Omdat ie een schijtert is, natuurlijk, maar toch.... hij probeert fair te blijvenquote:Op maandag 21 april 2008 02:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij loopt zich constant te verontschuldigen. Waarom?
Dank voor je hulp: lekker simpelquote:Op maandag 21 april 2008 02:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
er was nog geen nieuwe cos en nee ik ga geen cos maken ik ga
ze moeten naar bed, en wij mogen dat niet horenquote:Op maandag 21 april 2008 02:31 schreef akveor het volgende:
Huh geluid weg..
Kruipen Wicardo... kruipen... wie weet krijg je die paardelul wel in je reet.quote:
doe niet zo lullig,quote:Op maandag 21 april 2008 02:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Kruipen Wicardo... kruipen... wie weet krijg je die paardelul wel in je reet.
quote:Op maandag 21 april 2008 02:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Kruipen Wicardo... kruipen... wie weet krijg je die paardelul wel in je reet.
quote:
Amanda is een arrogant naar kind met een borderlinestoornis en een egoistisch kutkarakter. Dus dat.quote:Op maandag 21 april 2008 02:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda zet ricardo gewoon effe in de negeermode
kutwijf
preciesquote:Op maandag 21 april 2008 02:39 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Amanda is een arrogant naar kind met een borderlinestoornis en een egoistisch kutkarakter. Dus dat.
Mij ook. Het valt niet mee stand te houden tegen het gladde intimiderende gepraat van Brian of die scheepshoorn van Amanda.quote:Op maandag 21 april 2008 02:38 schreef Spaarne het volgende:
Ricardo deed het best goed. Beter dan menigeen. Meestal geeft iedereen Slawaffel maar gelijk, om er vanaf te zijn. Dat deed Ricardo nou toevallig niet. En ook tegen de Rat bleef hij behoorlijk overeind. Viel me mee.
wat een bitchquote:Op maandag 21 april 2008 02:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda zet ricardo gewoon effe in de negeermode
kutwijf
Inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2008 02:38 schreef Spaarne het volgende:
Ricardo deed het best goed. Beter dan menigeen. Meestal geeft iedereen Slawaffel maar gelijk, om er vanaf te zijn. Dat deed Ricardo nou toevallig niet. En ook tegen de Rat bleef hij behoorlijk overeind. Viel me mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |