Welke heb je gekeken/ga je kijken?quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 11:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil ook vrij zijn op zo'n dag als vandaag.. *stampvoet*
Herkenbaarquote:Op maandag 21 april 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik download ze alleen, maar heb geen tijd om ze te kijken
Ik was echt filmverslaafd. De laatste film die ik in de bios heb gezien was The Kingdom. (In Stockholm, met gratis extra beenruimtequote:
Kloptquote:Op maandag 21 april 2008 11:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Welke heb je gekeken/ga je kijken?
ik heb dit weekend Stardust gezien. Een hele leuke film![]()
Je bent toch niet zo'n spotter hequote:Op maandag 21 april 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga m'n cameraspullen ff pakken. Straks naar Schiphol
Ik ben na woensdag 10 dagen vrij.. nu maar hopen dat het dan ook mooi weer wordt...quote:Op maandag 21 april 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
M'n timing is altijd al perfect geweest
Ik heb er ook nog een boel om te kijken.. Ik kijk eerst mijn series die ik download.. en dan pas komen de films meestal.quote:
deed ik ook regelmatig vanaf mijn mbo bij het hofplein en meteen door naar pathe schouwburgplein 's middagsquote:Op maandag 21 april 2008 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was echt filmverslaafd. De laatste film die ik in de bios heb gezien was The Kingdom. (In Stockholm, met gratis extra beenruimte)
Toen ik nog op het mbo in Schiedam zat en om 11:45 tot school zat in donderdags met een paar vrienden al om 12:05 al weer in de bios..
Ik heb het vroeger ook weleens gedaan.. ik vind het ook best leuk om te zienquote:Op maandag 21 april 2008 11:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Iedereen z'n hobby..
quote:Op maandag 21 april 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een boel om te kijken.. Ik kijk eerst mijn series die ik download.. en dan pas komen de films meestal.
Geen echte spotters als in nummers noteren enzo. Maar ik ben wel helemaal leip van alles wat met vliegtuigen te maken heeft op het moment. Vooral alles op Schipolquote:
Sure iedereen zijn hobbie maar ik moeite met het te snappen.quote:Op maandag 21 april 2008 11:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Iedereen z'n hobby..
Hier ookquote:
Schipholquote:Op maandag 21 april 2008 11:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen echte spotters als in nummers noteren enzo. Maar ik ben wel helemaal leip van alles wat met vliegtuigen te maken heeft op het moment. Vooral alles op Schipol
Dexter heeft nu een breakquote:
Goede reclamequote:
I know. Kan niet wachten tot septemberquote:Op maandag 21 april 2008 11:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dexter heeft nu een breakMaar tering wat een goede serie is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |