Zodat je geld voor terrasjes hebtquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah.. nog steeds aankleden.. en dan naar de orange shop.. goedkoper internet regelen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet? Ik wist wel dat ik psychisch nog niet aan volwassenheid toe ben
.
Tegenwoordig niet meer, gelukkig. Zuipen om het zuipen, die tijd ben ik voorbijquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie zuipen je helemaal de tyfus onder het mom "het was gezellig". Ontkenningsfase enzo
.
Dat is geen zuipen, da's gewoon simpel borrelenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
3 mei mag je weer hoor, arme jongen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Terrasmeet mikkie? neem je paar van je pedagogiek vriendinnen mee?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nog 3 dagen school en dan vakantie
Ik zie cashmogelijkheden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
Er worden trouwens best veel lage cijfers gehaald in de klas... en van sommigen vind ik dat echt jammer... maja doe je weinig aan, kan ze niet allemaal bijles gaan geven ofzo
Ik heb een keer een projectgenoot gehad die ritselde oude tentamens van heel veel vakken, in ruil daarvoor wilde ie voldoende in de persoonlijke feedback voor z'n projectquote:
Briljant, zo iemand zoek ik ook nogquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een projectgenoot gehad die ritselde oude tentamens van heel veel vakken, in ruil daarvoor wilde ie voldoende in de persoonlijke feedback voor z'n project.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nog 2 dagen school en dan vakantie
Wij hadden lite, toen zo'n aanbieding gekregen en op in gegaan. Voor een 8mbit verbinding 25 euro, zonder telefonie. We betaalden 35 voor lite (en was ook nog eens minder snel). Zo'n livebox erbij gekregen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
heeft iemand enig idee wat orange family nu is? lite basic blabla
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:27 schreef Mikkie het volgende:
Dan mag je voor 10 euro per maand met de hele familie sinaasappels komen eten op het hoofdkantoor.
Ja, daar had ik ook al last van. Toen ik net las dat het 18 graden zou worden was ik helemaal blij, maar als die stomme wolk de zon voor zichzelf wil hebben is het toch minderquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:28 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Was ik net van plan in het park te gaan leren, gaat de zon weg
Sorry, ik kon geen slechtere grap verzinnenquote:
Mjah wij betalen nu inclusief de kosten aan kpn ook 35 euro dus zullen we wel lite hebben..quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij hadden lite, toen zo'n aanbieding gekregen en op in gegaan. Voor een 8mbit verbinding 25 euro, zonder telefonie. We betaalden 35 voor lite (en was ook nog eens minder snel). Zo'n livebox erbij gekregen.
Wij hebben orange adsl extra tot 8mbit.
had ik gister, ga uurtje wandelen, na 5 min zon weg en koude harde wind, en dan laatste 5 min als bijna thuis ben weer prachtig weerquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:28 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Was ik net van plan in het park te gaan leren, gaat de zon weg
Wij ook hier in R'dam. Ze hebben best vaak storingquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:38 schreef Mikkie het volgende:
Wij kunnen hier in huis om de één of andere reden alleen maar UPC. Té duur
.
Ja voor tv, internet & telefoon zekerquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb een factuur van 80-85 euro per maand van UPCVoor m'n uppie
Dat gaat ook nergens over. Of zit daar kabel, telefoon en alles bij? Wij zijn alleen al voor Internet 50 euro per maand kwijt geloof ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb een factuur van 80-85 euro per maand van UPCVoor m'n uppie
20mbit is natuurlijk een must-have voor nerdsquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah die hebben we op het moment wel.. maar daar willen we vanafwant dat is ook 9 euro per maand. Daarom zeg ik als we die aanbieding van 14 euro in de maand niet kunnen krijgen (8.95+5 "lijnhuur") kunnen we beter naar telfort 19,95 20mbit
Zou ik zeker doen. Superrelaxed als je in 35 minuten een dvdtje kunt downloadenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah dat zei ik ook al.. maar die mutsen hier willen alleen maar goedkoop :|
Maar ik ben degene die hier informeert.. dus ik zal het wel zo laten uitwijzen dat het telfort wordt
Het mooiste is hij schijnt het hier nog te halen ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
20mbit is natuurlijk een must-have voor nerds
Ja, maar bijna elk bedrijf werkt met bundels nu toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij ook hier in R'dam. Ze hebben best vaak storing.
[..]
Ja voor tv, internet & telefoon zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |