Daar heb je inderdaad niks aan, vooral als je je pas op je 18e kunt inschrijven (bij erg veel woninggedoe-dingen het geval).quote:Op dinsdag 22 april 2008 06:46 schreef RickTheGreatest het volgende:
Pech voor jou, ik sta al zo'n 7 jaar ingeschreven bij iets van een woninggedoe en ga over 2 maand in Enschede wonen, met 22 jaar.
Maar hier heb jij niks aan natuurlijk
Hmm, nou, laat ik het zo zeggen: ik ken niemand die 5 jaar heeft gewacht op een woning.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:32 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Ik ga dat in ieder geval eens proberen, een gesprek aanvragen.
Het lijkt me wel erg vreemd als ik ineens voorang krijg op een woning na een gesprek.
Dan zou iedereen wel een gesprek aanvragen en niet standaard 5 jaar wachten
Maarja Ik ga daar zeker achteraan om dat te proberen.
Wellicht bij veel, maar niet bij alle!quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:32 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad niks aan, vooral als je je pas op je 18e kunt inschrijven (bij erg veel woninggedoe-dingen het geval).
ik werk nu 3 jaar in de corporatie-wereld, en het is in de randstad en de grote steden verdomd lastig om aan een woning te komen, en 5 ot 8 jaar wachten is geen uitzonderingquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:42 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Hmm, nou, laat ik het zo zeggen: ik ken niemand die 5 jaar heeft gewacht op een woning.
bij enkele kun je je, met toestemming van je ouders, al op je 16e inschrijven, als je een MBO-studie gaat doen in een andere stad dan waar je ouders wonenquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Wellicht bij veel, maar niet bij alle!
Ik stond een anderhalf week ingeschreven en heb nu mijn droomappartement in Hengeloquote:Op dinsdag 22 april 2008 06:46 schreef RickTheGreatest het volgende:
Pech voor jou, ik sta al zo'n 7 jaar ingeschreven bij iets van een woninggedoe en ga over 2 maand in Enschede wonen, met 22 jaar.
Maar hier heb jij niks aan natuurlijk
Dat is misschien nog wel triester dan het verhaal van TS...quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:49 schreef RickTheGreatest het volgende:
Weet ook niet precies hoe het in elkaar steekt allemaal, is voor mij geregeld![]()
we hebben nog niet kunnen koken, niet kunnen klussen, nooit boodschappen gedaan etc dus we kunnen vast nog ff doorgaanquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
ook nog eens geen rijbewijs![]()
wanneer houdt het op! wanneer!!!!
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus. Kun je wel alleen poepen?
Nou, jezus, die arme jongen is niet meteen debiel als 'ie nog niet op zichzelf woont, hoor. Hij weet wat minder van 'de wereld', dat is alles.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
nodug...
ik heb het vermoeden dat je fiets er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Het gebeurde 7 jaar geleden ongeveer, toen was ik 15quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel triester dan het verhaal van TS...
Anderen het werk laten opknappen
Dat zeg ik: triestquote:Op woensdag 23 april 2008 00:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Wat deed je als 15 jarige? JUIST, gamen de ganse dag ()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |