Nogal aanmatigend.quote:Op maandag 21 april 2008 10:04 schreef Sjibble het volgende:
en de wereld word gezuiverd van ongelovigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op maandag 21 april 2008 10:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:Dus jij hebt moeite om assertief over te komen. Hmmm, daar prikken dat soort lui juist op in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
We zijn allemaal kinderen van Godquote:Op maandag 21 april 2008 10:16 schreef tw33ty het volgende:
Stel je aan haar voor als de reïncarnatie van Jezus Christus. Succes gegarandeerd, want daar zijn die sekteleidervolgelingen nogal gevoelig voor.
niet te vroeg juichen dan, even 9 maanden wachtenquote:Op maandag 21 april 2008 10:17 schreef Blistering het volgende:
Mwah, wees dan reëel. Zeg tegen die dude dat je wel interesse in zo'n bijbel boek dinges hebt als je die chick ff mag bangen. Simple zat, jij steekt naderhand die bijbel in de hens maar hebt toch een voldaan gevoel. Same goes for die dude die een bijbel minder heeft en een voldane chick bij zich. Win/win situatie?
Voor zo'n ''duivel'' heb je anders bar weinig klaargemaakt bij die chickquote:Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef Sjibble het volgende:
Zou zonde zijn, want ik ben echt een duivel in bed
Dus als ik in mn naakie voor de deur staan komen ze ook zo de volgende dag?quote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef AlphaOmega het volgende:
Gewoon netjes vragen of ze je in het boekje kunnen noteren, zodat ze je niet meer lastig vallen. En dat doen ze dan ook voor een aantal jaren. Heel eenvoudig. Jehova's zijn best vervelend, als je ze aan de deur krijgt, maar ze zijn ook wel weer erg netjes, als jij ze ook netjes behandeld. Kortom, het hangt allemaal erg van jezelf af.
Aan de haren naar binnen sleuren en keihard neuken tot ze gillend om haar verlosser tot een hoogtepunt komt.quote:Op maandag 21 april 2008 10:04 schreef Sjibble het volgende:
Die vrouw die mee was was dan wel weer lekker![]()
[/b]
Hoeveel kleurstikkertjes heeft jou triangel?quote:Op maandag 21 april 2008 10:32 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dus als ik in mn naakie voor de deur staan komen ze ook zo de volgende dag?
Hehe, leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |