abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58197523
Ik had een vreselijke week gehad, en de nacht sloeg alles Maagkramp, en kon maar niet slapen.
Toch lukte het me om 4 uur te slapen.

Heel fijn allemaal, net voelde ik me iets beter enz en zat in mn boxershort op de bank tv te kijken.
Word er net aangebeld. Dus ik doe open en krijg ik te horen dat ze heel goed nieuws voor me hebben en de wereld word gezuiverd van ongelovigen.
Allemaal vragen of ik gelovig ben, en waarom wel of niet etc. Uiteindelijk gingen ze weg.

Klacht: Jehova's aan de deur

Die vrouw die mee was was dan wel weer lekker

Ze mogen terugkomen om mijn mening te vragen, maar dat is alleen om dat lekkere wijf weer te zien!!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 21 april 2008 @ 10:06:41 #2
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_58197570
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:04 schreef Sjibble het volgende:
en de wereld word gezuiverd van ongelovigen.
Nogal aanmatigend.

Ik had ze op hun bek geslagen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_58197637
wheheh, nee idd.

Ik had eigenlijk met humor moeten zeggen dat ik idd ongelovig ben en ik maar van de wereld af gezuiverd moet worden. Daar is komt tenslotte 2012 voor .

Of ik kon het zoals een kennis. In zn naakie voor een jehova opendoen omdat ie het op een gegeven moment zat was en ze maar niet weg bleven wat ie ook deed. Nou, dat werkte uiteindelijk
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 21 april 2008 @ 10:13:38 #4
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58197700
Doe jij open in je boxershort? Ik zou dan altijd nog ochtendjas omslaan ofzo.
En 't is ook het recept om weer zieker te worden: die koude buitenlucht die zo op je nog herstellende lichaam slaat. Ben je nog een paar dagen extra uit de roulatie.
How can I make this topic about me?
  maandag 21 april 2008 @ 10:14:52 #5
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58197722
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij hebt moeite om assertief over te komen. Hmmm, daar prikken dat soort lui juist op in.
How can I make this topic about me?
  maandag 21 april 2008 @ 10:16:18 #6
213279 tw33ty
I tawd I taw a puddy tad!
pi_58197748
Stel je aan haar voor als de reïncarnatie van Jezus Christus. Succes gegarandeerd, want daar zijn die sekteleidervolgelingen nogal gevoelig voor .
pi_58197767
Mwah, wees dan reëel. Zeg tegen die dude dat je wel interesse in zo'n bijbel boek dinges hebt als je die chick ff mag bangen. Simple zat, jij steekt naderhand die bijbel in de hens maar hebt toch een voldaan gevoel. Same goes for die dude die een bijbel minder heeft en een voldane chick bij zich. Win/win situatie?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 21 april 2008 @ 10:19:18 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_58197816
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:16 schreef tw33ty het volgende:
Stel je aan haar voor als de reïncarnatie van Jezus Christus. Succes gegarandeerd, want daar zijn die sekteleidervolgelingen nogal gevoelig voor .
We zijn allemaal kinderen van God
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_58197843
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:17 schreef Blistering het volgende:
Mwah, wees dan reëel. Zeg tegen die dude dat je wel interesse in zo'n bijbel boek dinges hebt als je die chick ff mag bangen. Simple zat, jij steekt naderhand die bijbel in de hens maar hebt toch een voldaan gevoel. Same goes for die dude die een bijbel minder heeft en een voldane chick bij zich. Win/win situatie?
niet te vroeg juichen dan, even 9 maanden wachten
pi_58197914
Ze haddenhet eveneens over de aardbevingen op aarde en al die natuurrampen die de aarde vernietigen doordat de mensen er misbruik van maken. De oorlogen die voor honger zorgen etc. Ik wou nog wat over de wetenschap zeggen en de moslims. Maar dat kon ik niet maken (ook vanwege de chick). Anders geeft het zo'n slecht voorbeeld. Zou zonde zijn, want ik ben echt een duivel in bed ( )

BTW: Ik zit momenteel aan een kuur vanwege die krampen
Tering zeg, gister kon ik er niet meer mee lopen, of zelfs op de brommer zitten. Niet normaal. Als vrouwen iets vergelijkbaars hebben ben ik blij dat ik een man ben zeg Maandelijkse feest (nouja, gezien het beide krampen zijn in de buik, maar dan op een andere plek moet het wel te vergelijken zijn toch).
[/quote]
  maandag 21 april 2008 @ 10:27:16 #11
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_58197962
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef Sjibble het volgende:
Zou zonde zijn, want ik ben echt een duivel in bed
Voor zo'n ''duivel'' heb je anders bar weinig klaargemaakt bij die chick . Misschien maar goed ook, gezien het feit dat die gristenen het altijd zonder condoom doen waardoor je dus zo'n kleine kudt gristen krijgt, en met een beetje pech 2. Want gevoelig voor tweelingen zijn ze ook nog
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_58198007
Gewoon netjes vragen of ze je in het boekje kunnen noteren, zodat ze je niet meer lastig vallen. En dat doen ze dan ook voor een aantal jaren. Heel eenvoudig. Jehova's zijn best vervelend, als je ze aan de deur krijgt, maar ze zijn ook wel weer erg netjes, als jij ze ook netjes behandeld. Kortom, het hangt allemaal erg van jezelf af.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_58198038
k schat dr rond de 40. Maar doet me denken aan de vriendin van een vriend. Leek sprekend. Vandaar.
Ik dacht dat ze uitgeroeid waren? Die jehova's.. Ik vraag wel of die kennis zin heeft om te logeren, mag ie het ook hier flikken.
[/quote]
pi_58198053
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef AlphaOmega het volgende:
Gewoon netjes vragen of ze je in het boekje kunnen noteren, zodat ze je niet meer lastig vallen. En dat doen ze dan ook voor een aantal jaren. Heel eenvoudig. Jehova's zijn best vervelend, als je ze aan de deur krijgt, maar ze zijn ook wel weer erg netjes, als jij ze ook netjes behandeld. Kortom, het hangt allemaal erg van jezelf af.
Dus als ik in mn naakie voor de deur staan komen ze ook zo de volgende dag?
Hehe, leuk.
[/quote]
pi_58198253
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:04 schreef Sjibble het volgende:
Die vrouw die mee was was dan wel weer lekker [/b]
Aan de haren naar binnen sleuren en keihard neuken tot ze gillend om haar verlosser tot een hoogtepunt komt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58198260
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:32 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Dus als ik in mn naakie voor de deur staan komen ze ook zo de volgende dag?
Hehe, leuk.
Hoeveel kleurstikkertjes heeft jou triangel?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_58198292
Ik had laatst twee Amerikanen aan de deur die met hetzelfde verhaal aankwamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')