Zo dat is wel beter.. Eerst was de bespreking dus woensdag en moesten we vrijdag de final version inleveren.. Nu dus vrijdag en dan dinsdag final version inleverenquote:Dear Students,
I am sorry to inform you, that I am unable to discuss your drafts of the
Essay on Art. 82 EC on Wednesday 23rd of April.
Therefore we will need to schedule a new appointment. I suggest we will have
our discussion on Friday 25 of April.
- Essay No. 22 at 12.45-12.55; and
- Essay No. 24 at 12.55-13.05
Please inform me as soon as possible if this is possible. If not please let
me know, what date and time, it will be possible.
Of course you will get an extention to hand in your final essay, untill
Tuesday 29 April at 12.00.
Best Regards,
Bwehehehehehehe.quote:Op maandag 21 april 2008 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben vanavond echt heel hard gepwnd in 't 24-topic. Post 't zelf maar voordat Mikkie 't doet, want die zit daar ook
.
Tja, da's dus ook het probleem...quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:37 schreef Mikkie het volgende:
Kasta trouwens werken in Nijmegen? En je nieuwste casa dan jongen?
Dat is mooi kut, want dat hok heb je pas net gehuurd toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, da's dus ook het probleem...
Ten eerste kan ik m'n huur nog niet opzeggen te Almelo aangezien ik er minimaal een jaar in moet zitten.
Onderverhuren zou dan nog een optie zijn, maar heb er inmiddels een behoorlijk bedrag inzitten waarvan ik slechts de helft daadwerkelijk ook weer mee kan nemen naar een nieuw huisje.
En twee huizen ga ik logischerwijs financieel niet bolwerken.
Dus het wordt óf iedere dag enkele uren onderweg, óf in Nijmegen een simpel slaapplekje voor door de week vinden en sweekends gewoon weer naar m'n huis in Almelo.
Mwah nee, incl. files ben ik heen en terug sowieso wel 4 uur onderweg op een dag schat ik zo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is mooi kut, want dat hok heb je pas net gehuurd toch?.
Hoe ver is het rijden... 100 km ofzo? Is in een uurtje wel te doen lijkt me. Van de andere kant... zonder reiskostenvergoeding loop je leeg op je brandstof.
Vanwaar eigenlijk dan ineens de switch naar Nijmegen? Het is natuurlijk een enorm mooie stad, maar je had toch ergens anders een baan?
Ik denk inderdaad dat je met gemak op 2 uur enkele reis in de spits mag rekenen. Misschien is het een optie om met de trein te gaan? Er is in ieder geval een directe trein van Deventer naar Nijmegen, maar volgens mij heeft die een redelijk slechte aansluiting op de stoptrein naar Dukenburg, maar je zou er dan voor kunnen kiezen daar een bus te pakken. Denk dat je dan gegarandeerd sneller dan 2 uur bent, eerder anderhalf. Maar dat is eigenlijk ook al te veel natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwah nee, incl. files ben ik heen en terug sowieso wel 4 uur onderweg op een dag schat ik zo.
Reiskostenvergoeding zijn we nog niet helemaal uit, maar aangezien ik een behoorlijk zuipende Golf 3 rijd gaat dat niet dekkend worden.
En Dukenburg is ook goedkoper dan het centrum en waarschijnlijk is de woningnood daar ook iets minder...quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:26 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je met gemak op 2 uur enkele reis in de spits mag rekenen. Misschien is het een optie om met de trein te gaan? Er is in ieder geval een directe trein van Deventer naar Nijmegen, maar volgens mij heeft die een redelijk slechte aansluiting op de stoptrein naar Dukenburg, maar je zou er dan voor kunnen kiezen daar een bus te pakken. Denk dat je dan gegarandeerd sneller dan 2 uur bent, eerder anderhalf. Maar dat is eigenlijk ook al te veel natuurlijk..
Voor je crashplek kan ik je dan wel aanraden om in Dukenburg te kijken en niet zozeer centraal Nijmegen. Zit namelijk nog wel een paar kilometer tussen, en in de spits is dat nooit leuk.
M'n 10.000 PM's ineens wegquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zag het logotje ook ineens weer staan
Opeens kom je weer terug in de schrikbarende werkelijkheidquote:
M'n vrienden, wat doe je?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Opeens kom je weer terug in de schrikbarende werkelijkheid.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah mooi, de naaktfoto's die pietje me stuurde staan er nog in
Ik heb gectrl-F5't, al meteen toen je zei dat je 'm niet kon zien. Maar hij blijft gewoon werkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, als jij op ctrl + f5 drukt ook niet. Voor de exacte werking van dit soort principes moet je bij Yashi zijn
.
Aankleden?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo de was staat aan.. Raam lekker open.. Nu ff aankleden en dan ben ik er klaar voor
Geen idee waarvoor maar goed
Ik denk dat die bril mij ook wel zou staanquote:
En wat te denken van dat tijgerprintje op de achtergrond?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat die bril mij ook wel zou staan.
Nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
... je drinkt toch niet meer om het drinken als je 20+ bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |