Zuipen, denk ik.quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef _Mike_ het volgende:
Montana ga jij nog wat doen als Van Basten ons kampioen maakt?
Waar zijn Eefje en An, daar weet Nilis wel wat van.quote:Op maandag 21 april 2008 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Belachelijk dat men het Nilis heeft vergeven dat hij in zijn kelder een lijk had liggen.
Wordt geen enkel probleem, weet ik zeker.quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand hoe makkelijk of moeilijk het is om kaarten te regelen voor de playoffs? Met een clubkaart.
Appeltje eitje.. kost geen drol op te tweede ring..quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand hoe makkelijk of moeilijk het is om kaarten te regelen voor de playoffs? Met een clubkaart.
Had meer gehoopt op een Van Basten standbeeld maarja zuipen werkt ookquote:
Flauw, maar hij blijft leukquote:Op maandag 21 april 2008 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Belachelijk dat men het Nilis heeft vergeven dat hij in zijn kelder een lijk had liggen.
Gaat je makkelijk lukken. Heel veel bekenden van mij gaan niet eens naar de play-offs. Stadion zal ook absoluut niet uitverkocht zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
Volgend seizoen hequote:Op maandag 21 april 2008 13:50 schreef Aanvoerder het volgende:
En weer nuchter. Wanneer begint het nieuwe seizoen?
Ze had haar broek wel heel hoog stom opgetrokken. En iets teveel geplamuurd. Wie was die bi-atch op de middenstip in de rust eigenlijk?quote:Op maandag 21 april 2008 13:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh, Nikkie is trouwens écht een leuke meid.
quote:Op maandag 21 april 2008 13:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Drie uur na de wedstrijd nog ff met haar staan kletsen. Knappe meid en heel aardig ook nog.quote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze had haar broek wel heel hoog stom opgetrokken. En iets teveel geplamuurd. Wie was die bi-atch op de middenstip in de rust eigenlijk?
ik las ketsenquote:Op maandag 21 april 2008 13:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Drie uur na de wedstrijd nog ff met haar staan kletsen. Knappe meid en heel aardig ook nog.
quote:Op maandag 21 april 2008 13:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:
quote:Maarten Stekelenburg is deze competitie de penaltykiller. De keeper van Ajax kreeg vier keer een tegenstander tegenover zich en liet zich niet kloppen: hij stopte de inzetten van Everton, Mounir El Hamdaoui, Rutger Worm en Theo Lucius. Daarmee is Ajax de enige club in de Eredivisie die geen doelpunt tegenkreeg door een strafschop.
Ik sluit me er bij aan.quote:Op maandag 21 april 2008 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er nog altijd geen vertrouwen in (sorry iedereen), maar ik laat me graag positief verrassen.
Leuk voor de heb.quote:
Inderdaad.. had verwacht dat het Sjonnie of Klaas zou worden...quote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef Breach het volgende:
Ik snap ook niet waarom ie Ajacied van het jaar werd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |