quote:Op maandag 21 april 2008 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe ik heb gewoon Dead or alive in men playlist staan met you spin me right round right round![]()
keizer-karel-pleinquote:Op maandag 21 april 2008 20:31 schreef kastanova het volgende:
Weet alleen nog dat het aan een godsgruwelijk irritante rotonde was.
Een-na-ergste rotonde van Nijmegen. En met flinke wind misschien wel de ergste, want dan wordt je auto natquote:Op maandag 21 april 2008 20:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord, ik ken namelijk hé-lé-maal niks in Nijmegen.
Dan ken je de andere rotondes nog nietquote:Op maandag 21 april 2008 20:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord, ik ken namelijk hé-lé-maal niks in Nijmegen.
Wat is dat toch met mannen en "the dude"quote:
Het grote voorbeeld voor alle mannenquote:Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen en "the dude". Wat een vreselijke film vond ik dat...
Heb ik voor 2 weken terug nog een brief in de bus moeten doenquote:Op maandag 21 april 2008 20:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen bedrijf aan het Takenhofplein 3.
quote:Op maandag 21 april 2008 20:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Voor de echte kick moet je bij Cocktailprikker in de GMC van zen baas stappen.
Zelfs de Tomtom snapte het niet...quote:Op maandag 21 april 2008 20:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb ik voor 2 weken terug nog een brief in de bus moeten doen2 rondjes verder begreep ik pas waar de afslag zat...
Wtf serieus.quote:Op maandag 21 april 2008 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
omfg, Koeman krijgt 9 (!) miljoen mee bij Valencia
Moest ik poos terug op de Cambridgelaan 98 in Utrecht zijn, Hogeschool Utrecht Journalistiek/Economie/Management. TomTom liet me in eerst instantie over een fietspad rijdenquote:Op maandag 21 april 2008 20:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelfs de Tomtom snapte het niet...
Pas bij het uitrijden kwam ik erachter dat ik over de voetgangersbrug gereden was.
Een voetgangersbrug waar je volgens meelopende meisje nooit heelhuids met de auto overheen zou komen.
Nou, dat hebben we gezien.
hier resized hij oowtoomaaties ?quote:Op maandag 21 april 2008 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP doe es [img=610]
En dat is niet positief of welquote:Op maandag 21 april 2008 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hier resized hij oowtoomaaties ?
btw nerdje dat je er bentIk ken geen enkel ander vrouwlijk wezen op dit moment die zo, zo als jij is
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |