quote:Op maandag 21 april 2008 09:57 schreef Civilian het volgende:
lol sorry hoor, maar vind je het zelf niet een beetje zielig dat jij nog op je 27e thuiswoont?
Dat dusquote:Op maandag 21 april 2008 10:07 schreef PushyGurl het volgende:
ik vind het nogal zielig dat je op je 27ste niet weet wat je moet doen
Precies. Ga in Delfzijl of in Gasselternijveen wonen, veul goeiekoper!quote:Op maandag 21 april 2008 10:55 schreef nein het volgende:
Verder zou ik idd niet persé in Leiden blijven zitten, dat is érg duur wonen in die regio.
quote:Op maandag 21 april 2008 09:41 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Goedemorgen,
-> Ik sta 1,5 jaar ingeschreven bij de sociale woningnbouw
Echter blijkt dat je minimaal 5 jaar moet zijn ingeschreven om KANS te maken op een woning
Tsja ik ben een beetje laat, maar sorry ikkuh niet weten dat je je moet inschrijven voor een woning :S
dat was ook wat mij het MEEST opvielquote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]je wist niet....?
je leest nooit kranten? je kijkt nooit tv? je hebt nooit iemand gesproken die liep te klagen over de inschrijftijd enzo??
mijn nichtje van twaalf weet al hoe dit werkt joh
lijkt me sterkquote:Op maandag 21 april 2008 11:31 schreef Copycat het volgende:
Je bent hopelijk toch wel vanaf je achttiende begonnen met je uitzet op te bouwen?
Om dan nog maar ff bij de basis te beginnen: waterquote:Op maandag 21 april 2008 11:40 schreef Detroit het volgende:
Misschien dat we dan dalijk ook een topique kunnen verwachten met wat hij zoal nodig heeft dalijk als hij op zichzelf woont.
Alvast mijn bijdrag: vergeet vooral geen theekopjes zodat je koffie en thee kunt drinken! Oh ja, dan heb je uiteraard ook aanmaak-koffie nodig, een waterkoker, en theezakjes. Die ook niet vergeten dus!
Dat is nog een best moeilijke ook, want hij zal echt niet weten welke instantie er nou voor zorgt dat dat water uit je kraan komt...quote:Op maandag 21 april 2008 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om dan nog maar ff bij de basis te beginnen: water
1) zijn die broers toen meteen gaan samenwonen? Zoja: dan hebben ze 2x zoveel geld voor hypotheek.quote:Op maandag 21 april 2008 15:27 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Mijn broers hebben gewoon toen ze het huis uitgingen gelijk een huisje gekocht (universitaire opleiding) dus tsja dan denk je niet anders dan dat ik dat ook gewoon kan doen..
Tsja en dan kom je bedrogen uit
"Enkele maanden" volgens de OP.quote:Op maandag 21 april 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang duurt die relatie inmiddels eigenlijk al?
Oh ja, helemaal overheen gelezen.quote:Op maandag 21 april 2008 16:15 schreef Étoile het volgende:
"Enkele maanden" volgens de OP.
Ik ook.quote:Op maandag 21 april 2008 10:20 schreef admiraal_anaal het volgende:na iedere antwoord blijf ik me steeds meer verbazen
Ja gast, als je ouders borg/garant staan, kan je in je eentje VEEL hogere hypotheek krijgen man!@#quote:Op maandag 21 april 2008 15:39 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Grappig: mijn ouders zeggen juist dat ik moet kopen, omdat ik dan geld uit het huis kan halen (ouders staan borg, en je kan geld uit het huis halen) maar als de relatie mis gaat, zit ik wel flink in de penarie,omdat ik de hypotheek nooit alleen kan betalen
Liefst op je 18e, maar ergens voor je 25e is toch wel vrij normaal ja.quote:Op maandag 21 april 2008 11:22 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Normaal is zeker dat je op je 20e het huis uit gaat en op je eigen bene gaat staan.
Idd, ga echt even alleen wonen. Je bent dan onafhankelijk en kan jezelf ook redden als de relatie onverhoopt zou eindigen!!quote:Op maandag 21 april 2008 19:29 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Liefst op je 18e, maar ergens voor je 25e is toch wel vrij normaal ja.
Maar goed, tip van mij: ga niet meteen samenwonen. Je bent totaal niet zelfstandig, zoals je zelf ook goed weet. Ga dan gewoon eerst op een kamer wonen oid, iets goedkoops. Zodat je rustig kunt leren hoe een huishouden werkt. Als je de boel een beetje door hebt en draaiende kunt houden, kun je gaan samenwonen, als de relatie dan nog aan is.
Oja, tip 2: http://www.uithuis.nl/
Een gesprek aanvragen bij de woningbouw, inkomstenverklaring meenemen en hopen dat ze snel iets voor je hebben. Doorgaans staat er bij elke wbv dat de wachttijd 5 jaar is maar ik heb zelf nooit langer dan 6 weken hoeven wachten.quote:Op maandag 21 april 2008 09:41 schreef Gabriel_Knight het volgende:
-> Ik sta 1,5 jaar ingeschreven bij de sociale woningnbouw
Echter blijkt dat je minimaal 5 jaar moet zijn ingeschreven om KANS te maken op een woning
Tsja ik ben een beetje laat, maar sorry ikkuh niet weten dat je je moet inschrijven voor een woning :S
Daar heb je inderdaad niks aan, vooral als je je pas op je 18e kunt inschrijven (bij erg veel woninggedoe-dingen het geval).quote:Op dinsdag 22 april 2008 06:46 schreef RickTheGreatest het volgende:
Pech voor jou, ik sta al zo'n 7 jaar ingeschreven bij iets van een woninggedoe en ga over 2 maand in Enschede wonen, met 22 jaar.
Maar hier heb jij niks aan natuurlijk
Hmm, nou, laat ik het zo zeggen: ik ken niemand die 5 jaar heeft gewacht op een woning.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:32 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Ik ga dat in ieder geval eens proberen, een gesprek aanvragen.
Het lijkt me wel erg vreemd als ik ineens voorang krijg op een woning na een gesprek.
Dan zou iedereen wel een gesprek aanvragen en niet standaard 5 jaar wachten
Maarja Ik ga daar zeker achteraan om dat te proberen.
Wellicht bij veel, maar niet bij alle!quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:32 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad niks aan, vooral als je je pas op je 18e kunt inschrijven (bij erg veel woninggedoe-dingen het geval).
ik werk nu 3 jaar in de corporatie-wereld, en het is in de randstad en de grote steden verdomd lastig om aan een woning te komen, en 5 ot 8 jaar wachten is geen uitzonderingquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:42 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Hmm, nou, laat ik het zo zeggen: ik ken niemand die 5 jaar heeft gewacht op een woning.
bij enkele kun je je, met toestemming van je ouders, al op je 16e inschrijven, als je een MBO-studie gaat doen in een andere stad dan waar je ouders wonenquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Wellicht bij veel, maar niet bij alle!
Ik stond een anderhalf week ingeschreven en heb nu mijn droomappartement in Hengeloquote:Op dinsdag 22 april 2008 06:46 schreef RickTheGreatest het volgende:
Pech voor jou, ik sta al zo'n 7 jaar ingeschreven bij iets van een woninggedoe en ga over 2 maand in Enschede wonen, met 22 jaar.
Maar hier heb jij niks aan natuurlijk
Dat is misschien nog wel triester dan het verhaal van TS...quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:49 schreef RickTheGreatest het volgende:
Weet ook niet precies hoe het in elkaar steekt allemaal, is voor mij geregeld![]()
we hebben nog niet kunnen koken, niet kunnen klussen, nooit boodschappen gedaan etc dus we kunnen vast nog ff doorgaanquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
ook nog eens geen rijbewijs![]()
wanneer houdt het op! wanneer!!!!
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus. Kun je wel alleen poepen?
Nou, jezus, die arme jongen is niet meteen debiel als 'ie nog niet op zichzelf woont, hoor. Hij weet wat minder van 'de wereld', dat is alles.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
nodug...
ik heb het vermoeden dat je fiets er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Het gebeurde 7 jaar geleden ongeveer, toen was ik 15quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel triester dan het verhaal van TS...
Anderen het werk laten opknappen
Dat zeg ik: triestquote:Op woensdag 23 april 2008 00:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Wat deed je als 15 jarige? JUIST, gamen de ganse dag ()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |