er was nog geen nieuwe cos en nee ik ga geen cos maken ik gaquote:Op maandag 21 april 2008 02:24 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Als je dan zo'm lol hebt, dan kan je me misschien helpen? Sorry dat ik niet zo 'slimbo ben'...
Ik be wel moe em heb slaap, maar miste een COS... heel simpel... :S
Dat gaat nog flink tegenvallen straks in de echte wereld.... Dan kunnen ze niet meer iedereen die niet liev is ontslaanquote:Op maandag 21 april 2008 02:27 schreef akveor het volgende:
Toe maar Wicardo kruip maar in Brians lekker warme holletje.
Ik erger me er kapot aan dat Brian en Amanda het alleen recht menen te hebben op mensen. Gewoon walgelijk
Dank, dit was mijn eerste... en ik ben te laat. Maar zal het onthoudem, en ik hoop het later voor elkaar te krijgen. Ja ik wil...quote:Op maandag 21 april 2008 02:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt, als je tenminste wilt, je openingspost editten en dan een beetje vertellen wat er tijdens de volgende COS is gebeurd. Bedankt voor het openen
Hij loopt zich constant te verontschuldigen. Waarom?quote:Op maandag 21 april 2008 02:26 schreef Desii het volgende:
[..]
doet Ricardo toch goed..... hij blijft bij zijn eigen verhaal
Het is een vieze kontkruiper....quote:Op maandag 21 april 2008 02:29 schreef Desii het volgende:
R: diep in mijn hart wil ik ook alles tegen jullie vertellen; want ze hebben het non-stop over jullie
Nu istie wel een beetje mis heur.... er zijn er maar 2 die het altijd over 1 kutkaboutertje hebben
quote:Op maandag 21 april 2008 02:29 schreef Ziet het volgende:
ricardo doet het heel goed!
"diep in mijn hart wil ik wel alles zeggen wat hun zeggen"
maar dat doet ie óók niet,
dus waarom zou hij amanda en brian wel alles vertellen?
Je bent niet te laat hoorquote:Op maandag 21 april 2008 02:28 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dank, dit was mijn eerste... en ik ben te laat. Maar zal het onthoudem, en ik hoop het later voor elkaar te krijgen. Ja ik wil...
quote:Op maandag 21 april 2008 02:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Gossie ineens begin ik toch een beetje respect te krijgen voor ricardo
hij trapt er niet in bij brian,
ricardo is te lief voor deze gore spelletjes,
ik hoop dat ie zijn poot stijf houd en niet voor amanda gaat kruipen,
arrogant kutwijf die amanda, ongelovelijk
Dank, voor je tipsquote:Op maandag 21 april 2008 02:21 schreef BarryK het volgende:
Mooie OP!![]()
Thanks voor het openen van nieuwe COS iig![]()
Je kan je (openings)post edit'en... dan kan je erin vertellen wat er in de vorige cos gebeurd is.
Dit kun je ondersteunen mbv plaatjes: je kopieert dan het adres van een plaatje dat je wilt plaatsen en zet deze tussen tags
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 21 april 2008 02:30 schreef Desii het volgende:
Ricardo.... heeft het minst met Huub
precies als claire gaat huilen is oké,quote:Op maandag 21 april 2008 02:29 schreef Lady-night het volgende:
Brian gaat vreselijk af nu.....echt geen winnaar.....wat een looser...iedereen moet voor hun zijn ....zo niet....mag je wieberen
eerlijk gezegd.... kweet 't nietquote:Op maandag 21 april 2008 02:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij loopt zich constant te verontschuldigen. Waarom?
prachtig dit........quote:Op maandag 21 april 2008 02:31 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ricardo is kwaad. HIj trekt meer naar B en A toe. Maar hij wil geen meeloper zijn.
HIj heeft het toch al moeilijk. En Jaap kan het ook krijgen. Dan blaast Ric. wel het huwelijk af.
Brian is met stomheid geslagen door zoveel verzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |