Dan krijgen ze toch verdomd veel stemmen als dat de doelgroep is...quote:Op donderdag 1 april 2010 14:09 schreef marky het volgende:
Alleen als je echt heel rijk ben kan je PvdA stemmen.
Allochtonen, werkelozen en de rest aan de onderkant van de samenleving en alles wat zwaar boven modaal zit en zich schuldig voelt over zijn rijkdom.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze toch verdomd veel stemmen als dat de doelgroep is...
Zijn die allemaal echt heel rijk?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:33 schreef marky het volgende:
Allochtonen, werkelozen en de rest aan de onderkant van de samenleving
Het is sowieso geen vrije markt als de hele markt werkt met geld wat door de overheden geleend is van de centrale bankinstellingen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Monopoly's werken marktverstorend, oftewel: verstoren de vrije markt. Dus treed de mededingingsautoriteit er tegen op. Daar ben ik voorstander van. Ik ben er dus ook voorstander van dat de overheid haar machtspositie niet misbruikt. Dat is nl. geen vrije markt.
Weer een VVD' er die met grote handen is geboren. Vraag me af hoeveel er bij witteboordencriminaliteit te halen valt. Bedrag zal iig verbleken bij het bedrag dat het groepje werkelozen die ontrecht werkeloos is binnenkrijgt.quote:Op maandag 21 april 2008 11:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)steerd__.html?p=20,2
[Martijn_77 modus] Wat is dat toch met die rechtse graaiers? Rechts lullen, links zakken vullen [/Martijn_77 modus]
Valt het trouwens jullie op dat De Telegraaf dit keer wel zo netjes is om een balkje af te drukken voor het gezicht van de verdachte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |