde Heerenveen uit eerst misschien wel gaan maar 14.30 de dag na Koninginnedag gaat me tever![]()
En anders gewoon op Rembrandt of Leidse
Had jou btw ookal een tijd niet meer gesproken/gezien hehe![]()
Bij ons zitten altijd de meeste supporters, dat Ajax publiek het meest ontrouw zou zijn is het grootste fabeltje in voetballand dat er is.quote:
Ik zet mijn geld op Barcá, Milan, Chelski of Manchester Cityquote:Op maandag 21 april 2008 19:51 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet zeker dat Koeman zakken gaat vullen in het midden oosten ofzo.
Eerste 3 kunnen sowieso weg, de laatste trouwens ook. Wie wil die rampnicht nog hebben dan?quote:Op maandag 21 april 2008 19:55 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op Barcá, Milan, Chelski of Manchester City
Die vindt echt wel weer een club hoor. Dat het dan bij Valencia niet is gelukt, ok. Maar er zijn zat clubs die zo ongeveer op een cv een trainer willen hebben. Van Gaal kon toch ook naar twintig clubs/bonden?quote:Op maandag 21 april 2008 19:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Eerste 3 kunnen sowieso weg, de laatste trouwens ook. Wie wil die rampnicht nog hebben dan?
Koeman heeft de laatste jaren zo'n beetje alles naar de kanker geholpen waar hij aan het roer stond. Misschien zeg ik het wel een beetje overdreven maar hij maakt overal toch wel een potje van. Let op mijn woorden, hij gaat zakken vullen!quote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die vindt echt wel weer een club hoor. Dat het dan bij Valencia niet is gelukt, ok. Maar er zijn zat clubs die zo ongeveer op een cv een trainer willen hebben. Van Gaal kon toch ook naar twintig clubs/bonden?
Maar van Gaal is een goede trainer en heeft ook wat gepresteerd, in tegenstelling tot Koeman. Maar je hebt gelijk, genoeg clubs die puur alleen naar een naam of cv kijken, idioten.quote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die vindt echt wel weer een club hoor. Dat het dan bij Valencia niet is gelukt, ok. Maar er zijn zat clubs die zo ongeveer op een cv een trainer willen hebben. Van Gaal kon toch ook naar twintig clubs/bonden?
Ja toffe gozerquote:Op maandag 21 april 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer mensen die zostraks het fragment met Appelflap in Studio Sport hebben gezien?. Even de stoere mooiboy uithangen bij aankomst van de spelersbus
![]()
Heb je hem weer hoorquote:
Dondersquote:Op maandag 21 april 2008 15:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miljuschka Witzenhausen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |